Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/2023 in all areas

  1. dole u sred stambenih zgrada na dorćolu tj ovde https://www.google.com/maps/place/Mona+Plaza+Hotel/@44.8262664,20.4602765,15.99z/data=!4m8!3m7!1s0x0:0x73980118c5ee0184!5m2!4m1!1i2!8m2!3d44.8267335!4d20.4607969 To jeste centar grada kad gledaš mapu i sve, ali meni je taj deo dorćola uvek bio nekako "mrtav" kad padne mrak, samo za lokalce, plus ti blokovi zgrada pored kojih nema čak ni ništa baš "turističko", ali eto, pojavi se hotel 🙂
    1 point
  2. 1 point
  3. Jašu talas popularnosti Scorna 🙂
    1 point
  4. 1 point
  5. Manson pokusava da otme posao i forum Lakiju
    1 point
  6. Setih se ovog dragulja, skidam kapu za kvalitet animacije.
    1 point
  7. To ti je ona situacija kada oni zapravo ne žele da se bave svojim poslom ali ih građani na to teraju 🙂 Suština je da oni kao ne mogu da utvrde na osnovu Perine izjave da je Mika postavio stubić, jer ga je možda postavio Pera pa sad hoće da uvali kaznu Miki, tako da dok Mika ne prizna i potpiše zapisnik da je on postavio stubiće oni "ne znaju ništa". E sad druga stvar je što mimo toga što bi trebalo da kazne one koji su postavili nelegalne stubiće bi oni morali i da ih uklone, ali vidiš da se to čeka tender da se izabere firma izvođač za tu zajebanu rabotu pa će to da bude tek od proleća... Mislim logično je da treba da popiju kaznu, ali ako formalno zaista ne mogu da utvrde ko je postavio stubić oni svakako mogu da ga sklone, to realno košta skoro pa ništa, pogotovu ako zaređaju po istom parkingu pa skinu 50 komada odjednom. I onda se ne bi ni ovim baticama isplatilo da postavljaju nove stubiće koji košta jedan fazon 50 evra (ne znam koliko zapravo košta), kad bi im ovi sutradan skinuli. A ovako ako se ovi sete i jednom godišnje da ga skinu batici se praktično isplati da ima rezervisano parking mesto godinu dana za cenu stubića, a naravno daleko od toga da se ovi uopšte i sete...
    -1 points
  8. Samo napomena - oni u svakom slučaju imaju formalno pravo da stubiće sklone, to nema veze sa zapisnikom i pisanjem kazne direktno onome ko je postavio. Analogija toga je pauk može da odnese auto, ne mora da zna ko je vlasnik, kad vlasnik dođe po auto oni mu naplate kaznu (s tim da neće niko doći po stubić jer je manje vrednosti od kazne verovatno). Pravila već postoje ako se radi o javnim parking mestima - nije dozvoljeno bilo kakvo blokiranje ili ograničavanje parkiranja bilo koga na javnom parking mestu i komunalna je dužna da to odmah ukloni. A što se tiče rezervisanih parking mesta ispred zgrada treba imati u vidu i da shodno politici forsiranja posedovanja i korišćenja automobila kod nas broj parking mesta je višestruko manji od broja ljudi koji živi u tim zgradama, tako da to ne može baš tako lako da se samo dodeli. Može da se napravi recimo godišnja licitacija, ali ne verujem da bi se to mnogima baš svidelo 🙂
    -1 points
  9. Nama se ne dopada, hoćemo da se gušimo 🙂 Tj dopada se svima onima koji imaju kola i hteli bi da svi ostali oko njih nemaju kola da bi oni mogli da se voze praznim ulicama i imaju uvek parking mesto 😄
    -1 points
  10. Bajs nije realan za svako putovanje u svakom gradu, ali je opet pitanje da li je realniji od kola za većinu putovanja? Jer je u BG putovanje samo default auto, ništa drugo. Sama razdaljina Mirijevo-NBG u "okvirima bajsa" nije ništa posebno 16-18km maks zavisno od kog dela Mirijeva do kog dela NBG, to je neki uobičajeni commute bajsom u Londonu na primer. Električni bicikli u poslednjih par godina čine da i brdovitiji gradovi kao što je BG nisu problem za bicikl kao prevozno sredstvo, ne samo kao rekreaciju, čak i za one sa slabijom kondicijom, jer prosto nema rute u BG gde ne možeš da odeš s jednog na drugi kraj grada i da ti se istroši baterija. Naravno gradovi kada hoće da prelaze na te alternativne vidove prevoza prave i odgovarajuću infrastrukturu pa pored svakog većeg čvorišta javnog prevoza imaš i parking za bicikle (ili recimo u slučaju Holandije ogromne garaže, ali da kažemo da je to baš ekstrem), tako da to nije ništa problematično. Kao što upodobiš da mogu i u Beovoz na primer da idu bicikli (eventualno uz doplatu) i slično, to su sve stvari koje se uredno rade u velikim gradovima. Dodatno je poenta što veći gradovi po centru, gde nema mesta za proširenje kolovoza biciklističkim stazama, prosto rade staze na uštrb kolovoznih traka, ne moramo da uzimamo primer Holandije ili Danske, tako ti je recimo u celoj Barseloni po centru - jedna traka je "oteta" vozilima, stavljeni oni kao mini ležeći policajci zbog bezbednosti da se i fizički odvoje i to je to, tuda idu bajsevi, oni bajsevi na iznajmljivanje, trotineti i sl. Mislim da svi znamo kako bi prošao takav predlog u BG 😄 Dve dodatne napomene - duž cele Nemanjine imaš biciklističku stazu sada 😄 Problem je što je ona urađena "preko one stvari" tako što je samo prefarban deo trotoara pa se tu sudaraš sa pešacima, x puta se ukršta sa onom stazom za slepe (em jebe to ovog na bajsu, em ne daj Bože da stvarno naletiš na nekog slepog). Ali si realno bezbedan od automobila. Druga stvar po Gazeli, a i po ostatku auto-puta, je prosto zakonom zabranjeno kretanje bicikala 🙂 I vidim da mnogi ljudi pominju metro kao "rešenje gradskog prevoza jednom za svagda u BG", ja bih rekao da prosto to nije tako, tj da se pogrešno gleda na to. Metro svakako jeste nešto što treba ovako velikom gradu i što bi dosta olakšalo kretanje gradskim prevozom, ali nit je magični štapić, nit treba samo on da se čeka. Suština je da se ovde realno ne radi prioritet gradskog prevoza u odnosu na privatne automobile i to kreira kolaps, a to može da se radi i bez metroa. Mi imamo sada suludu situaciju da ti u špicu na Brankovom mostu imaš pandure koji ti mašu da kolima ideš u žutu traku da bi se "ubrzao saobraćaj". Što je potpuno suprotno ideji te žute trake - treba ona da bude prioritet, a ostali čekaju koliko čekaju. Da napraviš na primer u Terazijskom tunelu jednu traku da je žuta i onda oni koji sede u kolima vide kako busevi piče pored njih pa da vidimo koliko će dugo insistirati na vožnji kolima. Naravno to sve podrazumeva i gomilu stvari od naplate karata u prevozu, preko povećanja voznog parka javnog prevoza, do konačno onog najbitnijeg - reda vožnje koji je svetinja. I onda će ljudi birati pre javni prevoz nego privatne automobile. Mislim da je to bilo negde u Holandiji, recimo Ajndhoven, gde sam bio u busu koji nekim delom ide auto-putem, i sad gužva je na auto-putu haos, ja se već smorio, tek u jednom trenutku on ulazi na neke dve trake koje su između dve trake autoputa (kao tramvajska baštica kod nas), gde su samo busevi, i tu je u ta 2-3km prošlo možda 3-4 busa, nije to sad nešto puno, ali bukvalno sam stigao 15ak minuta brže nego da sam išao taksijem na primer (čini mi se da oni ne mogu da koriste te trake). Dakle nije bajs, nije metro, nije neko magično rešenje koje baš ne može da se implementira kod nas, samo je bitiniji javni prevoz i to je to. Prosto je logika da javni grupni prevoz u svakom smislu mora biti prioritet u odnosu na privatni. Jer u suprotnom ni metro neće ništa rešiti značajno, pogotovu ne ovakav kakav kreće iz nigde u nigde.
    -1 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00
×
×
  • Create New...