Modern Warfare 2 (COD6)

Pipboy

• Replies 304
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

veceras je na http://www.teknogods.com/ izasao kratak update ko procesu MP loadera ali nece ga biti uskoro...

Jel zna neko gdje se moze kupiti MW2 u NS? U Gamesu ga nema...

Naruči mailom, ja sam tako odradio, kapiram da uvek imaju negde na zalihama za slanje.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Locate the file config.cfg in the game folder "\Modern Warfare 2\players\" and open in in notepad. Add a line that looks like the following.

bind KP_INS "cg_fovscale 1.2"

Save. Start the game and enter a mission, press the keypads Ins/0 key and you now get a 20% wider field of view. You'll have to do this at the beginning of every new mission. KP_INS can be substituted for other keys so you may want to experiment with that as well as with the numerical value for cg_fovscale.

fallout_table.gif

nisi lepo uradio :)

otvori preko total comandera fajl sa F3 (lister) i vidi da li je to ispalo kako treba...jer ja kad ga otvorim u notepadu bude sve onako u nizu, a kad ga otvoris preko listera onda je svaka komanda novi red. tako da kad ti editujes u notepadu, vrlo je verovatno da ces napisati to bez entera (koliko ovo cudno zvuci :))

ja sam morao da kopi-pejstujem prethodnu komandu kako bih izveo taj fiktivni enter (valjda me neko razume :()

uglavnom, proveri preko listera

The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars!