Prvo ne postoji 140%, drugo serem se u te "pro" igrace koji ne igraju na 200%.
Ta mala cinjenica menja sve iz korena jer se gubi razlika izmedju "losijih" zamkova koji tekuju vojsku sa wood-om i stone-om nasuprot recimo toweru i dungeonu kome trebaju svi resursi da bi prosli tier4 i tier3 respektivno itd itd ...
Drugo sta radis ako ti upadne heroj sa t4 magijom na pocetku?
Trece random mapa ne moze biti fer po difoltu jer tebi moze da spawnuje 3 peka nekih govana ispred wooda i ore-a a meni 10 chestova. Ako ces vec da drvis kurac i da eliminises srecu iz rpg-a onda igras turnirske ili mirror mape.
To je kompleksasenje po meni i radije cu da izgubim jer je neko zabo dd skrol nego da igram trecinu igrice jer ipak je poenta zabava i to opet ne eliminise skil u potpunosti, tj veoma malo ga eliminise. Primera radi on je mogao ovo sto ti je uradio da ti uradi i bez tih pravila. Gde je onda tu imbalans? Naravno pricam o normalnim mapama gde moras da ocistis utopiju ili da tekujes mg na t5, a ne da zabaguje skrol besmrtnosti iza peka troglodita.