Ja kad sam uzimao TAGu putevima, pitala za tablicu, rekoh da ću da ga koristim na različitim vozilima. Pita šta da napiše i meni prvo palo na pamet švedska eskimi zdravo. Rekoh BGZDRAVO. Nikad problem sa dizanjem rampe.
Odgovaraju solidarno vozač i vlasnik. Zato su mi najzanimljiviji likovi koji se iznenade, kada im,. jer su nekom batici prodali kola "na ovlašćenje", stigne regres jer lik koji je vozio pijan, nema para da plati štetu koju je načinio.
Naravno, Octavia nudi više svega, ako napakuješ Scalu sa dodatnom opremom. Dvojica kolga imaju 1,5 octavie. Potrošnja zanemarljivo veća u odnosu na 1.0. Taj 1.5 ima isključivanje 2 cilindra na cruising brzinama. KAd stisneš, solidno ubrzava. Nije baš kao 2.0 Dizel, fali malo obrtnog momenta čini mi se, ali je odličan motor. I nema 10 miliona senzora i plivajućih pički materina zamajaca koji te koštaju ko pola auta kad crknu.
Scala je napravljena na platformi Polo-a, veličine je otprilike Golfa (veća je od mojeg Audija A3 iz 2009).
Kao i kod octavie, uzmeš platformu uslovno rečeno manjeg auta, i napraviš veću karoseriju.
Jako se lepo vozi, mali potrošač, žao mi je što nije 1,5 TSi - to ide ko mećava.
Vozim Scalu 1.0 TSI - 110KS. S obzirom da sam čovek u godinama, mene ovo odlično auto. Skoro ko njemačko.
Doduše, da sam ja biro, kupio bi nešto drugo. Al ovo je sasvim solidan auto.