Jump to content

Mali oglasi


Pravila postovanja u Malim oglasima

Šta sve treba da sadrži dobar oglas (predlog za uspešnu prodaju - ukoliko ne želite, ne morate da navodite sve iz spiska):

- Fotografije robe (iz više uglova, ukoliko ima smisla)

- Link do specifikacija i opisa modela

- Link do reviewa modela

- Starost robe

- Eventulane nedostatke

- Cenu (i da li je fiksna)

- Da li je roba pod garancijom i koliko ona traje

- Kompletne kontakt podatke (ime, broj telefona, email adresu)

Zabranjeno je:

- Reaktiviranje sopstvenog topica/oglasa spamom, kopiranjem oglasa ili bump-ovanjem. Ponovno postovanje oglašivača u okviru topica dozvoljeno je samo ukoliko se drugi korisnik obratio pitanjem.

- Isti oglas se moze ponovo okačiti posle 14 dana (dve nedelje) ili se može bump-ovati već postavljeni topic.

- Kačenje oglasa o prodavanju piratskih kopija filmova, muzike, igara i slično, kao i oglašavanje drugih nedozvoljenih predmeta.

- Miniranje oglasa oglašivača od strane drugog lica sa nuđenjem nerealno niske otkupne cene ili komentarima kako je nešto previše skupo ili jeftino ili na drugi način urušavanje oglasa i/ili imidža oglašivača BEZ dokaza.

Svaki od navedenih prekršaja biće sankcionisan u skladu sa pravilnikom foruma.

Dozvoljeno je:

- Drugi korisnik foruma SME da skrene pažnju na to da se neki predmet nudi po nerealno visokoj ceni samo ukoliko uz takav post može da pruži i dokaz za tu tvrdnju (link do cene uređaja na sajtu neke prodavnice, fotografija cene iz maloprodaje, link do drugog oglasa sa tom robom).

- Drugi korisnik SME da skrene pažnju da se kao predmet prodaje/nudi roba sa jasnim oštećenjem, sumnjivim poreklom što prodavac nije napisao ili da se prodaje roba koja ne odgovara opisu koju je prodavac napisao, takođe uz nuđenje konkretnih dokaza.


7,072 topics in this forum

  1. Alienware Laptop

    • 0 replies
    • 392 views
    • 7 replies
    • 969 views
    • 6 replies
    • 570 views
    • 0 replies
    • 332 views
    • 2 replies
    • 895 views
  2. DDR3 za laptop

    • 0 replies
    • 253 views
    • 4 replies
    • 539 views
    • 0 replies
    • 452 views
  3. [P] SteelSeries Sensei

    • 3 replies
    • 404 views
    • 0 replies
    • 603 views
  4. HTC Desire HD

    • 12 replies
    • 726 views
  5. [P] CS:GO giftove

    • 4 replies
    • 468 views
    • 1 reply
    • 624 views
    • 0 replies
    • 505 views
    • 2 replies
    • 362 views
    • 0 replies
    • 600 views
  6. Potreban C++ programer

    • 13 replies
    • 1.5k views
  7. LG Nexus 5 16GB i 32GB

    • 3 replies
    • 916 views
    • 0 replies
    • 393 views
  8. Prodajem SS Sensei

    • 5 replies
    • 759 views
    • 1 reply
    • 332 views
  9. PS3 Iznajmljivanje BG?

    • 2 replies
    • 494 views
    • 1 reply
    • 386 views
    • 12 replies
    • 799 views
    • 4 replies
    • 852 views


  • Topics

  • Posts

    • Čisto od YT verovatno nema, ali kad se sabere malo striminga, donacija, neki patreon i sponzorisani video za nešto što targetuja baš tu našu niche populaciju fanova - cenim da se nakupi nešto. Meni je baš ponovo pokrenuo interesovanje za igru, koje je nestalo onda kad sam shvatio da mi je dosadilo trebiti default random map 6 meseci protiv 9 kompova, i zapitao se ima lu ti nečeg još, i eto :D Ove Duel videe ne propuštam, ostali me ne zanimaju.
    • LUFTHANSINIM zrakoplovom Airbus A321 na liniji Frankfurt - Sevilla 17. veljače 2024. deset minuta upravljao je autopilot jer se kopilot, koji je ostao sam u kokpitu dok je pilot otišao u toalet, onesvijestio, objavili su španjolski istražitelji konačno izvješće o prošlogodišnjem incidentu. Oko 10 minuta kasnije kapetan zrakoplova uspio je otvoriti sigurnosna vrata kokpita uz pomoć specijalnog koda za hitne slučajeve. Mjesec dana ranije završio je obuku za takvu mogućnost za vrijeme leta. Kapetan je najprije pet puta pokušao unijeti uobičajeni kod za otvaranje vrata, a on aktivira zujalicu u kokpitu koja je kopilota trebala upozoriti da otvori vrata kolegi. No s obzirom na to da kopilot ni tada nije reagirao, stjuardesa ga je pokušala kontaktirati putem telefona u zrakoplovu. Na kraju je kapetan ukucao kod za hitne slučajeve koji mu omogućuje da sam otvori vrata. Ipak, neposredno prije nego što su se vrata trebala automatski otvoriti, kopilot ih je otvorio iznutra, jer je u međuvremenu došao k svijesti. S obzirom na to da je njegovu kolegi bilo loše, pilot je odlučio neplanirano sletjeti u Madrid, gdje je kopilot prevezen u bolnicu. Zar ne bi trebalo da je dovedeno pravilo nakon onog sa likom što se zakucao u planinu beše germanwings bio pilot da je zabranjeno da se samo jedan pilot/kopilot nalazi sam u kabini tj. da uvek mora da ih bude dvoje? skoro sam siguran da je bila fora da kad pilot ide da šora mora glavna stjuardesa ili tako nešto da uđe u kabinu i bude sa drugim pilotom/kopilotom? verovatno je ovaj fazon sa kodom za otvaranje vrata uveden nakon toga jer oni beše nisu mogli da otvore spolja jer se on zaključao, ali me zanima koja je fora sa ovim standardnim i sa kodom za vanredne situacije? zašto bi postojala dva tj. na koji način to povećava sigurnost u avionu? kapiram da je momenat "otmice" i "terorizma" tu glavni razlog što postoji uopšte kod, ali šta donosi jedan a šta donosi drugi, tj. koji je use case da tako kažem? Jedino mi pada napamet situacija da u slučaju incidenta pregledom crne kutije ili loga oni mogu da vide dal je pilot ušao na normalni kod ili na ovaj vanredni ako istražuju neku "situaciju". @reki ti sigurno znaš!  
    • evo poneka fotka za drugare, ko hoće ima vremena još danas da svrati!     
    • Kako se uopšte desi da ne procene visinu broda i jarbola i onda zapravo ostanu ljudi na jarbolu i poginu? „Od 277 ljudi koji su bili na brodu, 19 je povređeno, dvoje je i dalje u kritičnom stanju, a dvoje je, nažalost, preminulo od zadobijenih povreda“, napisao je Adams na mreži X. Kako je potvrdio izvor iz policije za CNN, poginuli su pali sa jednog od jarbola broda. Prebačeni su u obližnju bolnicu, gde je konstatovana smrt. a ide i u rikverc, ili samo tako izgleda brod? 🙂
    • haha zapravo tokom godina sam shvatio da je to sa novinarskim ključevima i cimanje sa njima postalo takvo ciganisanje da radije ili kupim ili na kraju ni ne opišemo nešto zvanično kad mi neki developer servira "nemamo više ključeva" priču, a znam iz prakse koliko ima medija i koliko ih zapravo može tražiti ključeve a i koliko tebi Steam može da da. Znao sam i pre pošto je bilo nelogično da je drugačije ali tek sad sa izdavačkim iskustvom shvatiš koji je to bulšit 🙂
×
×
  • Create New...