All Activity
- Past hour
-
Evo. Nema na čemu. https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-v60-t5-awd-momentum-11979178
- Today
-
U teoriji mozda bi mogao i benzinac, nesto ih nisam nalazio bas puno na oglasima, ili su bili mix hibrid/benzin, ili ih nije bilo. A sto se tice potrosnje, mozda su i oni za nijansu losiji.
-
zaboravila žena da se isključi na vreme, nek joj bog sudi!
-
V60 je prelep i nekako prava mera po veličini auta. Premium momenat unutra u poređenju sa Škodom je nemerljiv, a jbg unutra ćeš sedeti 😄 mislim da je D4 dugotrajniji od D5..... mada što ne T4 ili T5 benzinci?
-
-
-
Zwerko2K je objasnio na drugom topiku, navodno je slepi slovenitelj udario embargo ubogom glibi zbog neuspelog sirenja turizma u gazi pa mu je stavio brnjicu (trebala je malo veca brnjica) i zavezao ga u podrumu redakcije
-
Sto bi rekli ovi na forumu koji te zajebavaju: Manje rakije Dule!
-
Ahh sad vidim da Stevan prica o V60 i 70, ja sam istripovao, sorry:D
-
da Dule, ali ko je sad pomenuo bilo kakav SUV? :)) Svakako tebi savet da probaš par dana neki SUV, mislim da ćeš se smoriti jako, jer ćeš imati osećaj da ćeš se prevrnuti svaki čas 😄 što se ove dileme tiče, i meni se ta dva vozila baš sviđaju kada je izgled u pitanju, taj volvo mi je možda i najlepši volvo trenutno, a ta sada stara generacija super BE mi je lepša od nove.
-
Slatki osećaj nostalgije se vratio, ovoga puta u obliku rimejka starih klasika iz polja ekstremnih sportova. Već smo napravili pregled modernih izdanja prva dva dela Tony Hawk’s Pro Skater igara, koja su pokazala da je razvojni tim i te kako posvećen i sposoban da novoj publici predstavi ovaj kultni serijal. Ako ste nov igrač, nemojte očekivati nikakvu priču. Ovo je igra s početka 2000-ih bazirana na ekstremnom sportu. Poenta je da kroz kampanju prelazite sa mape na mapu i da postanete najbolji skejter u gradu, a priču možemo očekivati tek možda u Underground, ako uopšte odluče da naprave rimejk. Generalna osnova gempleja se nije nešto mnogo promenila u odnosu na prethodne dve igre, pogotovu Tony Hawk’s Pro Skater 1+2. Naravno, dodate su neke nove opcije i određeni broj poteza i trikova, ali igra većinski funkcioniše identično kao prethodni rimejkovi. Nije sve isto kao što je bilo ranije, ali ako gledamo samo novine, ovde se najviše ističu nove mape i ludi zadaci koji dolaze sa njima. Nivoi u kampanji se dele na dva tipa, onaj u kome ćete raditi određene zadatke pored skupljanja poena, i drugi koji je predstavljen kao takmičenje gde imate tri pokušaja da sakupite što više poena. Kod prvog moda ćete imati ograničeno vreme za rešavanje što više izazova, od onih koji se ponavljaju kao što je skupljanje SKATE slova i određenog broja poena, do onih koji će biti specifični za taj nivo i postajati sve luđi i luđi. Da biste sve ovo odradili, moraćete da izvodite pregršt poteza, skokova, grindova, grabova i slično. Iako postoji veliki izbor starih i novih skejtera, moći ćete da napravite i četiri posebna, sa kojima naravno prelazite karijeru. Većinu stvari, praktično sve u igri, možete otključavati putem posebnih challenge zadataka ili skupljajući novac po nivoima, ali grajnd za ovo će biti praktično neprimetan. Pored kampanje imaćete i još nekoliko modova na raspolaganju, od free play do speed run, pa čak multiplajer moda. Mala zamerka je što par mapa iz originalnih igara nije prisutno u ovom izdanju, ali zato dobijamo čak tri nove mape u zamenu za njih, konkretno u četvrtom delu (imaćete i opciju da pravite svoje skejt parkove). Sledeća bitna promena je da u četvrtom delu više nećete juriti NPC likove da vam zadaju zadatke, nego ćete ih već imati postavljene. To znači da je sam karijerni mod isti kao i u prethodnim igrama, za razliku od originalne četvorke gde ste mogli slobodno da se vozite po mapama i radite zadatke nakon susreta sa NPC likovima. Određeni broj zadataka će biti pomalo, a ponekad i poprilično promenjen u odnosu na originalna izdanja. Tu je i solidna količina quality of life unapređenja koja možete naći u opcijama, kako biste ili olakšali, ili poboljšali vaše iskustvo tokom igre. Jedna od tih je mogućnost da se produži tajmer na nivoima sa standardnih dva minuta. Očekivano, igra izgleda neuporedivo lepše nego original od pre dvadeset godina. Tu su i promene u arhitekturi kako bi dizajn nivoa bio bolji ili kako bi ga približili modernijoj publici. Na sreću, ništa od toga nije loše urađeno niti su developeri pokušali da uguraju neku poruku na taj način. Muzika je oduvek bila ključna za ovaj serijal. Svi matorci koji su igrali originale dobro se sećaju starih dobrih numera ali nažalost, vrlo verovatno zbog nekih licenca, neke pesme su izbačene. Ako ništa drugo, barem imamo priliku da otkrijemo neke nove numere koje ćemo pridodati našim plejlistama. Najveće mane smo već spomenuli. Nedostatak nekih mapa, opcija i muzike. Što se tiče gejmpleja, tu će naravno biti momenata kada lik ne uradi ono što hoćete, loše sleti na rampi ili jednostavno odleti u more. U prevodu, standardne boljke za ovaj tip igre su i dalje tu, ali možemo reći da je Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 izbegao najveći problem, a to je prisustvo bilo kakvih mikrotransakcija. Ako ste očekivali jedan na jedan kopiju originala to nećete dobiti, ali ako hoćete da vidite veoma požrtvovan tim koji je u rekordno vreme uspeo da se izbori sa veoma teškim zadatkom, dajte šansu ovoj igri. Pa da dobijemo i Underground za koju godinu. Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 je dostupan za PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S Autor: Stefan Mitov Radojičić Igru ustupio: Iris Mega Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Skejterska akcija u novom ruhu: Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
-
I ja sam se razmisljao da prodam A7 i uzmem neki Volvo XC90 i postanem gazda Zoki:DDD Salu na stranu, nikad nisam vozio SUV, sto da ne!
-
E pa ustvari mene to odbija, jer u zgradi u kojoj zivim nemaju punjace, niti opcije da ugradim svoj, a nekako mi je to onda dodatni teret da moram da mislim i na to. Da imam kuci opciju, bez razmisljanja bih uzeo ili plug in ili full elektro. Ali da, to je velika prednost, za kratke relacije, gorivo ne trosis uopste, jer ti tih 40-50km zadovoljava svakodnevne potrebe po gradu/okolini.
-
to je ok, tj. potpuno druga diskusija, više sam se osvrnuo na mild-hybrid kao koncept. plug-in šta ga znam, ja i dalje ne mogu da se opredelim, više i ja naginjem ka ne. ali evo ortak kupio X1 plug-in on trenutno presrećan jer je u fazonu da po gradu ni ne troši benzin nikad jer se vozi na autonomiju tih 50ak km koliko ima, uveče ga puni kod kuće i naravno pošto je bmw "da viš' kako ubrzava kad kombinovano radi!"
-
Mislim da za kasniju prodaju i Volvo i Skoda imaju sigurnu prodju, ali iskreno ne razmisljam o tome koliko mogu da zaradim posle, kupujem auto da ga vozim sto duze 🙂 Plug in me iz nekog razloga odbija, ne znam sto, tako da bih radije cistog dizelasa. Nije iskreno to glavni razlog, vec mi se oba ova modela zaista svidjaju onako estetski, ali ne moze da skodi da ima veliki prostor. Ali nece da presudi to sto ima vise mesta u skodi, zaista me vise zanima neki generalni stav po pitanju kvaliteta motora, koliko se sta kvari kod njih (ako uopste ima nekih informacija), i tome slicno. Ali naginjem vise ka volvou, nekako mi je (kao totalnom laiku) volvo sinonim za ono sto meni treba - pouzdan auto da ga vozim sto duze.
-
ja ni ne vidim poentu oko mild hibrida iskreno, to je ono što postoji samo da bi mogli da ispoštuju zakonske odredbe co2 itd, tako da ne znam ni dal' zapravo tu ima šta spec da se pokvari pa da ti zasmeta ali svakako nema razloga da imaš još jedan akumulator u kolima koji ne služi ničemu :)) da je plug-in pa da kao ima neke poente diskutovati dal' je bolje jedno ili drugo. e sad, volvo vs skoda, pa nećeš valjda da voziš škodu! sorry @absolute šalim se, ali nekako meni je volvo i dalje više "kul" iako je kinez već jako dugo, šta ga znam. opet verovatno ćeš lakše kasnije taj superb prodati, ako ne u švici ono u srbiji milion posto :))
-
javiću dal' se čuje kao avion da je u kući :))
-
Vraćam se sa NBGD 4-5 kola ispred mene riba u crnom puntu, tj. više žena, ima jedno 50ak, radi ovo: i odlazi u auto perionicu :)) ona je zamislila da hoće da opere kola i ništa je neće sprečiti. ofc pord ovih iza imaš i ove iz uključenja pošto dosta ljudi tu se isključi pa nastavi + autobusi, 4-5 vozila se naređalo jedan na drugi na ovom uključenju, ne znam kako se niko nije sudario.
-
znaci volvo, neces valjda slusati savet coveka koji ima -2000 reputaciju
-
Mislim da je Škoda u tom rangu solidno prostranija, pre svega u domenu gepeka. A pošto kupuješ karavan deluje da bi to moglo biti bitno 🙂 Kolega u kancelariji vozi tog Superba doduše sa manuelnim menjačem i limuzinu, ali je generalno baš zadovoljan.
-
A jbg, ovde u CH su polovnjaci skoro kao novi! 😄
-
Što? Na odmoru je? Ili sve ide po planu pa nema potrebe ovde da se svađa sa gojama? :)
-
nema glibe kao sto sam i rekao
-
Ja sa mojim iskustvima sa polovnjacima (znači od 1996.) samo jedno - kupi novo!
-
Ipak sam suzio izbor ili na V60, ili na Skodu Superb (isto karavan). V60, dvoumim se izmedju dizel i mild hibrid motora. Mozda vise naginjem obicnom dizelu, cisto zbog nepoznanice oko hibrida, sta tu moze da se pokvari kasnije, itd. Skoda, Dizel varijanta, nesto ovako npr - https://www.autoscout24.ch/de/d/skoda-superb-combi-20-tdi-ambition-4x4-dsg-12384503 Uzeo bih polovan, u slucaju v60 do 100k km predjeno, 2019,2020+, a u slucaju skode nesto noviji 2021,2022+. Po ceni su slicni, u CH su ovakvi izmedju 22 i 27k CHF, zavisi od opreme i kilometraze. Da li ima nekih last minute saveta ili predloga?