Jump to content

Fallout TRI


Katsu

Recommended Posts

da si cekao 10 godina novi album omiljene grupe bio ispresecan ocajnim pokusajim njihovog sviranja u hiphop tripu, cuo za otkazan album ciji si demo snimak pokupio sa neta i napalio se kao banun, i na kraju dobio tamo neku varijaciju jelene karleushe sta bi imao da kazes ?

nista, smorio bih se ko magare, fala bogu. ali ne zato sto je bend prso nego zato sto ja nemam da slusam to sto sam imao ranije. i sigurno ne bih licno shvatio takav potez jer nije to drugar koji mi nije dosao na rodjendan, vec bend koji slusam. oni su odgovorni sami sebi i nikom drugom, fanovi su im dali pare zato sto su hteli, sad ako izdaju sranje album, necu ga kupiti, mozda ce da crknu, a mozda ce da im kupe neki novi klinci. nemam ja tu nista da kenjam po njima, da usmeravam smor, mogu da budem smoren jer nemam sta da slusam/igram, nisam ih ja rodio.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nista, smorio bih se ko magare, fala bogu. ali ne zato sto je bend prso nego zato sto ja nemam da slusam to sto sam imao ranije. i sigurno ne bih licno shvatio takav potez jer nije to drugar koji mi nije dosao na rodjendan, vec bend koji slusam. oni su odgovorni sami sebi i nikom drugom, fanovi su im dali pare zato sto su hteli, sad ako izdaju sranje album, necu ga kupiti, mozda ce da crknu, a mozda ce da im kupe neki novi klinci. nemam ja tu nista da kenjam po njima, da usmeravam smor, mogu da budem smoren jer nemam sta da slusam/igram, nisam ih ja rodio.

a koji cesh ti djavo na ovom topiku ako ne igras igru, niti si fan prva dva dela? :)

ono nije pitanje zivota ili smrti, jednsotavno moramo da palamudimo o necemu... i ako je sranje reci cu da je sranje sta sad, ne moras da citas topik il me stavi na ignore i ggnore

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Presao igru i sta ja znam, najveca zamerka je sto ne mozete nastaviti igru posle zavrsavanja main questa, sto je apsolutno djubre, u sustini igra je laka, ja sam presao igru a potrosio sam 32 stimpaka ebeni ROFL, secam se dvojke nosis uvek po 40 komada i malo ti je :)

Presao sam igru na 13 lvlu, odradjeno par side questova ali sam uglavnom isao na main, sidequestove sam radio da bih nabildovao neke skillove koji su mi trebali da se reshim maina i u svakom slucaju igra je 7/10, sa falloutom nema bas neke veze, nema nista ono sto je imao fallout, igru sam vec obrisao i nemam nameru da je pokrecem ikad vise. Nekako posle ove igre nemam zelju da je opet pokrenem i da probam nesto novo, fallout je u tome bio mnogo bolji, takodje jako smara to sto morate da prepesacite pola wastelanda da bi dosli do odredjenih lokacija ono kako je to zamisljeno u falloutu je bilo super imas quick travel i ides quickom tamo gde zelis a ovo samo smara.

U svakom slucaju presao sam igru za par dana igranja po 3-4 sata najvise, i sad zalim vreme koje sam bacio na ovo...

Edited by kolac u tiganju?NEMOGUCE!
SCJP.png
Link to comment
Share on other sites

pod jedan, nisam nikom srao

pod dva, i ja sam reko da je sranje

pod tri, igrao sam sva tri dela

sto si tolko uspaljen, ko da pricamo o ne znam ni ja cemu:)

o.O

pod igrao valjda mislish na originale, to podrazumeva prlazak bar 3 puta svaki :P

mortam i ja na nesto da budem uspaljen :D

teh fun http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Deo gde je odleteo u nepoznatom pravcu i ovaj gleda kao wtf gde je [roflmao]

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Napokon zavrshih igru. 55h play time, fino sam se zabavio.

Evo po meni jake i slabe strane igre

Otvoren svet:

Sloboda da se krecesh gde god i kad god pozhelish je od morrowinda betghesdin glavni adut. Mapa je dobro dizajnirana, i istrazhivanje mi je bio najbolji aspekt igre. popeo bih na vrh brda ili krov neke zgrade i odatle spotovao sledece lokacije za istrazhivanje na horizontu. Fast travel se odlichno uklopio u dinamiku igre. Malo se izgubilo u nestanku random encountera, ali lichno mislim da bi borba tokom svakog drugog fast travela bila suvishna, jer se igra ionako svodi na oruzhani konflikt. Lokacija za istrazhivanje ima pregrsht i neka su zaista fenomenalna i dostojna Fallout naslova (Oasis, Germantown Police HQ, Paradise Falls, Vault 112).

Dijalozi:

Massive fail. U pochetku nije bilo toliko strashno, bio je klasichan izbor odgovora (dobar/losh/cya-later). Na momente su uspeshno skinuli crni humor Fallout prethodnika, ali su totalno uprskali sa dubinom dijaloga. Gomila NPCjeva prosto preklinje da ti otkrije plotline lokacije na kojoj se nalaze. Postoji ekvivalent scene iz Fallout 1 kada nagovorish Mastera da izvrshi samoubistvo, samo shto u sluchaju FO3 je taj razgovor sa superkompjuterom toliko loshe odradjen da me je bilo sramota kako sam ga ubedio da sam loadovao i uneo kod za iniciranje samounishtenja. Ista plitkost se nailazi na gomili mesta, npr. Tenpenny Towers. Dodushe treba im odati priznanje da dosta stvari mozhe da se reshi razgovorom, i da se ne oslanja samo na speech check, vec na njega utichu i S.P.E.C.I.A.L. statovi, skillovi, pa chak i perkovi (Lady Killer, Black Widow, Robotics Expert, itd.).

Borba:

Meni lichno je mehanika sjajna. Uzhivam u mogucnosti da preuzmem direktnu kontrolu nad Vault Dwellerom. Kombinacija VATS/Realtime je dobro odradjena; FPS veterani mogu da potpuno izbegnu VATS i da fokusiraju poene na druge stvari, dok ce RPG igrachi koji nemaju oko-ruka koordinaciju moci bez cimanja preko VATSa da prave masivan demidz. Oruzhja ima svakakvog, i zbog raznovrstosti pruzha mnogo taktichkih opcija. Nazhalost, ono shto upropastilo dozhivljaj je lakoca kojom se prolazi kroz fajtove. Jedini put kada sam poginuo je ispred GNR stanice gde sam iz nekog samo meni znanog razloga otishao da stojim pored Initiate Reddinga [:D] Nisam hteo da se cimam sa melee borbom jer je to preterani mazohizam, ali sam upravo zbog lakih protivnika ostao na small arms skoro do kraja, kada sam zbog Enklave preshao na plazmu. Podizanje tezhine borbe mi je bilo potpuno neinteresantno jer se samo bustuju HPovi protivnika, i stealth headshot pristup igri koji sam izabrao postaje potpuno nezanimljiv.

Storyline:

"Have you seen my dad? He's a middle-aged man." OK, pricha nije toliko losha kao shto se misli na prvi pogled. Ali je vrlo blizu. Totalitarni overseer koji krije tajni prolaz ispod stolice, koji primi ozrachenu porodicu, poshalje skaute u Megaton a posle mrsi muda u vezi izlaska na povrshinu (nastavak kvesta u Vaultu 112 necu ni da pominjem koliko je idiotski). Enklava koja se toliko pomuchi da me zarobi, a onda mi da nazad svo oruzhje i opremu i pusti da vrshljam po bazi. I majka svih sjebova, Super mutanti. U jednoj jebenoj rechenici je objashnjeno kako su mutanti doshli u capitol wasteland poshto je Mariposa baza na drugom kraju amerike. A kada sam informaciju o mutantskoj bazi preneo Brotherhoodu, reagovali su kao da sam im rekao da sam napokon prestao da pisham u krevet - "bravo dechko, evo ti malo karme, aj sad idi, radimo".

Audio & Video:

Muzika je fenomenalna. GNR radio sam slushao dok nisam uhvatio sebe na ulici da pevushim njihove pesme. A i kad iskljuchite radio ambijentalna muzika je kvalitetna, i prilagodjava se situaciji i mestu na kome se nalazite. Grafika, sa druge strane, mi je pomalo mutava. Wasteland je dobro dizajniran, ali sam stekao utisak da je previshe siv i generichki uradjen. Dodushe shvatam zashto je to, poshto su ipak napravili mapu tako da mozhesh da idesh bilo gde, ali bi ipak malo prijalo da bar jednom naidjem na boju koja nije trpela 200 godina apokalipse.

Atmosfera:

Ovde mi je podeljeno mishljenje. S jedne strane su sjajno uhvatili taj boy-and-his-dog stil lutanja wastelandom, ali pozitivne poene su spiskali na ljude zbog kojih imam utisak da je rat bio pre 20-30 godina. Nedostaje ta atmosfera degeneracije drushtva usled nedostatka tehnologije.

Suma sumarum - sjajno sam se zabavaljao u pochetnoj i srednjoj fazi igre, gde sam skupio combat armor i dovoljno small arms da ne brinem o municiji. Medjutim, kada sam zavrshio istrazhivanje mape, smorio sam se jer sadrzhajno je main quest line prilichno slab. A shto se tiche chetiri zavrshetka, to je tek roflmjau. Jedini pravi izbor je da li cesh FEV da ubacish ili ne, a i to je izbor koji pravish tek u poslednjoj sceni. Igra je predjena, obrisana, ali cu da je sachuvam na dvdovima jer zhivim u nadi da ce zealoti da naprave kvalitetan mod kak bethesda izbaci construction kit.

P.S. Bethesda, molim vas izbacite mod koji dozvoljava ubijanje dece. Imam pecinu punu gamadi koju treba da ochistim.

Link to comment
Share on other sites

ako te je igra toliko odushevila imash mod sa kojim mozesh da ubijash decu

mene nista nije impresioniralo osim zaista fino odradjenog wastelanda, van urbanih sredina... DC je ocaj zivi... Takodje muzika je posle pocetnog odusevljenja postala repetitivna sto im je bio problem da ubace josh 5-6 pesama, a ambijentalna mjuza mi je tek dizaster totalni... o borbi nocomment, smejurija, sveli su je na deciji nivo nikakve takticnosti nema, arkadna zajebancija

modovi http://www.fallout3nexus.com/

interaktivna detaljna mapa http://f3navi.blogspot.com/ (na dnu strane)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bethesda Softworks' localization team has undoubtedly been walking on eggshells with the Japanese release of the critical and commercial hit Fallout 3. Nuclear warfare remains a touchy subject in the island nation, which is the sole country that has been subjected to a nuclear attack. A postapocalyptic role-playing game where players wander irradiated wastelands and can atomize an entire town could be construed as culturally insensitive, to say the least.

Not so big in Japan.

Today, Bethesda issued a Japanese announcement saying that Fallout 3 has been tweaked for release in Japan. Translated by GameSpot, the announcement says the ability to destroy Megaton City with a nuclear weapon has been removed in the territory. According to the release, the non-player character Mr. Burke, who urges the character to detonate the bomb, has also been removed.

The game maker noted that it also changed the name of one of the weapons in the game. Presumably this is the "Fat Man" grenade launcher, which is named after the plutonium-based bomb which incinerated the city of Nagasaki on August 9, 1945. The game makes no mention of the first atomic bomb, the uranium-based "Little Boy," which was dropped on Hiroshima on August 6, 1945.

Bethesda also said certain human and ghoul animations have been deleted to conform with the standards of the Japanese game-rating body, Computer Entertainment Rating Organization (CERO). However, the release notes that the majority of animations, including those for insects, monsters, animals, and robots, remain unchanged from the US version, as does the amount of bleeding, number of corpses, and the gore bag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...