Jump to content

Hearthstone


536 topics in this forum

    • 2 replies
    • 3.6k views
    • 0 replies
    • 2.2k views
    • 0 replies
    • 2.6k views
    • 9 replies
    • 2.2k views
    • 0 replies
    • 2.2k views
    • 1 reply
    • 466 views
    • 1 reply
    • 4.1k views
    • 1 reply
    • 4k views
  1. Tavern Tales Spring 2016

    • 0 replies
    • 617 views
    • 0 replies
    • 513 views
    • 0 replies
    • 3.8k views
    • 4 replies
    • 939 views
    • 0 replies
    • 631 views
    • 0 replies
    • 2.8k views
    • 0 replies
    • 572 views
    • 0 replies
    • 502 views
    • 1 reply
    • 608 views
    • 13 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 447 views
    • 1 reply
    • 526 views
    • 0 replies
    • 365 views
    • 1 reply
    • 2.1k views
    • 2 replies
    • 453 views
    • 365 replies
    • 67.7k views
    • 2 replies
    • 3k views


  • Topics

  • Posts

    • Ne vredi. CRIPPLE FIIIIIIGHT!    
    • Ne, ne, ovaj bez ekrana je sad sa popustom 15.500, tako da je 500 evra razlika, kao malo smislenije. I aj sad da ne poredimo sa Indijom, to se tamo pravi i potpuno su drugačije okolnosti jer je ogromno i siromašno tržište sa verovatno dosta lokalne konkurencije. Ali 15.5k eur za ovakvu Pandu je meni potpuno ludilo... Mislim problem je što je i Dacia tu negde što samo govori o tome gde su otišle cene u poslednjih par godina... Bukvalno ta klasa malog gradskog automobila se sad nikako ne isplati. 
    • ali čekaj, osnovni model bez ekrana je 15750 evra, a sledeća verzija opreme sa ekranom je 15.990 evra? Ili je ovo drugo takođe sa nekim kao popustom? ali sve to nebitno, jer:
    • 1. šta je bre ovo :)) spilberg da prestane da se drogira! 2. svi vanzemaljci se isto čuju jednako kao što sve vanzemaljske mašine imaju isti zvuk rada motora :))
    • Ono što smo dugo čekali, Fiat Panda benzinac za Srbiju - "samo" 16k! Naravno od opreme ima - volan 🙂 Cena je 15.750 evra, ali je sada na popustu - 15.490 evra za verziju POP koja nema centralni ekran osetljiv na dodir dijagonale 10,25 inča. Umesto displeja, postaljena je crna plastična ploča na kojoj se nalazi držač za mobilni telefon. Centralni ekran se standardno dobija od pakleta ICON (cena 15.990 evra), dok Grande Panda sa aluminijumski felnama od 17 inča i automatskim klima uređajem dolazi od paketa LA PRIMA (cena 18.490 evra). Benzinska verzija automobila iz Kragujevca je 2.000 evra jeftinija od Grande Pande hibrid, tako da vredi razmisliti pri kupovini. Sa tehničke tačke gledišta, ova verzija Fiat Grande Pande je potpuno lišena sistema elektrifikacije i poseduje isključivo ažurirani 1,2-litarski trocilindrični Puretech motor, uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Dizajnirana je za one koji traže praktično i ekonomično vozilo, verno originalnom konceptu „gradskog automobila“. Motor razvija 100 KS i 205 Nm maksimalnog obrtnog momenta i opremljen je start-stop sistemom. Očekivano, cena Grande Pande je na nivou novog Citroena C3 koji se, takođe, sklapa u Srbiji. Novi C3 sa identičnim motorom kod nas se prodaje za 15.940 evra. U pitanju je promotivna cena sa popustom, kao i sa “velikom Pandom.”   I kad sam već tu, naiđoh i na Civic, ali je on 40k evra lol 🙂 Honda Civic e:HEV 2.0i-MMD Hybrid Legendari Civic se nudi u tri paketa opreme; Elegance, Sport i Advance. Preporučena cena za baznu verziju je 38.290 evra, a aktelni popust od 1.300 evra taj iznos spušta na 36.990 evra. Sport sa istim popustom košta 38.490 (umesto 39.790), dok Advance staje 41.990 umesto 43.790, tako da je popust na ovu verziju čak 1.800 evra. U ovu cenu je uračunata i metalik boja.
×
×
  • Create New...