Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. manson

    Avio saobraćaj

    Iskoči mi na YT, 747, kargo verzija, u Beogradu, 2023. Znam za onaj Qantas 747 iz 70tih. Nisam znao da je neki bio kod nas skoro.
  4. heh https://www.theatlantic.com/technology/archive/2025/05/reddit-ai-persuasion-experiment-ethics/682676/ Ko je na Ruru AI? 🙂
  5. Ovi Kinezi pobeda. Ne znam za vas, ali ja bih ovo vozio bez blama. https://www.theautopian.com/small-sports-car-sc01-2/
  6. https://edition.cnn.com/2025/05/16/politics/dhs-vetting-immigrant-reality-tv-show A sledeća sezona, Trkač. Puste rednekse da ih jure, pa koji imigrant pretekne dobije državljanstvo 🙂
  7. ma cemu analiza retardiranosti bre, vidis da ides u most da roknes lagano, pa jel ti treba mama da te zove i kaze dijabeto pobresito sidji dole
  8. ah, titanik scenario - all is well nemamo problema ... valjda na jarbol mogu da se popnu samo neki članovi posade koji su iskusni i znaju onda da eventualno i siđu brzom brzinom ili tako nešto, čak i ako ne dobije info da će da udare i da se vraćaju u rikverc... baš trip. moguće da je zavarala visina mosta da su mislili da mogu da prođu.
  9. Otkazao je motor, zato brod ide unazad. A bili su na jarbolima jer je bio neki performans, tako nešto pre nesreće. E sad ne znam da li nisu mogli na vreme da sidju, deluje mi da je bilo vremena da su ih na vreme obavestili da su izgubili kontrolu.
  10. Mislim, ne bi da zvucim kao ovaj matori mapetovac iznad, ali sta su koji moj radili na jarbolima? Takodje, ko je retardiran upravljao brodom kad ne vidi da ide na most?! Mnogo je pitanja...
  11. zato sto nece njima jedan most da kaze sta da rade, they want to celebrate not be mistreated
  12. Čisto od YT verovatno nema, ali kad se sabere malo striminga, donacija, neki patreon i sponzorisani video za nešto što targetuja baš tu našu niche populaciju fanova - cenim da se nakupi nešto. Meni je baš ponovo pokrenuo interesovanje za igru, koje je nestalo onda kad sam shvatio da mi je dosadilo trebiti default random map 6 meseci protiv 9 kompova, i zapitao se ima lu ti nečeg još, i eto :D Ove Duel videe ne propuštam, ostali me ne zanimaju.
  13. Lucky

    Avio saobraćaj

    LUFTHANSINIM zrakoplovom Airbus A321 na liniji Frankfurt - Sevilla 17. veljače 2024. deset minuta upravljao je autopilot jer se kopilot, koji je ostao sam u kokpitu dok je pilot otišao u toalet, onesvijestio, objavili su španjolski istražitelji konačno izvješće o prošlogodišnjem incidentu. Oko 10 minuta kasnije kapetan zrakoplova uspio je otvoriti sigurnosna vrata kokpita uz pomoć specijalnog koda za hitne slučajeve. Mjesec dana ranije završio je obuku za takvu mogućnost za vrijeme leta. Kapetan je najprije pet puta pokušao unijeti uobičajeni kod za otvaranje vrata, a on aktivira zujalicu u kokpitu koja je kopilota trebala upozoriti da otvori vrata kolegi. No s obzirom na to da kopilot ni tada nije reagirao, stjuardesa ga je pokušala kontaktirati putem telefona u zrakoplovu. Na kraju je kapetan ukucao kod za hitne slučajeve koji mu omogućuje da sam otvori vrata. Ipak, neposredno prije nego što su se vrata trebala automatski otvoriti, kopilot ih je otvorio iznutra, jer je u međuvremenu došao k svijesti. S obzirom na to da je njegovu kolegi bilo loše, pilot je odlučio neplanirano sletjeti u Madrid, gdje je kopilot prevezen u bolnicu. Zar ne bi trebalo da je dovedeno pravilo nakon onog sa likom što se zakucao u planinu beše germanwings bio pilot da je zabranjeno da se samo jedan pilot/kopilot nalazi sam u kabini tj. da uvek mora da ih bude dvoje? skoro sam siguran da je bila fora da kad pilot ide da šora mora glavna stjuardesa ili tako nešto da uđe u kabinu i bude sa drugim pilotom/kopilotom? verovatno je ovaj fazon sa kodom za otvaranje vrata uveden nakon toga jer oni beše nisu mogli da otvore spolja jer se on zaključao, ali me zanima koja je fora sa ovim standardnim i sa kodom za vanredne situacije? zašto bi postojala dva tj. na koji način to povećava sigurnost u avionu? kapiram da je momenat "otmice" i "terorizma" tu glavni razlog što postoji uopšte kod, ali šta donosi jedan a šta donosi drugi, tj. koji je use case da tako kažem? Jedino mi pada napamet situacija da u slučaju incidenta pregledom crne kutije ili loga oni mogu da vide dal je pilot ušao na normalni kod ili na ovaj vanredni ako istražuju neku "situaciju". @reki ti sigurno znaš!
  14. evo poneka fotka za drugare, ko hoće ima vremena još danas da svrati!
  15. Kako se uopšte desi da ne procene visinu broda i jarbola i onda zapravo ostanu ljudi na jarbolu i poginu? „Od 277 ljudi koji su bili na brodu, 19 je povređeno, dvoje je i dalje u kritičnom stanju, a dvoje je, nažalost, preminulo od zadobijenih povreda“, napisao je Adams na mreži X. Kako je potvrdio izvor iz policije za CNN, poginuli su pali sa jednog od jarbola broda. Prebačeni su u obližnju bolnicu, gde je konstatovana smrt. a ide i u rikverc, ili samo tako izgleda brod? 🙂
  16. haha zapravo tokom godina sam shvatio da je to sa novinarskim ključevima i cimanje sa njima postalo takvo ciganisanje da radije ili kupim ili na kraju ni ne opišemo nešto zvanično kad mi neki developer servira "nemamo više ključeva" priču, a znam iz prakse koliko ima medija i koliko ih zapravo može tražiti ključeve a i koliko tebi Steam može da da. Znao sam i pre pošto je bilo nelogično da je drugačije ali tek sad sa izdavačkim iskustvom shvatiš koji je to bulšit 🙂
  17. to je to, raketa! :)) vidi se taj donji ugao da bi ispao drugačiji auto ... sve je ok sa spojlerima to su napravili kako umemu, ali farovi i ta "nadutost" napred kad ga pogledaš normalno je to što ga čini malo penzionerskim 🙂
  18. aha pa da logično, moraju nekako i prepaid da "nagrade", nego ja nisam koristio prepaid baš dugo pa sam zaboravio da tako ide. ali da, ovo što kaže cali, ti kad plaćaš postpaid, dobiješ na mail dva dokumenta, jedan je obračun koji bude u punoj ceni a onda dobiješ i fakturu/račun koja uračuna tih 6% pa ti naplate na kraju dana tih 6% manje. mislim, ok je stimulacija, makar nešto, mada moj razlog prelaska je da bih prosto prošao brže i ne morao da plaćam stalno (posebno u MKD sa njihovih 12 naplatnih stanica kroz 200km države) ali i 6% je 6%!
  19. Hisense 58" H58A6100 27.000din. Tv ispravan, Okacen na zid ali ima nogare i sve ostalo sto je islo uz tv Garancija mu istice za par dana 24.5.2025
  20. Yesterday
  21. Uzeh i ja, vikend je pa sto da se ne proba 😄
  22. Ma to Laki zato što ne sme da koristi taj za 3 EUR za opis na Ruru, to je komercijalna upotreba, mora da čeka taj novinarski dž 🙂
  23. Стимулишу те да уплатиш унапред и користиш ЕНП, како би биле мање гужве и мање радника на рампи. Конкретно 6% је попуст који добијем на фактури, пошто користим постпејд.
  24. To sam i pomislio ali cisto da proverim, jer ja sam dobijao popuste (na kredit), tipa kazem "uplatite mi za 10k din", ona kaze tipa racun je 9.400, ja onako zbunjen platim toliko, posle vozim i stvarno vidim 10k dopunjeno. Posle mi je to postalo "redovno" da tako kazem, ali nikad nisam do kraja istrazio zasto je to tako.
  25. tako je, sad sam pogledao kad sam išao kroz MKD obračunava full iznos, dok je za Srbiju sa popustom. A za kredit verziju nemam pojma, pošto sam je dosta malo koristio pre nego što sam uzeo ovu na karticu.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...