Jump to content

Kings Bounty


mohican

Recommended Posts

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I original, a i ovaj remake su: turn based strategije sa rpg elementima. Apsolutno je nebitno sto nema "gradnje". Sve ostalo je proseravanje.

I disagree, and u r a feggit. Igra je po svim elementima bliza RPG-u nego bilo kojoj varijanti strategije. A pox on you, silly homosexual! :P

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

Ali ovde stvarno nema elemenata strategije. Kompletan koncept i izvođenje su gotovo identični kao u recimo Temple of Elemental Evil, uključujući tu i poteznu borbu. Jedino što nema partija nego su svi objedinjeni u jednog igrača na mapi (ali možeš eto da računaš da su heroj i pet grupa jedinica analogni šestorici karaktera a samo jedan ima interakciju sa okolinom). Čist light-weight RPG.

Link to comment
Share on other sites

To sto ljudi cim vide elfove i kvestove odma' dreknu RPG, druga prica...

ps. Liz my guz Wulfi :)

Ok, I am super serial nao. Picture related:

I_r_serious_now.jpg

Strategije imaju misije koje morash da izvrshavash po unapred definisanom redosledu na odredjenoj mapi. RPG-ovi imaju quest-ove, chiji je redosled reshavanja (ukoliko uopshte zelish da ih reshish) ostavljen tebi na izbor. Jasno je koji je sistem u upotrebi kad je KB u pitanju.

RPG-ovi (dobri) imaju i izbor u smislu toga koji ce se pristup izabrati reshavanju quest-a (borba, diplomatija, laz/prevara itd), zatim koliko je quest fleksibilan u smislu "reshenja" u smislu "NO NIGGER HOW ABOOT I KILL U INSTEAD!? >:3" kao i posledice koje reshavanje quest-a ima kako na PC-a, tako i na gameworld. Sa svim tim sam se do sada (u manjoj meri) susreo u KB-u, i ni u jednoj jedinoj strategiji koju sam do sada u zivotu odigrao. Zato shto nishta od toga nije bitno u strategijama, ali je jako bitno u RPG-u.

Dalje, RT na mapi + TB borba? Na koju me to strategiju podseca? Hmmmm, nijednu? Ali podseca me na neke RPG-ove, npr. Fallout i Arcanum.

Dalje, i pored velikog upliva "heroja" i "unique jedinica" u RTS/TBS zanr (do te mere da je to bukvalno obavezna stvar za svaku novu) teshko da cesh naci neku u kojoj tvoj alter-ego ima takvu centralnu ulogu kao u KB-u (meni ni jedna ne pada na pamet).

Ovo pre moze da se podvede kao neki action oriented RPG nego strategija, so stop with teh niggotry, fagbag. IT IS OURS U CANN0TZ HAEV IT! :3

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

stos mene tice pokupila je dosta toga sjajnog i iz rpg-a i iz strategije, ali realno pravi rpg podrazumeva bar osnovne elemente strateshkog razmishljanja i taktichnih odluka, dok strategija ne podrazumeva osnovne elemente rpg-a (a to sigurno nije kvazi budzenje 2 atributa neke jedinice na osnovu exp-a stechenog u borbi)... tako da bih rekao da je ovo ipak vishe rpg a ne strategija

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

fallout, bg, arcanum - i sve ostale koji koriste takav tip kontrole borbe su u stvari sve to pokupile iz Laser Squada i svih ostalih strategija nakon toga. Sto je meni veoma drago, sobzirom da volim taj nacin kontrole borbe.

I disciples i Heroes, a i jos poneke klasicne turn based strategije imaju bas dosta dodrnih elemenata sa RPGom. No, to jednostavno nisu, zato sto tvore deo strategija koje su nazvane fantasy TBS. Citav taj serijal strategija i mora da se osloni dosta na neki drugi elemenat osim cistog sahovskog pomeranja jedinica, jednostavno da ne bi bio dosadan.

KB je samo nadogradio postojecu vanila verziju sa dodatcima, tja RPG elementima, koje trenutno ubacuju gde go stignu pa i u shootere - exp, iteme itd.

Normalno, KB: Legend ima dobru osnovu u originalu da napravi ono sto su Rusi i napravili - izvrsnu fantasy turn based strategiju :)

Da se u KBu prikupljaju ne stotine i hiljade jedinica, vec druge OSOBE tja npcovi, i njih koristis u borbi, onda ok KB je rpg. Ovako, jednostavno to nije :)

Link to comment
Share on other sites

fallout, bg, arcanum - i sve ostale koji koriste takav tip kontrole borbe su u stvari sve to pokupile iz Laser Squada i svih ostalih strategija nakon toga. Sto je meni veoma drago, sobzirom da volim taj nacin kontrole borbe.

I sad ja kazem da je Laser Squad "i sve ostale koje koriste takav tip kontrole borbe" to pokupio iz D&D-a. :)

I disciples i Heroes, a i jos poneke klasicne turn based strategije imaju bas dosta dodrnih elemenata sa RPGom. No, to jednostavno nisu, zato sto tvore deo strategija koje su nazvane fantasy TBS. Citav taj serijal strategija i mora da se osloni dosta na neki drugi elemenat osim cistog sahovskog pomeranja jedinica, jednostavno da ne bi bio dosadan.

Po meni ni Heroes ni Disciples nemaju gotovo nikakve dodirne elemente sa RPG-om. Shalju te na single map misije. Heroji se nekad prenose, nekad ne prenose, pritom nemash skoro nikakvu privrzenost i bilo kakav stepen identifikacije sa njima.

Tarnum je izuzetak cuz hes liek, awesome and stuff. ^__^

KB je samo nadogradio postojecu vanila verziju sa dodatcima, tja RPG elementima, koje trenutno ubacuju gde go stignu pa i u shootere - exp, iteme itd.

Normalno, KB: Legend ima dobru osnovu u originalu da napravi ono sto su Rusi i napravili - izvrsnu fantasy turn based strategiju :)

'Ajde pogledaj neke od poznatijih primera fantasy turn based strategija. HoMM. Disciples. Warlords.

Pa onda neke od RPG-ova koji imaju TB borbu. Fallout. Arcanum. ToEE.

Sa chime KB ima vishe slichnosti? Da se ne ponavljam u smislu svega onoga shto sam rekao u prethodnom post-u, ali jedina slichnost koju ima sa ovima iz prve grupe a da nema sa ovima iz druge je shto se NPC likovi ne regrutuju u jednini, vec mnozini... zapravo, kad je Disciples u pitanju, chak ni tu ne mozesh da povuchesh paralelu..

Da se u KBu prikupljaju ne stotine i hiljade jedinica, vec druge OSOBE tja npcovi, i njih koristis u borbi, onda ok KB je rpg. Ovako, jednostavno to nije :)

Nebitna stvar, imajuci u vidu da RPG ne mora da bude party based, kao i da stepen interakcije sa NPC-ovima u druzini sigurno nije tako krucijalna stvar (ako jeste, po toj logici su i IWD I i II onda strategije).

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

E, ja preso igru sinoc. Na normal!111 Bilo je ludo. Kraj nije neki, al' nije ni los. Ocekujem ekspanziju uskoro. Ne verujem da cu krenuti opet, ali kada budem i ako budem bice to sa vitezom, pa da idem na brute force, magije slabo.

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

Po meni ni Heroes ni Disciples nemaju gotovo nikakve dodirne elemente sa RPG-om. Shalju te na single map misije.

Single map misije? Ah da, chapteri u RPGovima :)

Nebitna stvar, imajuci u vidu da RPG ne mora da bude party based, kao i da stepen interakcije sa NPC-ovima u druzini sigurno nije tako krucijalna stvar (ako jeste, po toj logici su i IWD I i II onda strategije).

Veoma bitna stvar jer u RPGevima lik koji vodis je lik koji vrsi interakciju i ucestvuje u borbi. Takodje, kvalitetni rpgovi pokusavaju sto vise da te uvucu u pricu alter ega. U KBu heroj je ustvari samo upgrade vojske koju kontrolises, tja nema vojske - ne mozes da se "bijes" a herojeve karakteristike su u stvari samo dodatci na karakteristike trupa, ukljucujuci i predmete koje nosi. Tako da, u KBu ne kontrolises heroja vec vojsku, sto i jeste razlika u smeru strategije a ne RPGa

Link to comment
Share on other sites

E, ja preso igru sinoc. Na normal!111 Bilo je ludo. Kraj nije neki, al' nije ni los. Ocekujem ekspanziju uskoro. Ne verujem da cu krenuti opet, ali kada budem i ako budem bice to sa vitezom, pa da idem na brute force, magije slabo.

Sta ces sad da igrash po sest sati dnevno? ;)

Link to comment
Share on other sites

Single map misije? Ah da, chapteri u RPGovima :)

Najbolje da moze da se poredi "ti si plavi, neprijatelj je crveni, eliminishi sve crveno na mapi" sa onim shto imamo u RPG-ovima i u znachajnoj meri u KB-u.

Veoma bitna stvar jer u RPGevima lik koji vodis je lik koji vrsi interakciju i ucestvuje u borbi.

O rly? Arcanum mozesh da igrash sa likom koji ima visoku charismu i u svakoj borbi stoji sa strane u odelu, znachi jebeni frak i cilindar i ne radi apsolutno nishta sem shto mozesh povremeno da uzviknesh "Jolly good, ol' chap!" dok se henchmen-i biju. Interakcija u samoj borbi je najmanje bitna stvar.

Takodje, kvalitetni rpgovi pokusavaju sto vise da te uvucu u pricu alter ega. U KBu heroj je ustvari samo upgrade vojske koju kontrolises, tja nema vojske - ne mozes da se "bijes" a herojeve karakteristike su u stvari samo dodatci na karakteristike trupa, ukljucujuci i predmete koje nosi. Tako da, u KBu ne kontrolises heroja vec vojsku, sto i jeste razlika u smeru strategije a ne RPGa

Da, jedina. Shta je sa svim ostalim karakteristikama koje sam pominjao, a koje se smatraju osnovnim osobinama RPG-a, a odsutne su u svim ostalim tipovima igara, ukljuchujuci i strategije?

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

Single map misije? Ah da, chapteri u RPGovima :)

Veoma bitna stvar jer u RPGevima lik koji vodis je lik koji vrsi interakciju i ucestvuje u borbi. Takodje, kvalitetni rpgovi pokusavaju sto vise da te uvucu u pricu alter ega. U KBu heroj je ustvari samo upgrade vojske koju kontrolises, tja nema vojske - ne mozes da se "bijes" a herojeve karakteristike su u stvari samo dodatci na karakteristike trupa, ukljucujuci i predmete koje nosi. Tako da, u KBu ne kontrolises heroja vec vojsku, sto i jeste razlika u smeru strategije a ne RPGa

pa sad mozemo uzeti tvoj pristup i reci da postojanje vojske je samo element strategije u ovom rpg-u :*

potezna borba je tu da bi se simulirao pnp stil igre (ili mozda zato sto danas kompjuteri nisu dovoljno jaki da sve racunaju real time HOHOHO, pljuc u bethesdino lice)

zapravo shirina razvoja tvog lika koji vodi bitku je dovoljno veliki da podpadne u rpg

istrazivanje

slobodan izbor borbe

slobodan izbor vojske

resavanje questova

resavanje questova nenasilnim putem

istrazivanje mape koje se adekvatno nagradjuje...

...

fali samo josh malo nelinearnosti u kvestovanju i to je to, full rpg

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Navikao sam i ja na tvoje neviđenje šume od drveta i odstustvo apstrakcije u razmišljanju, pa vidiš kako se ne ljutim.

kakvo apstraktno razmishljanje? za igranje oblajviona? jedino pechurke bi pomogle da ono smatram igrom :P

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...