Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/29/2025 in Posts

  1. Ne bi bilo tako sa Fijatom
    4 points
  2. 4 points
  3. iz mog iskustva ljudi koji koriste fold, to su ljudi koji ne vide dobro 🙂 ali bez šale, fold uzimaju mahom oni koji ne vide više dobro na blizinu pa kad bi povećali font dovoljno na običnom telefonu moraš da skroluješ pet puta ekran da pročitaš dve rečenice, ovako lepo otvore i op - sve pročitaju na jednom ekranu 🙂
    3 points
  4. ja odnosim pobedu sa jedinim na svetu ikada pokazivačem goriva U LITRIMA!
    3 points
  5. Dobro, ali u slučaju novinara Blica je AI zapravo korak unapred, bar nekakva inteligencija!
    3 points
  6. Fiat radi svašta ali ne gori, pomešao si s Pežolom, vidi se da znaš samo jedno auto
    2 points
  7. Naravno da ne bi, posto te Fijat ne izda vise puta nego samo jednom. Jer izgori.
    1 point
  8. ne računa se, imaš i tradicionalni cajger levo! ovaj ima samo litražu, uz bonus variranje vrednosti od po +/- 15 lit :))) jedina sigurna varijanta je da si parkiran na ravnom i da skineš kleme sa akumulatora, da obnovi merenje :))))
    1 point
  9. Dozreli su definitivno u smislu da čak i ako ne koristiš (ili sjebeš :) glavni ekran, praktično je upotrebljivost samo sa spoljašnjim dobrih 95% negde između plusa i ultre standardne. Ispipaj ga dobro u nekoj poslovnici zbog težine i dimenzija, nošenje u džepu možda nije baš pametno, proceni dobro, uplati sva ona moguća ekranska osiguranja i uživaj.
    1 point
  10. @absolute @reki ista priča, imao sam i "ignition anxiety" od Xsare 2.0 HDI 2002.(2x anlaser, jednom pumpa u 6 meseci), posle slične gluposti pratile Pežo 307, plus sam imao i naviku da nešto uvek mora svake godine da se sređuje na trapu + reglaža vozeći Fiate i Francuze. Progledao sa Tojotom, "jednostavno radi", a otprilike trap + reglaža izgleda da ipak NE MORAJU da se rade svake godine pred tehnički, zamisli :D Edit jbg volim ove teme i rado im se vraćam :)
    1 point
  11. ne slusajte zvekija, on jeste buduci kustos ali ne muzeja automobila
    1 point
  12. Ja sam na po jedno 2 nedelje koristio verzije 4 i 5, dakle ne najnoviju ali iskreno ja i nisam primetio neke bitne dečije bolesti, moje mišljenje je da sve to radi realno super. Moj problem s tim telefonima je najviše što su preveliki i preteški a 90% vremena ga koristim u "sklopljenom" režimu i onda mi to što ponekad mogu da imam veći ekran ne donosi dovoljno prednosti da bih stalno vucarao značajno kabastiji telefon. Sad ovaj najnoviji je kao dosta tanji, to bi trebalo da bude plus ali ne mogu da kažem koliko je u praksi značajno. Naravno to dosta zavisi od toga kako neko koristi telefon, moj zaključak je da čak i da zanemarimo cenu (koja je paprena) meni to nema smisla, nekome možda ima.
    1 point
  13. tako je meni bilo kad sam presao sa pezoa na hondu, prosto mi je bilo cudno da auto jednostavno RADI 😄 da vidimo malo kako to izgleda !
    1 point
  14. Vožnja po trotoaru, pogotovu većom brzinom, je potpuno ludilo, ali jbg, verovatno tako navikli kod njih. S druge strane vožnja bicikla jednosmernom u kontra smeru nije toliko besmislena, u nekim evropskim državama je mislim po automatizmu dozvoljena dok recimo u Nemačkoj imaš one dodatne table ispod znaka za jednosmernu ulicu gde je uglavnom dozvoljavaju. Logika je da bicikl ne zauzima celu kolovoznu traku a obezbeđuje se veća protočnost saobraćaja i promoviše korišćenje bicikala kao prevoznog sredstva jer brže stižeš. Naravno jeste problem kad se nađeš slučajno u gradu gde to važi kao "nepisano pravilo" pa se iznenadiš 😄
    1 point
  15. RU tablice su bile za izbegavanje i pre 20 godina, ako ti je lakše
    1 point
  16. Jel ti veruješ da ja imam strah da okrenem ključ u bravi kola, jer mi je Meriva toliko puta stala i ostavila me da sam navukao paniku :c
    1 point
  17. ovo se vrlo cesto desava, nije uvek precizan taj senzor i nekad laguje, nista strasno...kao i za procenjeni broj preostalih km, to varira od stila voznje...tako da Nemke nemoj da se tripujes, super si auto kupio bre 🙂
    1 point
  18. pa nema sta da pratis i modelujes, samo treba da ne budes kompletni imbecil i da ne prolazis kroz crveno presmesna mi ova diskusija, kao ae da rascivijamo zasto li je mogao da prodje kroz crveno!? pa jer je imbecil prve klase
    1 point
  19. jbt kako se parkiraju neki ljudi ovde na karaburmi, pre neki dan lik ga parkirao tako da ne mogu ni da udjem u svoj auto. metalik pezo neki je bio, malo sam ga roknuo ali kgj
    1 point
  20. Hm, ali zapravo nije privatni: Osnivač su Skupština grada i Bratislav Petković, u smislu Grad je verovatno dao prostor (dok više nije, lol) a on je dao kolekciju automobila. Slično kao što su u Zoo vrtu neke životinje bile vlasništvo Vuka Bojovića, danas pretpostavljam nekih njegovih naslednika. Plus je realno da je Bratislav poprilično povezan u državi s obzirom da je bio i ministar 🙂 Ali generalno gledano ne bi to trebalo da bude problem jer imaš neko udruženje građana (ili u ovom slučaju jednog građanina koji je glavni u tom muzeju) koji se razume u tematiku i može da proceni šta realno treba da se prihvati kao oldtajmer. Ako bi funkcionisalo kako treba to je sasvim ok umesto da država plaća neke "stručnjake" koji će znati šta je oldtajmer a šta je samo gomila smeća. Kao što ti je na primer Auto Moto Savez Srbije zapravo udruženje građana a raspolaže tolikim autoritetom i kod države i svega...
    -1 points
  21. Rush je odličan film, sad koliko je baš istinit nisam toliki fan Formule 1 da bih znao sve detalje koji su se dešavali pre nego što sam se rodio, ali sve deluje poprilično uverljivo. Definitivno vredi gledati čak i za ljude koji nisu fanovi trkanja, a pogotovu za one koji jesu.
    -1 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
×
×
  • Create New...