Jump to content

Opisi

Najnoviji opisi video igara!


1,454 topics in this forum

    • 0 replies
    • 185 views
    • 0 replies
    • 185 views
    • 0 replies
    • 185 views
    • 0 replies
    • 184 views
    • 0 replies
    • 184 views
    • 0 replies
    • 184 views
    • 0 replies
    • 184 views
  1. REVIEW: The Escapist 2

    • 0 replies
    • 183 views
  2. REVIEW: STRAFE

    • 0 replies
    • 182 views
    • 0 replies
    • 182 views
  3. REVIEW: ACORN Tactics

    • 0 replies
    • 182 views
    • 0 replies
    • 182 views
    • 0 replies
    • 182 views
  4. REVIEW: Armikrog

    • 0 replies
    • 182 views
    • 0 replies
    • 182 views
    • 0 replies
    • 181 views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 0 replies
    • 179 views
    • 0 replies
    • 179 views
    • 0 replies
    • 179 views


  • Topics

  • Posts

    • To su bili navijaci MN, pokidase sinoc, najbolja utakmica ove godine u PO.
    • Znaci mozemo da zakljucimo, ko cepa 100 autoputem je deda \o
    • Ja bih rekao da to dosta ide i s godinama ili makar razmišljanjem koje dolazi sa godinama. U smislu ja sam pre 10ak godina vozio 150-160 regulare na auto putu jer kao stigneš brže. A onda iskalkulišeš da na putu od 500km, što je realno skoro ceo dan vožnje sa nekim pauzama i sl si se ubrzao pola sata u razlici 150vs130 i kao pa nije mi to bitno toliko jer ću svratiti na kafu, svratiću negde da pojedem nešto, ovako ću biti opušteniji, stavio tempomat na 130 i to je to. E sad verovatno kad budem imao još više godina, ili iz nekih razloga budem još oprezniji nije mi nezamislivo da zaključim da mi je sasvim ok da vozim i 100-110 ili čak i manje po autoputu. I naravno da kamere i prosečna brzina rade, nismo izmislili toplu vodu, ali opet imaš i gomilu ljudi koji su u fazonu da po svaku cenu pokušavaju da zeznu sistem i da voze brže od ograničenja jer što reče Igor ograničenje je za teletabise 🙂 Što sve naravno ne opravdava retardirana ponašanja tipa vožnju u levoj traci i sl, za te ljude je stvarno poseban krug pakla. Ako hoćeš da obiđeš kamion sačekaj da nema nikoga, udri 130 i obiđi, iako se to ne računa kao preticanje osnovno pravilo prilikom preticanja je da se zadržiš najmanje moguće vremena u preticajnoj traci, tu logiku je normalno primeniti i na auto put. 
    • dodao bih da imam utisak  samo da se danas na otvorenom putu/autoputu vozi dosta sigurnije nego pre 10+ godina, brojka cisto radi poredjenja mada je verovatno veca 🙂 kontam da toliki presretaci, i kamere ipak rade svoj posao (kamere su na stubovima iznad autoputa, gde obicno stoji zuta tabla sa nazivom mesta) ili sam prosto otupeo na sve
    • Stvar je navike.   Pre ovih radara i merenja brzine na autoputu, imali smo projekat u Pirotu, pa smo tipa 2 puta nedeljno išli tamo, odemo ujutru vratimo se uveče. I to je bila vožnja od 150, 160 nas normalnijih. Neke kolege su divljale sa 200 i 210 na sat, jbg budale.   Sad kako su radari omni prisutni, kad god vozim (što privatno, što službeno) nekako mi 130 na autoputu baš fina brzina, opuštena i navikao sam se, ne znam ni kako bi vozio brže.
×
×
  • Create New...