Jump to content

rur_bot

Moderatori
  • Posts

    12,681
  • Joined

  • Last visited

Reputation

56 Snašao se

2 Followers

About rur_bot

Retained

  • Member Title
    sentinel

Profile

  • Gender
    Not Telling
  • Klan/Tim:
    Klan RUR

Recent Profile Visitors

17,642 profile views
  1. Nastavlja se “borba do poslednjeg” velikih studija protiv ljudi i organizacija koje se bave proizvodnjom, distribucijom i prodajom softvera za varanje i automatizovano igranje njihovih igara – popularnih hakova i botova. Velika pobeda se desila krajem prošle godine, kada je Južna Koreja donela zakon koji tvorcima hakova preti kaznom zatvora, a svoji mali trijumf nedavno je imao i Riot, koji je dobio odštetu od 10 miliona dolara protiv skripterskog sajta i gašenje svih njihovih kanala. Danas je u žiži ove priče Blizzard, koji od suda, u procesu protiv hakerskog sajta Bossland, zahteva odštetu od 8,6 miliona dolara, na osnovu procene da je to minimum za koji su uštećeni proizvodima ove firme. Blizzard se godinama tužio sa Bosslandom po američkim sudovima, dok je Bossland pokušavao da ih ospori da nemaju jurisdikciju za to. Međutim, sud je krajem prošle godine potvrdio da ima ovlašćenja i od tada se Nemci jednostavno ne javljaju. Nedavno im je dat ultimatum od 24h da se jave sudu, ali kako je tišina nastavila da bude jedini odgovor, Blizzard je zatražio da im se izrekne propisana kazna bez suđenja. Sami Nemci su potvrdili da su prodali ukupno ~119 000 njihovih proizvoda za Blizzardove igre, za koje Blizzard procenjuje da ~36% predstavljaju varanja, botovi i druge nelegalne stvari, odnoso oko 43 000 prodatih programa. Blizzard zahteva minimalnu kaznu od 200 dolara po prodatoj jedinici za varanje, što je i vrednost licence za jednu godinu Bossland hakova, a što iznosni oko 8,6 miliona dolara. Kako naglašavaju iz Blizzarda, ovaj novac nema toliku vrednost koliko je važna poruka da varalice, hakovi i prodavci istih nemaju šta da traže u Blizzardovim igrama i da će ih kazna i gašenje stići kad-tad. Sada ostaje da se vidi šta se dešava sa Nemcima, ali je zanimljivo da iako potpuno ignorišu američki sud, njiov sajt nastavlja neometano da radi. Pročitajte više na sajtu
  2. U poslednjih godinu dana je praktično svaka Blizzardova igra na onaj ili ovaj način dobila svoj Brawl mod. Počelo je sa Hearthstoneom, koji je prvi dobio Brawl i gde igrači svake nedelje mogu da igraju igru sa drugačijim pravilima, koja odskaču od standarnog Hearthstonea. Zatim je prešlo u Overwatch i Heroes of the Storm, sa vrlo sličnim principom – svake nedelje Brawl je drugačiji, ima drugačiju postavku i drugačija pravila, a uz to se dobijaju i određene nagrade za igrače. Nedeljne mutacije u StarCraft 2 co-op misijama, iako ne nose ime Brawl, su praktično upravo to – novi nedeljni izazovi koji se dodaju standardnim misijama čija je svrha da iskusnim igračima povećaju izazov i za to ih nagrade. Brawl sada konačno stiže i u najstariju igru koju možete naći na vašem battle.net klijentu – World of Warcraft. Baš kao i u ostalim igrama i ovde će to biti izazov sa specijalnim nesvakidašnjim postavkama. Samo što će ovde to biti ne na nedeljnom, već na dvonedeljnom nivou. Brawl u WoW-u će biti u suštini PvP Battlegrounds sa tvistom. Na pomenute dve nedlje igrači će moći da igraju nove mape sa novim izazovima i podešavanjima, a Blizzard je dao i par primera kako će to izgledati. Gravity Lapse Ovaj Brawl se odigrava u Eye of the Storm i igrači će se boriti za sakupljanje resursa ali i sa gravitacijom – jer je ovde neće ni biti. Malo po malo pa ćete biti lansirani pravo u nebo. Tarren Mill vs Southshore Ovaj put ćemo ići na mali nostalgija trip, dok se vraćamo u Southshore, čuvenu World PVP lokaciju iz starih dana. Pročitajte više na sajtu
  3. Na Battle.net forumima se juče pojavilo jedno usputno, ali veoma bitno obaveštenje za igrače Blizzard igara, a to je da će Blizzard “kasnije u toku godine” ukinutu podršku za operativne sisteme Windows XP i Windows Vista. Ovo u praksi znači da će, kada ova odluka stupi u život, biti onemogućeno dalje igranje igara WoW, StarCraft 2, Hearthstone, Overwatch, Heroes of the Storm i Diablo III na ovim operativnim sistemima, pošto igre neće moći da se pokrenu na njima. Blizzard je ovu odluku podržao time da je i sam Microsoft ukinuo dalju podršku za ove sisteme još 2009. i 2012. godine, tako da nema više smisla raditi nove stvari sa ovim sistemima na umu, koji su sada poprilično zastareli. Blizzard ovo saopštenje izdaje sada kako bi se igrači na vreme pripremili za novu situaciju i instalirali neki od novijih operativnih sistema, što vam i mi savetujemo da učinite, kako biste mogli da nastavite sa neometanim igranjem vaših Battle.net igara. Pročitajte više na sajtu
  4. Kao što smo pisali pre par dana , Blizzard od 14. februara do 13. marta sprovodi akciju u kojoj poklanja 2 mounta – jedan za WoW i jedan za HotS, za participaciju u njihovom MOBA naslovu igrajući Warcraft heroja sa prijateljem u 15 mečeva, kao deo „For Azeroth!“ promocije. Tokom ove akcije će učestalost Warcraft heroja u Free Picku (nedeljna rotacija besplatnih heroja) biti veća, tako da ćete imati izbora na pretek. Kada odigrate svojih 15 mečeva sa prijateljem, na vašem WoW nalogu će se pojaviti novi achievement „Herald of Flames“, kao i novi mount, Primal Flamesaber, koji izgleda zaista impresivno – pogotovo ako uzmemo u obzir da je besplatan! Ali pošto slika govori hiljadu reči, najbolje je da na linku ispod i vidite koliko dobro izgleda! Pročitajte više na sajtu
  5. Marta 2015. godine u World of Warcraft su uvedeni WoW Tokeni kojima ste mogli da kupite mesec dana vremena za igranje WoW-a. Ove WoW tokene ste mogli ili da kupite za gold iz igre u Auction House, ili da ih kupite pravim novcem u ingame shopu. Tako bi igrači koji leže na gomili golda mogli taj gold da potroše i kupe Token kojim će uplatiti vreme za igranje umesto trošenja pravih para, a igrači kojima je potreban gold u igri, su mogli da za pravi novac kupe Token, koji bi onda prodali u Auction House i dobili gold. Vrlo praktičan način obostrane pomoći igračima kojima je potreban gold/imaju previše golda, a da se istovremeno iz priče isključe treće strane koje su farmale i trgovale gold u WoW-u. Nakon skoro dve godine postojanja ovog sistema, Blizzard se uverio da nije bilo prevelikih zloupotreba i da je vreme da se funkcionalnost WoW Tokena podigne na viši nivo. Od sada će WoW tokeni moći da se pretvore u novac na vašem balansu na Battle.net nalogu, odakle ćete taj novac moći da trošite kao što se i inače troši novac sa Battle.net računa – kupovina bilo čega u bilo kojim Blizzard igrama – WoW, StarCraft 2, Hearthstone, Diablo III, Heroes of the Storm i Overwatch. Vrednost jednog Tokena je 15 dolara, i toliko ćete dobiti kada ga aktivirate na vašem battle.net računu, nakon čega ga možete trošiti za kupovinu skinova, mountova, heroja, packova… Pročitajte više na sajtu
  6. Poslednjeg dana odlazeće godine, 31. decembra, legendarni Dibalo napuniće tačno 20 godina od kada se prvi put pojavio na računarima širom sveta. Dibalo 1 je lansiran 31. decembra daleke 1996. godine i za ovih 20 godina ovaj legendarni hack&slash rpg serijal je postao sinomim za akcioni RPG i beskrajno sakupljanje retkih itema i levelovanje vaših karaktera. U čast ove dvadesetogodišnjice, Blizzard je rešio da u svim Battle.net igrama prikladno oda počast Diablu, što specijalnim događajima unutar igara, što sa nagradama za sve igrače u vidu raznih predmeta u igrama sa Diablo tematikom. U Diablo III je pripremljen specijalni Darkening of Tristram dungeon, koji ima za cilj da evocira uspomenu na originalnu Diablo katedralu, ali će igračima ponuditi i specijalne Diablo 1 iteme. U Heroes of the Storm ćemo imati Brawl mapu sa Diablo tematikom, a tu je i portret sa Diablo temom. U Overwatch stižu sprejevi koji će predstavljati klase u Diablu, kao i specijalni Lord of Terror portret, dok će u StarCraft 2 radilice imati Diabla kao portret u vreme trajanja eventa. Hearthstone će imati Diablo Brawl gde će se igrači boriti protiv tajnovitog protivnika sa deckovima koji imaju Diablo temu, a nagrada će biti specijalni Diablo cardback. Za WoW još uvek nema puno informacija, osim da će se “čudne stvari dešavati” pošto su Sanctuary stanovnici našli način da uđu u Azeroth. Pročitajte na RURu
  7. Poslednjeg dana odlazeće godine, 31. decembra, legendarni Dibalo napuniće tačno 20 godina od kada se prvi put pojavio na računarima širom sveta. Dibalo 1 je lansiran 31. decembra daleke 1996. godine i za ovih 20 godina ovaj legendarni hack&slash rpg serijal je postao sinomim za akcioni RPG i beskrajno sakupljanje retkih itema i levelovanje vaših karaktera. U čast ove dvadesetogodišnjice, Blizzard je rešio da u svim Battle.net igrama prikladno oda počast Diablu, što specijalnim događajima unutar igara, što sa nagradama za sve igrače u vidu raznih predmeta u igrama sa Diablo tematikom. U Diablo III je pripremljen specijalni Darkening of Tristram dungeon, koji ima za cilj da evocira uspomenu na originalnu Diablo katedralu, ali će igračima ponuditi i specijalne Diablo 1 iteme. U Heroes of the Storm ćemo imati Brawl mapu sa Diablo tematikom, a tu je i portret sa Diablo temom. U Overwatch stižu sprejevi koji će predstavljati klase u Diablu, kao i specijalni Lord of Terror portret, dok će u StarCraft 2 radilice imati Diabla kao portret u vreme trajanja eventa. Hearthstone će imati Diablo Brawl gde će se igrači boriti protiv tajnovitog protivnika sa deckovima koji imaju Diablo temu, a nagrada će biti specijalni Diablo cardback. Za WoW još uvek nema puno informacija, osim da će se “čudne stvari dešavati” pošto su Sanctuary stanovnici našli način da uđu u Azeroth. Pročitajte na sajtu
  8. Nakon što je u oktobru Neeb postao prvi stranac posle 16 godina koji je osvojio StarCraft turnir na tlu Južne Koreje, Scarlett se potrudila da ova godina nastavi sa “fenomenima” kada su ne-korejski igrači StarCrafta u pitanju. Ona je postala prvi foreigner koji se kvalifikovao u glavni deo GSL takmičenja, u takozvani Code S posle 6 godina, odnosno još od kada je legendarni Idra prošao kroz kvalifikacije za Code S. U Code S su igrali i MaNa i Stephano, ali su oni dobili prolaz u takmičenje od strane organizatora, nisu morali da prolaze kroz proces kvalifikacija, da se na “fer” način plasiraju. Ova kanadska Zerg igračica već godinama važi za jednog od najboljih foreigner igrača na svetu, ali se izgleda boravak u Koreji poslednjih par meseci potpuno isplatio, jer je njivo njene veštine podigla na do sada najveći u karijeri. U godini iza nas je prešla u Team Expert, gde joj se pridružio i šampion sveta i GSL pobednik ByuN. Zanimljivo je primetiti da, iako NA region tradicionalno važi za najgori StarCraft 2 region, često ismevan od strane fanova, upravo su NA igrači Neeb i Scarlett ti koji su pokazali da najbolje pariraju Korejcima. Biće vrlo zanimljivo gledati Scarlett sledeće godine u Code S. The FINAL MOMENTS before @expertesport's @onfireScarlett became the first foreigner to qualify for #GSL Code S!!! pic.twitter.com/pAAEV7s4I3 — Reid Melton (@RAPiDCasting) December 27, 2016 Pročitajte na RURu
  9. Danas su izvučene grupe za sve 4 igre na World Electronic Sport Games šampionatu, koji će se od 12. do 15. januara održati u Olimpijskom Sportskom Centru u kineskom gradu Čangdžou, pod pokroviteljstvom najveće kineske korporacije, Alibaba Group. WESG će biti do sada najveće nezvanično esport takmičenje u istoriji kada je u pitanju obim produkcije, ali i nagradni fond, koji iznosi ukupno preko 5 i po miliona dolara za 4 igre koje će biti zastupljene na WESG, a to su Counter-Strike: Global Offensive, Dota2, StarCraft 2 i Hearthstone. Nagradni fond za StarCraft 2 turnir je 402 000 dolara, a do završnog turnira je dospelo 24 igrača sa svih strana sveta, među kojima je naš StarCraft 2 igrač Aleksandar “Beastyqt” Krstić, jedini srpski predstavnik na ovom velikom događaju, koji je svoje mesto obezbedio sjajnim rezultatima na evropskim kvalifikacijama u Kijevu oktobra ove godine. On će biti u dosta nezgodnoj grupi, sa jednim od najboljih foreigner zergova, poljakom Nerchio, sa jednim od dva Korejca koji učestvuju na turniru, terranom Maru, i sa uvek nezgodnim Francuzom MarineLord i Holanđaninom Harstem. Ostatak grupa možete videti na grafici ispod: Pročitajte na RURu
  10. Nedavno je odigran prvi zvanični događaj u okviru StarCraft 2 World Championship Series 2017 za Južnu Koreju, u pitanju je turnir na Intel Extreme Masters Gyeonggi. Tamo je titulu uzeo INoVation, pobedivši u finalu ubedljivo BlizzCon polufinalistu Statsa, i time pokazavši da su loši rezultati iz odlazeće godine prošlost i da će ozbiljno nagaziti kako bi se vratio na put stare slave u 2017. godini. Nije prošlo ni 5 dana od završetka turnira, a ESL (organizator turnira) je već za fanove željne spremanja taktika pripremio replay pack sa svim mečevima sa ovog turnira. Želite da satima u detalje analizirate epske partije između ByuN-a i Darka? Ili želite da vidite i naučite kako da kao Terran sa lakoćom dobijate bilo kakvo Protoss otvaranje, kao što je to Inovation radio protiv Statsa? Pravac na OVAJ LINK, gde ćete naći .rar fajl sa svim riplejevima. Uživajte! Pročitajte na RURu
  11. BasetradeTV već dugi niz godina važi za jednu od najaktivnijih produkcija na StarCraft 2 sceni. Dvojac iza ove organizacije, Rifkin and Zombiegrub, možda nije omiljen kod svakog kao komentatorski duo, ali im zato cela StarCraft 2 zajednica ne spori ogromno zalaganje i konstantni rad na razvoju scene i organizovanju i hostovanju turnira različitih profila. Ovaj duo je danas na svom Youtube kanalu najavio njihov do sada ubedljivo najveći i najambiciozniji projekat za StarCraft 2, koji se sastoji iz dve celine. Prvi deo je to da su zakupili na godinu dana timsku kuću Južnoj Koreji, gde žele da se redovno okupljaju i žive strani i Korejski igrači i treniraju za celu WCS 2017 sezonu. Kuća bi imala stalne foreigner stanare, ali i domaće Korejce koji prolaze kroz težak period nakon raspuštanja timova, i koji bi tu živeli, trenirali i družili se. Pored stalnih stanara, kuću bi posećivali u gosti sa Foreigner scene, koji bi tu živeli na par nedelja ili meseci. U okviru ovog projekta, žele da na kraju godine organizuju veliki turnir u kući, sa radnim nazivom Mega Tournament, koji bi imao nagradni fond od 30 000 dolara, i u kome bi učestvovali igrači koji žive u kući, kao i igrači koji bi se kvalifikovali preko otvorenih kvalifikacija. Ovaj projekat će delimično finasirati različiti sponzori, ali će najveći deo izneti sam BasetradeTV, ulaganjem ušteđevine i svih donacija koje naredne godine dobiju na strimu. Kao pomoć ka dostizanju ovog cilja, otvorena je i kampanja na matcherino.com, gde zainteresovana publika takođe može finansijski da podrži čitav projekat i tako otvara i razne stretch ciljeve u zavisnosti od sakupljene cifre. Kampanja na matcherino će takođe trajati tokom čitave godine, a prvu najavu celog projekta možete videti ispod: Pročitajte na RURu
  12. Ove srede su od ranog jutra na programu kvalifikacije za tradicionalni novogodišnji Nation Wars StarCraft 2 turnir, u kome se reprezentacije 32 zemalja bore za plasman u grupnu fazu ovog takmičenja. Kvalifikacije za četvrto po redu izdanje Nation Warsa ostaće upamćene po do sada slabo poznatom hrvatskom igraču, koji je sa reprezentacijom Hrvatske imao tu nesreću da im protivnici budu ni manje ni više nego Južna Koreja. Ptak, kako je ime ovog hrvatskog igrača, se nije dao uplašiti velikih imena Južne Koreje, kao što su prvak sveta ByuN i jedan od najboljih Protossa svih vremena, Zest. Iako je Koreja najpre povela 1-0, kada je seo Ptak stvari su se okrenule. Najpre je Ptak dobio ByuN-a neverovatnim pristikom i forsiranjem ByuN-a da ulazi u borbu na creepu. Da ta pobeda nije slučajnost, pokazao je Ptak ponovo u borbi protiv Zesta, koga je u više navrata uhvatio van pozicije i na kraju i dobio napadom na expo gde mu je armija bila u dosta nezgodnoj poziciji i prepolovljena. Ipak, hrvatski san se tu završio, jer je onda došao Innovation, koji je svoju dobru formu sa IEM Gyeonggi preneo i ovde, pa se pobrinuo da ne dođe do senzacije, i sa dve vezane pobede ipak osigurao prolazak Južne Koreje u grupnu fazu Nation Warsa. Kako je to Ptak dobio najbolje igrače sveta, pogledajte u klipu ispod: Pročitajte na RURu
  13. Co-op u StarCraft 2 je veoma brzo postao jedan od najpopularnijih oblika zabave u ovoj igri, bar za one igrače koji spadaju u “kežual” deo publike, odnosno one kojima biti najbolji na ladderu nije toliko prioritet, koliko jednostavno žele da se zabave. Zabavne mape sa interesantnim ciljevima, različiti nivoi težine i nedeljne mutacije koje izazove čine još uzbudljivijim, sve ovo je deo onoga što co-op čini tako zabavnim. Tu su naravno i komandanti, svaki od njih sa jedinstvenim stilom i originalnim setom mogućnosti i jedinica. Blizzard je počeo da malo po malo dodaje nove legende StarCraft univerzuma u co-op, a poslednji čija se zombi armija obrela u ovom modu jeste čuveni general Alexei Stukov. Stukov vodi čitavu armiju baziranu na temi inficiranih Terrana, i u njega je uloženo toliko truda da praktično izgleda kao igra za sebe. Ukoliko vam se ne daje 5 dolara, a želite da igrate sa Stukovim, sada je prava prilika. Blizzard je pokrenuo nagradnu igru koja će trajati do 9. januara i tokom koje će nasumičnim dobitnicima poklanjati 2x kodove za Stukova. Sve što je potrebno je da slikate skrinšot loading ekrana za co-op, i zatim da tu sliku pošaljete na mejl SC2communityteam@blizzard.com sa naslovom mejla “Co-op Holiday Entry”, i da u samom mejlu stavite imejl adrese sa kojima ste registrovani na battle.net (vi i vaš co-op kolega). Nakon toga je potrebno samo da vam se malo posreći i možda baš vas izvuku kao dobitnika 2x Stukov kodova. Srećno! Pročitajte na RURu
  14. Korejska kompanija AfreecaTV je objavila danas svoje planove za narednu takmičarsku StarCraft 2 godinu. Kao što smo videli nedavno, Blizzard je u planovima za WCS 2017 najavio da će biti 3 sezone GSL-a naredne godine, a o čemu je Afreeca napisala dodatno informacija. Glavna stvar je, dakle, da će umesto dosadašnjih dveju sezona, u 2017. godini GSL imati 3 sezone (winter, spring i summer), kao i to da će nagradni fond biti oko 480 000 dolara, što je za oko 20% više nego prošle godine. Pobednici svake sezone dobijaju direktan plasman na BlizzCon finale WCS 2017. Pored 3 sezona GSL-a, AfreecaTV će organizovati i dva Super Tournament događaja, gde će se takmičiti najbolji igrači iz GSL-a, kao i oni koji se plasiraju preko kvalifikacija. Ono što je posebno zanimljivo jeste informacija da će Code A biti ukinut, odnosno da ostaje samo Code S. Code A je predstavljao neku vrstu “ulazne” lige, gde se slabiji i novi igrači bore za ulazak u Code S. Code A više neće postojati, bar ne u toj formi i pod tim imenom, ali će svakako postojati pre svake sezone neka vrsta kvalifikacija za GSL, a o formatu tih kvalifikacija će informacije biti uskoro objavljene. Pročitajte na RURu
  15. Noćas je odigrana završnica prvog velikog turnira u okviru WCS 2017 StarCraft 2 tura. U pitanju je IEM Gyeonggi, koji je nosio poene za WCS Koreja 2017. Do finala su stigli legendarni Terran INnoVation i odlični Protoss Stats, koji je ove godine imao sasvim dobre rezultate, računajući tu i plasman u top 4 na završnom WCS turniru na BlizzCon-u, ali ono što mu je uporno izostajalo jeste titula na nekom od većih događaja. Titula je, nažalost po Statsa, izostala i na IEM Gyeonggi, jer u finalu jednostavno nije imao rešenja protiv raspoloženog INnoVationa. Interesantno je da su ova dva igrača bila u istoj grupi prve faze takmičenja, u grupi A, gde je Inno takođe odneo pobedu (2-1). Otvorio je Innovation agresivno na Vaani Research Station, ali je Stats uspeo da saseče tu agresiju i uđe u naizgled mirnu makro igru, ali je makro Innovationa jednostavno bio mnogo, mnogo bolji i u svakom trenutku je bio ispred Statsa, što mu je omogućilo da lako dobije partiju na čiste “mišiće” svoje nadmoćnije vojske. Drugu partiju je Stats probao da ide sa proxy Oracle kako bi naneo jaku ekonomsku štetu u početku partije, ali je Innovation sjajno postavljao svoje odbrambene linije, pa je Oracle imao svega jedan kill na SCV, i tako je Oracle rush brzo ugašen. Nakon tog trenutka Inno je počeo sa masovnim harassmentom na sve strane, dok je Stats izgledao pomalo pogubljeno. Nije na vreme pomerao radilice od Marinaca i Liberatora, dok mu je sa druge strane vojska bila uvek loše raspoređena da brani mineralne linije. Na kraju je u odlučujućoj borbi druge mape Stats panično iskoristio par ključnih abilitija pre nego što je borba i počela, pa je ionako nezgodnu poziciju dodatno pogoršao i time olakšao posao Statsu za pobedu i vođstvo od 2-0. Na trećoj mapi, Whirlwind, Stats je rešio da ide sa još agresivnijom proxy taktikom i all-in sa par ranih Void Ray-eva. U veoma neizvesnoj borbi na rampi kod natural expa, Stats je uspeo da probije bunker blokadu i činilo se da će mu ovaj all-in uspeti, ali je par dobrih Widow Mine šotova uspelo da oslabi celu armiju taman toliko da se Inno odbrani, što je značilo i kraj partije, jer Stats nije imao plan B. Kako je vodio 3-0, Innovation je želeo da proba da stvari privede brzo kraju, pa je rešio da i on sam sada ide sa proxy taktikom na mapi Echo. Sagradio je proxy baraku i fabriku tik uz bazu Statsa, i Stats nije bio svestan toga sve dok nije krenuo napad, ali tada je već bilo kasno. Kombinacija od par Marinaca i Cyclonea je bila dovaljna da potpuno blokira Statsa u bazi, ne dozvoljavajući mu da uopšte razvije odbranu. Posle par uspešno srušenih Pylona, Stats je video da je to to, i ostalo mu je samo da čestita Innovationu na tituli. Ovo je Innovationu prva velika titula u ovoj godini, i sam Innovation je najavio da će ući mnogo ozbiljnije u narednu takmičarsku godinu i da mu je žao što je razočarao fanove u 2016. godini. Sa ovom pobedom Innovation je zaradio 15 000 dolara i značajne poene za WCS 2017 listu. Pročitajte na RURu
×
×
  • Create New...