Jedna od prednosti življenja u Srbiji je da je posedovanje automobila izuzetno jeftino, i nije uopšte čudno da porodice imaju po 2-3 automobila, čak i ako su to jeftinija kola koja vrede po 2-3k evra, jer je prosto jednostavnije funkcionisanje. Registracija je relativno jeftina, popravke takođe (ne ulazeći u kvalitet istih), parking u gradovima postaje polako problem iz tog razloga, ali se i dalje niko ne trudi da obeshrabri ljude od automobila, upravo suprotno. Tako da, u tom smislu se živi nikad bolje i sasvim je normalno da ljudi u porodici imaju i auto za more i auto za grad
A jbg sad, svi postali Hamiltoni pa je mali auto sa 100KS i 200 Nm obrtnog momenta baš slab
Sećam se pre 15ak godina je bila neka akcija za novi Ford Focus od 10k evra, to je bio 1.6 atmosferski benzin sa 100KS i 150Nm, to je smatrano vrhunskom ponudom. Na autu za klasu većem 🙂
A sad što se visine tiče ja sam poslednje dve nedelje vozio ženinog Clia koji je slične visine i zaista nisam primetio neki problem po Beogradu. Čak i činjenica da ga vozila žena pet godina i nigde ga nije opalila dosta govori u prilog toj činjenici. Da, viša pozicija sedenja je praktičnija za dosta ljudi, ali prosto ne vole to svi, nisu svi kupci za SUV Pandu.