All Activity
- Past hour
-
Loša saobraćajna kultura je velikim delom posledica toga što nigde nema saobraćajne policije, tako da za njih nema opravdanje. Lelemudaju, ne rade ništa, ispunjavaju mesečnu kvotu na zicer mestima koja nemaju veze sa bezbednošću saobraćaja, i većinom je toga posledica što nam je ovako kako je. Nezanemarljiv deo vozača zbog neuračunljivosti nikad ne bi smeo da prođe ni lekarski pregled, a ne da dobije vozačku dozvolu, ali bi ipak razmislio pre nego što sedne za volan kad bi znao da mogu da ga savataju na random mestima koja neće pisati na Viber grupi. Povremeno pratim vesti iz Crne Gore, tamo kad nekog zaustave zbog divljačke vožnje i ozbiljnog prekoračenja, po kratkom postupku zaglavljuje par nedelja zatvora uz novčanu kaznu. Ovde dobije prekršajnu prijavu i eventualno 12 sati trežnjenja u stanici ako baš nije u stanju da izađe iz auta a da ne padne, pa zbog ažurnosti prekršajnog suda taman ima vremena da povuče neke veze ako ima ili da se osloni na zastarelost.
-
U gradu i kad su pitanju bulevari sa 3 trake više od 60 nema potrebe da bude, gde ja iskreno ne mogu da se setim da postoji bulevar sa 3 trake u gradu gde nema kuća okolo, a ograničenje je 50. Verovatno imaš u glavi neki primer, a ja opet kažem, a koliko ćeš da uštediš na vremenu u bulevaru koji sigurno nije duži od npr. 2 km ako voziš 50 i ako voziš 80? Manje od jednog minuta! Kakva protočnost, kad posle 2 km tog bulevara se ulivaš opet u jednu traku? Besmisleno. Protočnost se obezbeđuje i sa 50 i sa 80, samo uz manji rizik. Sigurno da bi i policija trebalo bolje da radi, ali ne mogu ni oni biti svuda i u svako vreme, a opet mislim da je pravi uzrok problema loša saobraćajna kultura, što podrazumeva baš nepoštovanje saobraćajnih propisa, lako ćemo, to je za budale itd. Isto tako i loša, restriktivna, potkupljiva i suviše blaga sudska i prekršajna praksa je veliki deo problema.
-
evo usracu se
-
OK smo, nije naš precednik najviše delulu Премијер Албаније Еди Рама изјавио је да је албанска министарка за јавне набавке, коју је креирала вештачка интелигенција и која носи име Диела, ''трудна'' и да ће "родити 83 АИ асистента" намењена посланицима албанског парламента. "Желим да поделим да је Диела трудна. Очекујемо 83 деце, по једног АИ асистента за сваког члана парламента из социјалистичке партије. Сваки од њих ће помагати посланику у припреми бележака, предлозима и сажецима седница када посланик није присутан. То означава нову еру интеграције вештачке интелигенције у албанску политику", нагласио је Рама. Влада очекује да ће примена АИ технологије учинити набавке "100 одсто непоткупљивим" и да ће сви тендери и јавни фондови бити потпуно транспарентни. Грађани Албаније већ познају Диелу, јер управља дигиталном платформом "е-Албаниа", путем које су доступне готово све државне услуге у електронском формату.
-
Ali ovaj brat sto mu predlaze da ode mesec dana na Svetu Goru i trenira taj udarac...sad kad Nole izgradi teniske terene kod Hilandara :DD
-
Nisu baš, nema nikakvog racionalnog opravdanja npr. za stavljanje ograničenja od 50 na sat na bulevare koji imaju tri trake po smeru a okolo nema nikakvih škola niti su kuće blizu puta. Takođe, lokalna samouprava ima pravo da override-uje to ograničenje (što pojedine i rade), npr. uđeš u naseljeno mesto a posle tog znaka ide tabla od 60 na sat i to je legalno). Glavni cilj i suština saobraćaja je protočnost. Nego je problem što nikad nema nikakve kontrole saobraćaja od strane policije osim kad su "akcije" da se ispuni neka forma, tipa nedelja kontrole vožnje pod dejstvom alkohola. Onda kad se desi neko sranje jer ih nema nikad nigde, stave tablu ograničenja od 30 ili 40 na sat, kažu "our work here is done" i vrate se sedenju u kladionici u radno vreme. Odličan primer je potez od spuštanja sa Zvezdare ka Mirijevu, potpuno prav put dugačak trista metara koji ide nizbrdo, i gde auto razvije brzinu od 60 na sat bez da pipneš gas. Tu su stavili ograničenje 40, završili posao vezano za "bezbednost" i nikad više se nisu vratili.
-
Forum 4.0 - lista traženih izmena i todo lista
mladenq replied to Lucky's topic in RUR - podrška i noviteti
kako prevazici neminovno ogroman 'politicki ekspert ≠ relevantna diploma' disparitet 😮 - Today
-
Pa da, a škole su na svakih par stotina metara/kilometar ili dva najviše. Nije problem u propisanim brzinama, one su propisane kako treba, problem je u ovima što se žure, što je to mnogo sporo, što može tu i 80 km/h laganica. Mislim, generalno, naravno da može da se ide i mnogo brže od propisanog i u većini slučajeva to verovatno nije problem, međutim u momentu kad se nešto iznenada desi (lupam, dete pojuri za loptom na ulicu), onda je razlika između života i smrti upravo to da li si vozio propisanih 50km/h ili lagodnih 80km/h.
-
Prema navodima iz dokumentacije, podaci dostavljeni Fondu PIO obrađivaće se pomoću veštačke inteligencije, a tako sačinjeni dokument na kraju će proveravati zaposleni referent Fonda PIO. U okviru ove nabavke predviđena je i četbot aplikacija (chatbot) - program koji će Fond PIO koristiti za onlajn razgovore sa korisnicima. Najavljeni integrisani sistem aplikacija, koju nabavlja Fond PIO, obuhvatiće četbot aplikaciju, zatim aplikaciju za masovnu obradu dokumentacije primenom veštačke inteligencije i proširenje sistema za pregled istorijskih korisničkih informacija. znači tl:dr 6,5 miliona evra smo platili firmi da podigne chatbota na sajtu PIO fonda (koji verovatno neće ni da radi kako treba) i da sve podatke PIO fonda šuknu u ChatGPT sa Pro pretplatom :))
-
Ja planiram da sa 6 skocim na 9a, cim budem planirao da menjam... Nekako mi se ne daje tolika kinta za Pro ili XL modele, dok "a" modeli imaju skoro identicne performanse, a kostaju i do duplo jeftinije. Definitivno ostajem na pixelu, navikao sam se potpuno, ali ne bih uzimao nikad pro ili xl model (osim ako mi ga neko ne pokloni 😄 )
-
kad krene da gubi kapacitet, svaki procenat znači 🙂 ja doduše dugo koristim iphone pa ne znam kakav je android, pisao sam o tome, dok je nov i sve to je sve super i ja punim telefon uveče, onda kad krene da opada baterija dođeš u situaciju da je već povuci-potegni uveče dokle je dogurao, neretko bude 20% ili manje, samim tim ako je razlika dal je 20% ili 10%, nije malo 🙂 sad sa 16 sam ubacio onaj battery charge limit na 80% tako da obično stigne do 20% uveče, što je i dalje ok jer ga ne punim do kraja, pa ću da vidim kako to utiče na život baterije.
-
bio je onaj neki lik što je takmičio kad je SAT pravio ona takmičenja po sajmu automobila i mimo njih oko efikasne vožnje, uvek je "šio" sve druge za po litar/dva na sto kilometara, saveti su bili slični kao ovaj lik ali očigledno tu ima nešto i u skillu 🙂
-
Forum 4.0 - lista traženih izmena i todo lista
Lucky replied to Lucky's topic in RUR - podrška i noviteti
jbg, kinezi mogu da rade šta god hoće, nekad je loše kao social score, nekad je dobro kao ovo 🙂 možemo da probamo, ali ne verujem da bi ljudi tek tako šerovali svoje diplome :)) -
da, da, u pravu si, vidi se nadvožnjak sa leve strane tako da jeste išao iz pravca mosta. često tu bleje panduri baš iz tog razloga, i ima taj semafor, ali dovoljno je da mu on bude zelen pa da lik misli da može da prođe i naredni kad je već crveno (pošto nije stigao na zeleno). ako sam dobro ispratio neki muzičar je u pitanju koje je bio pijan. ovo mislim da radi i u nemačkoj, neko mi je pričao da su ga zaustavili jer ga je prijavio drugi učesnik u saobraćaju. doduše, sad to otvara potpuno drugu kategoriju dokazivanja toga, ok je ako imaš dashcam ali telefonska prijava je vrlo upitan dokaz. retko gde je baš 30 osim ispred škola, najčešće je 50 ograničenje i dobro obeleženo otkad su ga smanjili ima tome možda i cela decenija, bilo je 60 po gradu pa su smanjili na 50, sećam se jer sam stavio podsetnik u kola kad dođem do 50km/h da pišti 🙂 50 je inače ok za grad manje više na većini relacija, nemaš ni kako da dođeš do većih baš brzina osim na ovim većim ulicama ali tu makar ima više traka pa nek rokaju 🙂
-
Stefanos Cicipas novi Pepe Imas
-
Ma jeste, sad sam ja neki Jackie Chen. Dođe Fata i izlomi me 🙂 Naravno, ima budala, ali nije baš tako kako priča. Ispade da ne možeš normalno da voziš, što nije tačno.
-
Zato što ti ne rizikuješ da te neko iznabada ni kad bi išao peške između traka, a Igor priča o regular everyday netreniranim ljudima
-
Ja i Dzamal iz GSP.
- Yesterday
-
Ja vozim, npr. Nikad nisam došao u tu situaciju, iskreno.
-
i ko vozi 30-50 po gradu? Ja svako leto kad vozim tosinim bunarom / nbgd/ zemun 50-60 rizikujem da me neko iznabada.
-
I kod nas je ograničenje 30 do 50 u gradu. Ili nisi primetio
-
https://store.steampowered.com/app/503560/911_Operator/ https://store.steampowered.com/app/606970/911_Operator__First_Response/
-
Kad sam radio u Norveškoj, policija nas zaustavila i napisala upozorenje za preticanje na punoj. Nisu nas videli, drugi učesnik u saobraćaju nas je prijavio telefonom. Tamo možeš i dashcam snimak da pošalješ, procesuira se kao da si uhvaćen na delu.
-
To bAldly go where no1 has gone b4
-
ima par tako naloga ja ih redovno prijavljujem a jednom sam napisao da je retardiran dibidus, vozio je mecko 500 sek neku iz 2000 tipa 150 kod hotela jugoslavija. Lik mi odgovori da sam klosar jer ne vozim dinamicno Sa druge strane ljudi ismevaju grad/zemlju gde zivim jer je ogranicenje po gradu 30/50, hhahaah pacenici sta ce vam kola. teska prica.