Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/01/2016 in Posts

  1. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/12473563_1686265284945677_1248198368506180023_o.jpg ahaha, znao sam da ce vudu da lajkuje:D
    6 points
  2. dobar je poslednji kvadrat za nas koji metal nikad slusali nismo, nas pickice
    4 points
  3. kako da postanem internet prevarant? kako najlakse izvuci besplante cd keyeve od ea-a?
    3 points
  4. sve su straze, sve su straze...soon!
    2 points
  5. Сутра креће четврта сезона Banshee-а \0/
    2 points
  6. Pre tačno 18 leta, u godini kada je Mijatović pogodio čuvenu prečku, izdata knjiga “Hari Poter i Dvorana Tajni”, Mirko Marjanović po drugi put izabran za premijera Srbije, a Microsoft predstavio čuveni Windows 98, na mala vrata došla je na računare tadašnjih gejmera i geekova i ova, ispostaviće se kultna, RTS igra iz Blizzardove kuhinje. […][url={url}]Pročitajte na RURu[/url]
    2 points
  7. Након скоро па три деценије играња, и захваљујући сплету разних околности у правом тренутку, неколико нас се окупило у инди развојном тиму "Bad Boys" (®Bob Marley) и почели смо са прављењем не још једне HOPA игре или неки платформице а-ла-FlappyBird, већ смо кренули у full retard мод. Укратко, правимо фактички нови жанр, који је веома ретко виђен раније... тј бар сам га ја видео у свега пар игара и то веома скромно и успут (то није био главни feature игре). Ради се о Simultaneously Executed Turn Based Game систему, који није по шаховском принципу потез за потез, већ се играју сви потези истовремено (Orders фаза) а онда се "пушта" да јединице изврше сва наређења у току Execution фазе. Драстично је теже од класичних (свих осталих практично) потезних стратегија и игара, али одлучили смо да идемо у том смеру док се може. Ок, ово су неки главни "фјучурси": - већ поменути Simultaneously Executed Turn Based Game систем - по први пут потпуно hex based бојиште које је рељефног типа, односно hex поља креирају не само равне површине, већ и брда и планине - Chain of Command, или односи између команданата (попут система из Dragon Age-a, само без сексуалних варијанти) и подређених официра у смислу међусобне комуникације и издавања и извршења наређења - Lines of Communication, који доносе то да јединице немају сателитске телефоне, нити је играч бог, већ мора постојати комуникација између јединица да би делили свој fog of war са другима и командантом (играчем), као и да уопште могу да се издају наређења свим јединицама. То значи да уколико неко изда наређење јединици да се удаљи превише или непријатељска јединица прекине линије комуникација, онда се губи контрола над том јединицом или потпуно или макар отежано (могу да се издају наређења само сваких 2 или више потеза, а не потез за потез) - Casualties system, војници нису роботи, већ људи који не морају да имају статус само 1 (жив) и 0 (мртав). Пошто ће престиж бити ресурс, који се слично PG-у користи за обнову трупа и унапређења, врло је битно избећи и због престижа и због експа јединица обнављање са "жутокљунцима". Такође, због жељене што веће имерзије играча у целу причу, желимо да је играчу стварно стало да му људи преживе. Дакле, постојаће цео систем (аутоматски, слично комуникацијама, како не би оптерећивали додатно играче) за извлачење рањеника, њихов третман и евентуални повраћај на бојиште - Мапе ће бити огромне и скалираће се временом, са прогресом кроз игру. Баш као и ранк играчевог командира. Почиње се са пуком и чином пуковника, на мапама код којих су величине hex-а отприлике 300 х 300 м, што код мапа од 90 х 90 поља представља површину од око 30 х 30 км. Касније ће се увећавати и јединице, као и поља, те ће се контролисати читаве армије (иако мапе и дае могу бити 30 х 30 али нових поља) - На бојиште ће утицати различити фактори: од самих јединица, преко терена, објеката, временских прилика, доба дана итд итд - Јединице неће имати само напад, одрбану, фортификацију и чекање, већ мноштво стандардних и напредних акција које су се изводиле и примњеиване у току Првог светског рата, а и у многим другим ратовима. Биће ту и лажних напада, насилног извиђања, лажне предаје, усаглашавања акција између различитих јединица и различитих родова, подела фокуса јединице на ране стране (крила и центри и слично)... - Прича ће покрити СВЕ кампање Великог рата, могуће алтернативне правце, као и ратове који су му претходили или који су му се надовезали. План је да се ураде све главне државе учеснице (у смислу да и Црна Гора, али не и Бразил) - На почетку ће се поред државе, бирати и врста комаданта (какв је по темепраменту и начину ратовања) - офанзивни, дефанзивни или балансираног војевања. Кроз игру, односно мисије, слично старим Wings-има, води се ратни дневник који осликава догађаје који су се збили, опет зарад што веће имерзије играча у дешавања За сада смо успешно дошли до завршетка едитора за поменуту мапу и hex поља, са могућношћу убацивања различитих терена, објеката и јединица, као и параметара за све њих. Такође, урађен је и добар део почетне 2d графике (UI) и 3d објеката (основни сетови за Немце и Русе). Управо је урађена и нека прва верзија сајта, за више информација и све што то прати (ФБ, твитер...). И наравно, за крај, молба за помоћ. Не мислим на паре, већ бисмо желели и да чујемо ваш feedback, предлоге и сл, тј да учествујете у дискусији кроз коментаре на сајту, али и помоћ у даљем ширењу приче о развоју ове игре. Ова помоћ нам је битна како бисмо добили критичну масу која би нам помогла за пријављивање за Steam Greenlight и добијање тамо Greenlit-a. Иначе, ово је прво место где уопште обајвљујемо нешто о игри, јер ипак макар двојица нас овде висимо већ деценију (Рејз и ја). Хвала свима и надам се да ће вам се свидети идеја, а да ћемо у најскорије време имати неку алфу за тестирање. Сајт: www.allourtrenches.com *учествујте у дискусији преко коментара (тренутно правим неки Девс лог, чисто да појасним шта и како хоћемо итд) Facebook и Twitter: https://www.facebook.com/allourtrenches https://twitter.com/AllOurTrenches *ко има ФБ и твитер, молим вас да шири даље Неколико "sneak peeks" и ексклузивно (нема ни на сајту још) само за РУР /не, неће бити lowpoly):
    1 point
  8. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/12919671_936570356440849_4431289136896014191_n.jpg?oh=6565b11e173e55af6cbe6235e22fac51&oe=5789444F
    1 point
  9. Uvek ista grupa identicnih likova uzima pare nekim klincima . aj jos i da su dobri u kaunteru pa da im niko nista i ne kaze.... meh
    1 point
  10. Iza nas je mesec ispunjen neočekivanim hitovima. Kada smo početkom marta diskutovali u redakciji o igrama koje ćemo pokrivati u novom broju, zabrinuli smo se da će mesec biti označen samo naslovima u drugoj nedelji i da ćemo dremati od dosade do aprila. Ali, drago nam je da smo bili “u krivu”! Čak dvadeset recenzija smo spremili za vas u ovom broju, od megahitova poput The Division i novog Hitmana, do pravih bisera indie scene. Imali smo priliku i da testiramo nekoliko ranih verzija igara od kojih se puno očekuje, a i da se poigramo sa nekoliko komada hardvera. Naslovni Division je definitivno obeležio mart. Još jedna Ubisoftova igra ove godine krasi naslovnu stranu našeg (i vašeg!) časopisa, ali je isto tako i podelila našu redakciju. Nekoliko kolega je sa oduševljenjem prevrtalo svaki kutak u Dark Zone, dok su drugi odustali na ranim misijama ili kompletno preskočili igru. Svakako je veliki korak za Ubisoft kao prva MMO igra na kojoj su ikada radili, a kuda će dalje ići sa razvojem ostaje još da vidimo. Zaigrali smo i novi Hitman, tojest ono što je uopšte bilo dostupno. Da, Hitman je prešao u potpuno epizodni format i, iako nam je bilo neopisivo zabavno da na ogromnoj sandbox mapi isprobavamo sve moguće zadatke i taktike, ne znamo koliko će “žara” biti u nama da na kašičicu igramo ostatak igre u narednih pola godine. Imali smo čast i da zaigramo beta verziju ambicioznog RPG-a Kingdom Come: Deliverance, igre koju njeni autori nazivaju Tamnicama bez Zmajeva, a popričali smo i sa jednim od osnivača studija koji stoji iza igre, Danielom Vavrom. Domaća gaming scena je postala jača za fenomenalni Switchcars koji je, posle demoa na sajmovima i konferencijama, konačno dostupan svima putem Early Acces-a i neopisivo je zabavan. “Poigrali” smo se i sa novim ASUS-ovim zakrivljenim monitorom od impozantnih 34 inča, na kome nam je čitanje foruma stvorilo doživljaj praćenja teniskih mečeva, ali isto tako neverovatno iskustvo za gaming. Od ovog broja imamo novu rubriku Around the Tube kroz koju ćemo predstavljati bisere svetske Youtube gaming scene, a čast da rubriku otvori imala je gospođa Shirley Curry čije nas Skyrim avanture svakodnevno oduševljavaju. Naravno, ne bismo sve odmah da vam otkrijemo, pa zato okrenite sledeću stranu i proverite šta vas sve očekuje u 94. broju Play! Zine-a. Play! Zine 94 - April 2016 Flash (vesti) 13th Page BETA TEST: Kingdom Come: Deliverance STEAM EARLY ACCESS: Switchcars Master of Orion Kona - day one REVIEWS: Tom Clancy's The Division Hitman - Intro pack Dying Light The Following: Enhanced edition SUPERHOT EA Sports UFC 2 Mortal Kombat XL Black Desert Online Trackmania Turbo Grim Dawn Stardew Valley Devil Daggers Forced Showdown Day of The Tentacle Remastered Last Door Season 2 E.T. Armies Shardlight Samorost 3 Bravely Second The Town of Light Gremlins, inc INTERVJU: Warhorse Studios HARDWARE: ASUS ROG PG348Q ASUS Strix 2.0 Razer Mamba TE AROUND THE TUBE: Shirley Curry REPLAY: Quake Hearthstone Specijal
    1 point
  11. 1 point
  12. skroz si u pravu. CoD sam obožavao, a služio sam redovnu vojsku i često sanjam kako komandujem baterijom "ognjeva" negde na nekoj njivi, čini mi se da je Slavonija. mene zanima koje su halucinacije naterale tebe da kreneš da se baviš programiranjem i hardverom. ne pada mi ništa na pamet.
    1 point
  13. у Џакарти је буткица врх, роштиљ и остали специјалитети нису за препоруку. најбоља ребарца (на кајмаку) сам јео у легендарном нишком "Бисеру".
    1 point
  14. ja se plašim da neko sa rura radi za b92
    1 point
  15. Kruze price da Nikolasi aka Raseto odlazi uskoro sa foruma da radi za Activision.
    1 point
  16. najbolji antihi...kurac... je pivo! pijte sto vise piva i bice vam ok
    1 point
  17. Dzakarta je sranje, a erdinger ima u svakom pabu.
    1 point
  18. 1 point
  19. Znao sam da mi je br. 27 poznata
    1 point
  20. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
×
×
  • Create New...