All Activity
- Past hour
-
cim parkiram kod redakcije porazgovaracu sa njima.
-
Ja uporno pričam ljudima da živimo u montipajton skeču, oni mi ne veruju. Earth MPS-1, to je naš dezigniran broj u multiverzumu.
-
iz petog puta sam shvatio da ovo šapićevo nije njuz
-
Jel ti voziš Volvo? 😄I pričamo o Pilot assist, što mu dodje autonomna vožnja kod Volvoa. Ne samo adaptivni tempomat.
-
Lynk registrovao sebi vozila, odma najprodavaniji 😁
- Today
-
Star Wars mod za Starfield https://genesismodlist.com/
-
a tu je negde i kuče! igrao je puno igre kao mali i tu je dobro poznato da ne treba ići levo kad imaš izbor nego samo desno! mada bi šale radi bilo zanimljivo da svugde zabrane skretanje levo na jedno nedelju dana :))
-
a i to je tačno, ja se prebacio na neke ove javne konkurse kad ljudi šalju svoja rešenja na takmičenje 🙂
-
I dodiruje se.
-
Jel zamišljaš noću Lakija i mene jednog pored drugog?
-
Isto je tako i kod Mazde, pisti. Ali sva sreća ima fizičko dugme da se ugasi, samo za tu vožnju :)
-
A ok, nisam znao da je to zvanična preporuka, ali opet stoji da će sistem obavestiti vozača o tome, nemam ja nikakav problem da on to samo prikaže na tabli, to mi je sasvim ok. Problem je što pišti, a to je očigledno Kia/Huyndai implementacija/tumačenje ovih pravila jer mislim da nije implementirano isto na svim novim kolima u EU.
-
ako pod blago mislis smece gde se zveki i lusi dopisuju a sede jedan pored drugog ( lusi kao naivno postavlja pitanja a zveki mu objasnjava posto se razume u sve) onda da, blago BLAGO NAMA
-
Sredila Ursula Zwekiju preko veze 😉
-
Kako nije kada je obavezno u EU od 2022? https://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_speed_assistance Under EU regulation, intelligent speed assistance (ISA) system shall comprise a speed limit information function (SLIF) and either a speed limit warning function (SLWF) or a speed control function (SCF):[22][23] Intelligent speed assistance shall meet the following minimum requirements: (a) it shall be possible for the driver to be made aware through the accelerator control, or through dedicated, appropriate and effective feedback, that the applicable speed limit is exceeded; (b) it shall be possible to switch off the system; information about the speed limit may still be provided, and intelligent speed assistance shall be in normal operation mode upon each activation of the vehicle master control switch; © the dedicated and appropriate feedback shall be based on speed limit information obtained through the observation of road signs and signals, based on infrastructure signals or electronic map data, or both, made available in-vehicle; (d) it shall not affect the possibility, for the drivers, of exceeding the system’s prompted vehicle speed; (e) its performance targets shall be set in order to avoid or minimise the error rate under real driving conditions. — Regulation (EU) 2019/2144 of the European Parliament Mandatory in EU for new vehicles from July 2022 edit In 2012, five out of the 35 governments associated with the ETSC agreed to introduce ISA in all commercial vehicles.[24] By 2013, adoption of the technology was being considered by the European Commission but was being strongly opposed by UK Transport Secretary Patrick McLoughlin. A government spokesman described the proposal as "Big Brother nannying by EU bureaucrats".[25] In 2019, it was agreed to adopt the new technology in all new cars from July 2022.[26][27] The framework for testing ISA systems is currently being defined.[28] The framework for testing ISA systems is specified by regulation 2021/1958 from 23 June 2021.[29]
-
Aham, s tim sto se baterije tice razlika izmedju Pro i obicne je kod bezicnog punjenja, nesto sitno ali Pro podrzava snazniji punjac. I da, obicna i Pro imaju "reverse wireless" charging dok 9a nema..
-
Znaci 9a ima manje rama nego 9, a Pro ima slabiju bateriju nego 9a, tj istu kao obicna 9ka zanimljivo 🙂
-
Sem razlike u dimenzijama, evo jos nekih koje si spominjao ako sam dobro ispratio (9, 9a i 9 pro): - baterija (4700 mAh, 5100mAh i 4700 mAh). Ovde imas i razliku koliko brzo se puni i sama snaga punjaca - ram memorija (12, 8 i 16GB) - kamera (advanced dual rear system, dual rear system i pro triple rear system)
-
Pa kako da se ne sloze, ipak su bivse stranacke kolege 😉
-
Gradonačelnik je retardiran. Imajući to u vidu, ja mislim apsolutno istu stvar kao i on Ovaj RUR je postao nacionalno blago 🏆
-
Ma nije, neka je Kia fora, jer pizde i u drugim delovima sveta na to u Kia/Huyndai vozilima. S tim da je za neke stvari korisno, tipa ti možeš da odabereš 3 nivoa te speed limit asistencije - 1. nivo je ono što bi meni bilo idealno, u smislu pokazuje ti znak na tabli, ali ništa ne pišti kad prekoračiš, 2. nivo je taj njihov default gde pišti kad prekoračiš i malo nervira, 3. nivo je da ti bukvalno softverski ne daje da voziš preko ograničenja, kao speed limit na starijim kolima koji si ručno morao da podesiš a ovo radi na osnovu prepoznavanja znakova. Praktično ovo što si naveo kao opciju da će uskoro da uvedu u EU 😄 Ali je za neke situacije ok, u smislu ja sam taj nivo 3 koristio u Sloveniji kad sam vozio po nekim selima gde su ograničenja dosta restriktivna a kazne verujem dosta ozbiljne pa nisam hteo da rizikujem. E sad dodatni problem je obeležavanje puteva kod nas - na primer kad se penjem na Most na Adi ka Nbg od Sajma on pokupi znak za ograničenje "5" koji stoji za tramvaje 😄
-
Gradonačelnik je svakako retardiran, pogotovu sa ovom izjavom u ovoj situaciji. Plus ubacuje kružne tokove gde god i treba i ne treba jer je neko u njegovoj administraciji to smislio da je dobro, nevezano od objektivnih okolnosti gde ih postavlja i da li to rešava neki problem. E sad, imajući sve to u vidu ja zapravo mislim da bi kružni tok na toj lokaciji bio relativno solidno rešenje jer bi ubrzao protok saobraćaja, plus na još par lokacija i u Omladinskih brigada i u Jurija Gagarina, pa čak i u Tošinom bunaru, gde ima i prostora i smisla praviti tako nešto. S tim da bi to trebalo naravno uraditi sa nekim planom i strategijom, a ne ovako kako oni sad rade...
-
Najbolje da ukinu skretanja skroz. Pa ako ides sa karaburme a moras da skrenes levo ka Vukovom spomeniku, moras pravo do zemuna, pa tamo kruzni tok, i onda samo pravo
-
A koliko znam Pro i XL imaju valjda Telephoto, dok obican i a model nemaju. Mozda jos neke opcije na kameri, koje koristis jednom u zivotu tipa. Mislim da imaju i razlicit display, ali ja tu ne vidim veliku razliku kao normalan korisnik. Naravno i velicina ekrana se razlikuje. Ali sto kaze absolute, najveca razlika jeste cena, a ako si normalan, ili nesto iznad proseka korisnik, nista vise od obicnog ili a modela ti ne treba, iskreno.