Da, upravo to na zalost, koliko god pokusavao da pogledam kroz prste ili sagldam iz nekog drugog "pravog" ugla, jednostavno uvek dodjem na isto. Grafika predobra, atmosfera na mapi mi se mnogo svidja (ne umem da objasnim, uboli su me, stene, kamenje, prolazi, uklesane stepenice, biljke), dizajn heroja (Gadget mi je onako bas Gadget, mogli su oni da nacrtaju dobru ribu na milion nacina, ali bas su uboli karakter, ona je random primer, sve heroje su pokidali), animacije, pokreti, sve... Vrhunac.
Ali jebiga. Hoces da budes MOBA iz 2006-te u 2016-oj. Ne znam stvarno sta su se oni istripovali. Toliko je sve sporo, smorim se dok ubije treceg miniona, heroji se nisane i pucaju pola sata po sto puta pogode jedan drugog. Stalno forsiraju to je da bi igra bila kompetitivna i esport. Jebes ti to. Napravi nesto novo, intuitivno, next-gen. Sta sebe limitiras warcraft 3 map editorom. Bukvalno su limiti warcrafta (koji je btw RTS) i njegovog editora definisali ceo jedan zanr.
A paragon sve to podize na visi nivo. Towers. Moba mora da ima towere. I sada dok u doti one imaju smisla, paragon ih je ubacio kao pravilo MOBA-e, nisu integrisane u mapu da to izgleda logicno. Imas kulu sa laserom koja te gadja sa visine, a generator je postavljen odmah ispred tebe da mozes da ga sjebes - jer jebiga, paragon je moba igra, mora ubacimo ne pravi defence tower, nego moba element tower.
Ne umem da pronadjem prave reci, oni zele da budu veca dota od dote. Umesto da naprave action mobu, hard core krljanje sa elementima taktike dobili smo igru u najnovijem unreal engineu radjenu u warcraft 3 map editoru. Promasaj decenije ako mene pitate.
Nego igra jos nije izasla, mozda se i opamete.