-
Posts
11,035 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
41
Zwerko last won the day on June 30 2024
Zwerko had the most liked content!
Reputation
-1,847About Zwerko
![](https://forum.rur.rs/uploads/team_administrator.png)
- Birthday 08/29/1981
Retained
-
Member Title
nuqneH
Kontakt podaci
-
Facebook URL
http://
Profile
-
Gender
Male
-
Klan/Tim:
[RUR]
-
Lokacija:
Novi Beograd
-
Zato što je "regionalna saradnja" bitan faktor za EU pa naši onda mogu da kažu "e jbg, nismo sredili vladavinu prava, ali evo zato super sarađujemo sa Albanijom pravimo prvenstvo u fudbalu" a neki tamo službenik koga bole kurac za suštinu i ne bi da se meša čekira neku kućicu 😄
-
Ne znam, otišao sam na app strane na obe prodavnice i svuda je kao home area obeležen samo Novi Beograd 😄 mrzi me sad da instaliram i da se registrujem i sve to da bih tvrdio 100%, ali svakako je bez rezervisanih parking mesta potpuno retardiran koncept. Plus ako je home area više od Novog Beograda onda su prosto retardirani pa ne umeju ni sajt da održavaju, što ne uliva previše poverenja za jednu u suštini tech kompaniju 😄
-
Ima na sajtu gde im je nešto što nazivaju home area, tu moraš da uzmeš i da vratiš auto. A koliko se ja razumem u mape obeležen je samo Novi Beograd. Tako da je potpuno besmisleno osim u vrlo ograničenom broju slučajeva kad ti baš treba auto za neko šetkanje po Nbgd. Normalna primena bi bila uzmeš ga negde na Nbgd, odeš u Narodno pozorište fazon, ostaviš ga tamo na nekom mestu rezervisaom za to i onda odgledas predstavu i zablejis jos neko vreme u kafiću posle, uzmeš isti ili drugi auto sa najbliže lokacije i opet se vratiš na Nbgd na primer. To bi bila poenta car sharinga, ovako je samo glupost koju su videli napolju ali ne mogu ili ne znaju da primene kod nas pa naprave neko glupavo polu-rešenje.
-
Sigurno je to početna cena na licitaciji pa će da dođe neki batica da bude jedini ponuđač 😉 Ili su otišli korak dalje pa se i ne smaraju sa licitacijom nego će mu direktno prodati po toj ceni, kao Pošta naše pakete 😄
-
Ostaviš auto, odeš da kupiš cigare, ne odjavljuješ ga iz aplikacije, staviš ga u mod da te čeka i to ti se ne naplaćuje po tarifi od sat vremena. I ne ulazi u tih 2 sata. Najveći problem sa ovim konceptom jeste što oni nemaju rezervisana parking mesta koja bi te čekala kada ostavljaš i uzimaš auto - ako ću da dođem u centar grada sa njihovim kolima i onda da kružim pola sata da bih našao parking u zoni (čak i plavoj) čemu onda to? Cela poenta je da imaš mesta gde garantovano ili bar sa dobrom dozom sigurnosti (ako su popunjena samim car sharing vozilima onda otpada) možeš da ostaviš auto. Ovako je bezveze potpuno. Edit: Sad tek pogledah, pa tebi je na raspolaganju da ga uzmeš/ostaviš samo na Novom Beogradu, to je tek skroz besmisleno 🙂
-
A Mask će preko veze da dogovori sa Trampom da mu da zilijarde para da idu oni to lepo da provere 😄
-
Ja kapiram da može da bude taj problem sa kondicijom i sa parama koje su morali da mu plate a ne misle da vredi toliko. Mada jeste čudno da to rade tako "preko kolena" u polusezoni. Mislim da je Kid morao da zna svakako, nema šanse to da se odradi bez trenera, to bi bio baš absurd, a Dončić znao ili ne znao mislim da nije toliko ni bitno - sasvim moguće da su ga doveli pred svršen čin. S tim da je moguće da su se prosto posvađali te je to rezultiralo ovim potezom. Doduše šta će im Entoni Dejvis i dalje nisam baš siguran 🙂 Jedino da se nadamo da će slično i Denver da trejduje Jokića u neki tim koji zapravo ima šanse da osvoji titulu
-
Šansa da neko namerno zakuca sporiji helikopter u znatno brži avion koji dosta lakše manevriše je fazon milijardu puta manja nego oni što su skucali avione u kule bliznakinje a to je bio ozbiljno zajeban poduhvat sa čisto letackog aspekta. Uzmeš igraš malo Flight simulator i bude ti jasno koliko je to nemoguće :) Ovo je greška kontrole leta i eventualno pilota u helikopteru ako nije poštovao proceduru za prelet tuda ali šansa da je to namerno urađeno je skoro pa nepostojeća. Od fazon milion pokušaja bi uspeo možda jednom namerno da ga pogodi. Javašluk u kombinaciji sa lošom srećom jbg.
-
Meni je najbolji koncert na Exitu ikada i uopšte jedan od najboljih koncerata ikada bio baš Billy Idol, a došao sam potpuno slučajno, kao aj da vidim možda bude zanimljivo 😄 lik je generalno car, a i reklama je super.
-
StarWars - fully operational battlestation topic
Zwerko replied to SIN's topic in Film, TV, Muzika & Podcast
Ričard Barton je bio Tito 😄 -
Što je najgore to verovatno i jeste tačno ali samo za Beograd i za par većih gradova i za specijaliste koji su traženi. A cela je nekako ideja da najviše uštediš ako pacijenti i ne dođu do tih specijalista... Bukvalno deluje da se sve svodi na rok u kome razmišljaš. Čistačica i vozač autobusa se odmah oseti jer smrdi klonja i nema ko da vozi ljude. S druge strane rešenje je vrlo lako - uvezeš žene sa Filipina da čiste sve od Klinčkog centra do tržnog centra i ove sa Šri lanke da voze buseve. Na površini je problem rešen. Lekari i nastavnici (bez kojih još više neće biti lekara, makar ne dobrih) se osete mnogo kasnije, mada je već i to počelo da se oseća debelo, ali ja svima pričam da je u tom domenu med i mleko trenutno kako će biti za 20 godina, šta god da mi trenutno uradimo. A mi ne radimo ništa dobro, naprotiv 🙂 Jer za razliku od ovoga gde možeš lako da uvezeš radnu snagu tu ne možeš. Jer da bi odškolovao generaciju dobrih lekara i nastavnika ti treba 10-20 godina, a mi samo dalje ubijamo. Ono kao možda ćemo moći da uvezemo neke tipa Induse raspale doktore koje ćemo plaćati više nego što plaćamo domaće kao neko "seci dupe, krpi uši" rešenje, ali za nastavnike baš bukvalno ne postoji alternativa tog tipa...
-
Osnovna plata nastavnika u školi sa VII stepenom je 86.700 dinara tako da se bukvalno više isplati biti kasirka u prodavnici...
-
Da, ok, ali to je ipak neki kao iole komplikovaniji i odgovorniji posao od slaganja Jaffa keksa u rafove. Pretpostavljam da ovaj što slaže rafove u radnji ima manje, a ovaj što vozi autobus ima više (nadam se). Mislim da ima neka opcija da dobiješ i obuku od njih, ali si onda "ugovorno vezan" neki period da radiš u GSP-u. Ja sam više mislio na to da firme koje traže vozače kamiona traže da neko ima minimum 2 godine profesionalnog iskustva u vožnji kamiona, tj C kategorije, a tu se računa naravno ako si profesionalno vozio i D kategoriju tj autobus. A onda napolju možeš da voziš i autobus ako se takva prilika ukaže. I onda im je to kao referenca, ja sam tako shvatio priču ovih ljudi, nije da znam nekoga ko je to radio. Edit: Gledam sad - za D kategoriju treba samo da poseduješ C dve godine, nema da moraš da si vozio. U smislu možeš da položiš za C, radiš u trafici dve godine i onda polažeš za D 😞
-
U tu izjavu o prosečnoj plati vozača ne ulaze plate Pakistanaca na lizing. Tu pričamo o platama u GSP i kod privatnika za ljude koji su regularno prijavljeni, neto je tu oko 116k dinara u proseku. Sticajem okolnosti vozim bicikle sa matorcima koji voze u GSP pa sam malo slušao priče, doduše od prošle godine ali kapiram da je i dalje slično jer i dalje rade i voze. Dakle suština priče je da za tu platu od neto oko 1.000 evra ti moraš da se cimaš po ceo dan po prevozu gde ti svi jebu majku i slično, gde te dispečer kinji što nisi stigao na vreme, često imaš neispravno vozilo bar u nekom smislu ("ma teraj to" i slično). Nekad su stvari ozbiljnije nekad su gluposti ali ono kao realno autobus ne bi trebalo u saobraćaj ni ako mu ne radi sijalica na faru, a ne neke bitnije stvari. Sa druge strane svi noviji vozači domaći koji su dolazili da rade dođu - polože koje tu treba kategorije, to je odmah i za kamion, a većina firmi napolju za kamion traži dve godine iskustva da si vozio već tu kategoriju za kamion ili jaču (tj bus). I onda ti mlađi dođu, odrade tu dve godine i odmah odu da voze kamion napolju gde za sličan trud mogu da tuku 2-3k evra mesečno. I onda u GSP-u ostaju matorci (ova dvojica su tu oko 60ak godina) i ljudi koji prosto ne žele da samo jure pare nego imaju porodice i slično od kojih ne bi da se rastanu ovde. E onda dolazimo do kalkulacije za ove Šrilankane, Pakistance i slično - njih dovode na lizing, što znači da su troškovi preko neto plate maks još za smeštaj i hranu koju kad ih tako grupišu ne izađu više od 300-400 evra mesečno po glavi, plus njima daju manju neto platu kojom su oni super zadovoljni jer jbg to se tamo odakle su oni plaća 150 evra. Ne znam koliko oni dobijaju neto, verovatno ne više od 600-700 mesečno, ali opet to u zbiru dođe na fazon 1100 mesečno, a za ove naše kad dodaš poreze i doprinose dođe 1650 evra. Druga stvar - naših nemaš koji to hoće da rade za te pare, ovamo imaš nepresušan izvor vozača koji to hoće. Kažem ne znam koje su plate ovih na lizing za vozače, ali imam primer iz prodavnice Sunce u mojoj zgradi gde stoji oglas za posao kasira 85.000 dinara neto mesečna početna plata, dakle sa porezima i doprinosima je to da kažemo manje od 1200 evra. Oni imaju ove Pakistance koji slažu robu, što mora da se plaća bar za trećinu manje od kasira, prosto manja odgovornost, manje rade, ne znaju jezik i sl. Što znači da se tom liku iz prodavnice ne isplati da ga Pakistanac košta više od na primer 800 evra, ako izuzmemo troškove za hranu i smeštaj i proviziju lizing agencije ja ne verujem da taj lik neto dobije više od 300-400 eur 😞