Jump to content

OGLASI: MMO - Multiplayer - eSports


Pravila postovanja u Malim oglasima

Da biste čitali oglase u ovom delu foruma morate biti registrovani član foruma (Validating i Guest grupe NE MOGU videti topice u ovom forumu). 

Da biste mogli da postujete svoje oglase u ovom delu foruma morate biti članovi grupe "Level 2" i više (Level 3, Level 4...) ili član neke od legacy grupa (Members, Moderators, Admin...). 

Registracijom na forum korisnici postaju "Level 1". Članovi Level 1 grupe NE MOGU postovati u okviru ovog foruma ali mogu bez ograničenja čitati topice. Članovi Level 1 grupe su svi novoregistrovani članovi foruma i oni automatski postaju članovi Level 2 grupe kada skupe 20 postova.

Ako krenete da spamujete i na drugi način zloupotrebljavate postovanje da biste u kratkom roku nakupili broj postova za potrebe kačenja oglasa, bićete suspendovani.




  • Topics

  • Posts

    • Nakon što je Grad Beograd nabavio najskuplje tramvaje do sada, od turske firme “Bozankaja”, koji su koštali više od 3 miliona evra, stručnjaci su zaključili da ova šinska vozila nisu prilagođena prestoničkim ulicama, jer su – preširoka. Paradoks je što je na tenderu u konkursnoj dokumentaciji bila jasno navedena širina koloseka, kao i dimenzije tramvaja. Prema rečima sagovornika Nova.rs, problem je što je tender bio crtan za tursku firmu koja ih je nabavljala, a tehničke specifikacije bile prepisane iz njenog kataloga. “Tokom testiranja turskog tramvaja u Beogradu stradala je jedna kamera i migavac. Tramvaj je preširok, a modifikacija za uzani kolesek loše urađena. Tramvaj takođe ne može da skrene iz Nemanjine u Resavsku zbog konfiguracije koloseka, tačnije zbog širine ne može da se u krivini mimoiđe sa drugim tramvajem. Turski tramvaj Bozankaja širi je od svih postojećih tramvaja u Beogradu i nije idealan za naš grad. Širina tramvaja jeste bila navedena u tenderu (2.4m), zato što je tender bio crtan za Bozankaju, pa su tehničke specifikacije bukvalno prepisane iz njihovog kataloga”, kaže za Nova.rs Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu. Sa PDV-om jedan turski tramvaj koštao nas je 3,2 miliona evra po komadu, a u isto vreme, kako kaže naš sagovornik, rumunski Temišvar je platio 17 sličnih tramvaja iste marke 33 miliona evra, odnosno 1,9 miliona evra po komadu.
    • ali bre kao da voziš fen za kosu 😞 
    • hah, Henri Kavil, jedan od nas 🙂     Kada taj čovek nadje vremena da snima filmove, igra 40k i eve 🙂 
    • Aha, znači nije Cayenne Coupe sa slike, već Microwave Macan. Bez obzira ok je ponuda opet, ali taj auto neće vredeti 50% u bilo kojoj post prodaji.
    • Izašlo, probao neko? ja nisam 🙂 ono što sam video na tviču, šta znam, i nisam nešto zainteresovan.
×
×
  • Create New...