Jump to content

dovlagsi

Moderatori
  • Posts

    9,121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

dovlagsi last won the day on February 12

dovlagsi had the most liked content!

Reputation

929 Sjajan član

About dovlagsi

Retained

  • Member Title
    Grand Sport Injection

Kontakt podaci

  • Facebook URL
    http://www.speed-industry.com/

Profile

  • Gender
    Male
  • Klan/Tim:
    biblioteke
  • Omiljene igre:
    charazay
  • Lokacija:
    SRB

Recent Profile Visitors

17,787 profile views
  1. Samo Polestar 1 je bio hibrid, ali i jako mala serija je rađena. Sve drugo su EV... I dalje je kao fazon da je Polestar zapravo premium Volvo, ali danas se ta razlika baš i ne vidi 🙂
  2. Ali BYD, odnosno Build Your Dreams 🙂, je zapravo najbolji kineski proizvođač elektro automobila!
  3. da kapiram da si u pravu, mali smo mi da bi se zajebavali sa brendom edit: mada imamo ovo sad! 🤔
  4. dve zanimljive stvari - (1) prvi bitan Merc koji je prevashodno rađen da igra na kineskom tržištu (a vi evropljani ko vas jebe) i (2) EV varijanta je teška 2150 kg, što je za 150 kg teže od bazne, nove S klase. 🤷🏻
  5. Ovo je najbliže originalnom smartu što je moguće 🤷🏻
  6. Lakiiiiiiii Toyota FT-Me koncept 2,5m dužina, ideja sa 360 stepeni vidljivosti unutra, 20-30 km veći rejndž ako je sunčan dan jer ima solarne panele 🙂 najbitnije od svega što je ovo koncept vozilo evropskog odeljka tojote, tako da ako ga bude biće ga ovde 👍 malo podseća na tojotine viljuškare sa tim svetlom pozadi ali dobro
  7. Novi Merc CLA nisam im verovao da će oni neki renderi biti istina, ali ispade da jesu EV u dve varijante snage + mild-hybrid sa 1,5 benzincem ne znam, meni je ovo šokantno užasno
  8. Kapiram da su im kod nas najmanje uvozne dažbine u celoj Evropi. Al zašto nema nekog zvučnijeg brenda? Ono, što ne krenemo sa onim šaomijem?
  9. [beogradski sajam] da li neko želi kineski EV AWD od 585 KS za 37k?
  10. dovlagsi

    Carbage

    ovi momci ne vade 😂
  11. a treba imati i u vidu da je danas nova opel korsa veličine golfa 4 i da ima gomilu opreme koja je danas mandatory za bogata tržišta + troškovi oko agregata za ekološke standarde... šta znam, nova vremena svakako
  12. pričali smo o tome dal izgleda kao terenac ili kao karavan, poenta je da je nekadašnja RAVA izgledala kao pravi terenac što je i bila
  13. problem je samo kada se nešto udupla u periodu od 2-3 god. Pre korone si mogao da biraš auto ispod 20k.
  14. Zar nije uglavnom tako sa mnogim modelima danas? Evo poređenja radi prva i aktuelna generacija RAV4:
×
×
  • Create New...