A kako ne dođe nikad neki trend običnih, skromnih, jeftinih automobila? Ne, više od 10 godina se apsolutno gura ovaj SUV trend, gde sve mora da je malo izdignuto i generalno veće. Iako to prosečnom vozaču nije neophodno, standard pneumatika nije lupam 19555R16 nego 22550R18, evo ja sad za Avenger mali gradski auto treba da nalupam pare da mu stavim zimske gume. Dalje, automobili moraju da imaju gomilu sistema aktivne bezbednosti kako bi neskladnu i opterećenu šasiju držali na putu, Bosch trlja ruke samo tako. Još konkretnije, Brake Assist sistem je predstavljen na S klasi pre 20ak godina pod izgovorom da pomaže ABS sistemu kočenja jer je velik auto ... Danas apsolutno svaki auto ima BA.
Hoću da kažem da su nam, zbog zarade, proizvođači nametnuli velike automobile pod raznoraznim izgovorima, pa eto čak su i zelenu agendu uspeli da proguraju u priču. Koliko glupo zvuči ono što sam u drugom topiku kačio, onaj VW ID.Buzz što ima 3200 kila sa aerodinamikom cigle jbt, to je duplo više no što bi trebalo.
Ljudi su danas prosto ubeđeni da im treba SUV, gde nažalost nove generacije čak prihvataju ovaj neki nakaradan new age dizajn za lep... 😞 a proizvođači su u fazonu da bi pre prodavali auto za 40k nego za 30k jelte... Čuj mene, 40k! 🙄