Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Sendler - 11 James - Dastin Rock - Lukas Bušemi - Majk Spejd - Vil Šnajder - Stiv?
  3. Čekajte bre, ali to nije voda nego je rashladna tečnost kao i u svim novijim sistemima hlađenja za kompove na primer. I pošto je potpuno zatvoren sistem, kao i kod AIO kulera za kompove tečnost se ne menja niti dopunjujue, nikad 🙂 I u praksi svi ovi noviji kuleri za kompove traju 5+ godina, tačnije mnogo ćeš pre zameniti ceo komp nego što će kuler da krene da pravi problem. A ovo što kaže Milanče, ako ga baš toliko razjebeš da se toliko ošteti biće oštećeno i sve ostalo, nebitno je... Ono što mene mnogo više brine u celoj ovoj postavci je nešto što niste pominjali - mini ventilator koji se vrti na 24.000 RPM?! Kapiram da mora da postane solidno glasan u nekom momentu, a i tu bih pre jurio krivca za neka sranja, tipa odu neki lageri ili nešto. Ali ok, ovo je telefon pre svega namenjen gejmerima, kapiram da neće toliko da smeta, samo lično ja ne bih uzimao fon sa aktivnim hlađenjem.
  4. Nisam siguran da razumem ni jednu ni drugu stranu previše ovim povodom, jer šta je zapravo AI u razvoju igara tj. kako on to utiče u odnosu na neke prethodne mehanizme razvoja koje smo imali a koji su prilično slični samo ih nismo zvali AI? 🙂 Pre neki dan sam video i novu coca cola praznici stižu reklamu, isto kao "napravljeno sa AI" - dal nekoga stvarno briga dal' je AI ili "obična" animacija, koja opet već jako dugo podrazumeva "magiju" - ne sedi neko i crta frejm po frejm šta se dešava, importuje model pa ga neki tamo program animira tako da se kamion kreće po putu, na primer. Sama naznaka AI je iz najbolje namere verujem nastala, da bi zaštitila ljude od prevara i na primer za social media mi ima smisla kad imaš influencere koji su AI tj. nisu pravi ljudi itd, hajde, to razumem. Ali u igrama, prvo, nemam pojma dal' je to nekome bitno uopšte, ako je igra dobra i zabavna, drugo, gde je tačno linija između AI i "običnog" kodiranja tj. pravljenja u engineu? Unreal već godinama unazad i pre AI hajpa ima stvari koje bi neko mogao nazvati AI-jem. I šta znači "low effort product" - pa cele prošle godine najveće hit igre su bile low effort nevezano za AI, ono stock vizuali, grafike i modeli sklepani u neki survival simulator, ili da li Flappy bird spada u low effort i kako je to relevantno ako je igra zabavna? 🙂
  5. Pa da, zaštičeno je i pričvršćeno svetski to, neće ona niđe (voda, para), osim kod nivoa takvog katastrofalnog oštećenja koje bi rezultovalo probijanjem ekrana ili poklopca + [baterije ili ploče], kad je svakako svejedno :D Veće je pitanje sa vremenom da se to ne sasuši, ispari, ulegne, i počne da pravi probleme sa hlađenjem, ali ne sumnjam da su gušterski overlordi isplanirali i uštelovali i to na optimalno obsolentnih ~23 i po meseca trajanja okvirno ;)
  6. haha, na stranu sve, ali malo me impresionira da u relativno malom pakovanju imaš nekakvu vodu koja tu ide nekako, moram priznati iz ugla napretka tehnologije vrlo impresivno - naravno ako nije neki gimik. deluje doduše kao pakao u slučaju oštećenja, pada telefona itd, ako nije lepo "pričvršćeno" sve i zaštićeno.
  7. Today
  8. čekaj, jel Sendler Mili? :))
  9. Najavljena 6. sezona Stranger Things
  10. A, pa to nije isto, to je NJEGOVA voda! (ekstemno "far fetched" referenca na Čkalju i "aha, to je MOJA struja" scenu, jbg, nemam ništa pametnije :D )
  11. Yesterday
  12. Tim i slični protiv toga što je Valve dodao made with AI tag za igre na Steamu 🙂 I odgovor od jednog od dizajnera iz Valva 🙂
  13. manson

    Witcher 4

    Ovi planiraju trilogiju sa Siri https://www.tweaktown.com/news/109108/new-witcher-trilogy-still-planned-to-launch-in-six-year-period-ue5-to-shorten-release-times/index.html
  14. celog života su nas učili da ne sme telefon u vodu, sad smo došli do toga da ide voda u telefon! kako li će da se pravdaju serviseri kad kažu "našli smo vodu u telefonu" ... "pa, da, takav je iz fabrike izašao?".
  15. u kakvom je stanju holivudska gluma, ovo je sam vrh glumačkog dometa :))
  16. Vidimo se tamo! Zovi kad dođeš!
  17. TLDR niko ne zna sem Rusa, a oni ćute. Taj kosmodrom služi za servisiranje ISS, koji se 2030. gasi. Rusi su već smanjili broj misija sa 4 na 2 godišnje, i izgubili su davno status jedinog payload delivery koji su dugo držali posle penzionisanja svemirskog šatla. A tu je i rat sa Ukrajinom koji je zaposlio kompletnu namensku industriju. Ne znam koje još misije lete odatle, ali ne bih isključio da ugase kosmodrom.
  18. Da neki tldr :) kaze li ste za popravku, koliko bi im vremena trebalo?
  19. Super video koji ne pokriva samo incident, nego i istoriju ovog kosmodroma
  20. Last week
  21. Одговараћеш Лаки за Томин нестанак. Суђење 20.12. на Новосадском Сајму 😉
  22. za tebe Dule, ima i vodeno hladjenje 🙂 https://global.redmagic.gg/pages/redmagic-11-pro
  23. Za to vreme Rusi na pauzi - jedini kosmodrom za Sojuz je izbačen van stroja kad je servisna platforma od 20 tona ostala ispod rakete, i pri poletanju raznesena. Roskosmos je rekao da se hitno popravlja kosmodrom, ali se ne zna kad će proraditi. https://arstechnica.com/space/2025/11/russian-launch-pad-incident-raises-concerns-about-future-of-space-station/
  24. Lucky

    Avio saobraćaj

    OK, sad i ovo 🙂 "Ербас" је наредио хитну промену софтвера на "значајном броју" авиона свог најпродаванијег модела – А320. То би, према проценама упућених, могло да доведе до поремећаја хиљаде летова широм света. "Поправка" мора бити извршена пре следећег рутинског лета, наводи се у посебном билтену упућеном авио-компанијама, у који је Ројтерс имао увид. Европски конзорцијум за производњу путничких авионa "Ербас" у саопштењу, у којем се извинио путницима, навео је да је недавни инцидент са авионом из породице А320 открио да интензивно сунчево зрачење може да оштети податке кључне за контролу лета. Наиме, инцидент се догодио 30. октобра када је авион "ербас А320", компаније "Џетблу ервејз", извршио принудно слетање на Флориди, након наглог пада висине. Пријављено је да је најмање 15 људи повређено.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...