Jump to content

Heroes of M&M Kingdoms - web-based Heroji!


voodoo_

Recommended Posts

  • 3 years later...

Evo ja sam se upravo registrovao i pokusao da igram, ali ne mogu da zavrsim prvi kvest. Onaj gde trebas da razbijes opsadu svog grada. Savetnik mi kaze da predjem misem preko siege dugmeta, da proverim jacinu neprijatelja, sto ja uradim. Potom mi savetuje da kliknem na sliku svog heroja, pa onda da kliknem na siege dugme - kao da uporedim vojske. Medjutim, kad dodjem do tog poslednjeg koraka, da kliknem na siege, ne desi se nista. Samo mi glupavi savetnik govori da bih trebalo da vidim svog heroja u gornjem levom uglu... pretpostavljam uglu necega, ali nista se ne pojavljuje pa sam zaglavljen.

Jel to normalno, da baguje mislim? Ili je mozda do mog browsera?

Link to comment
Share on other sites

Meni isto radi sve kul i onako interesantno deluje ali ne znam zasto nisu samo koncept trojke preneli na browser sa modifikacijom realtimea koji se preracunava iz vremena potrebnog da predjes jedno polje itd itd ... i sto nema tactical kombata itd itd ...

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

par nekih utisaka

prvo spora je, runda traje oko 6 meseci... poprilicno je okrenuta gradjenju gradova i upgrade-u infrstrukture... ima finih caka i prilikom borbe i gradjenja i heroja koje vodis... da borba nema veze sa pravim herojima/igrom ... ali ima neku draz... razvijas heroja preko 13 specijalizacija od kojih mozes da izaberes tri, svaka ima po 3 skilla(koji se opet mogu budziti po 3 nivoa xD) ... takodje heroj ima i 3 klase od starta, attack defence i magic :D i oni se dizu kako ti heroj kroz exp lvl-uje

grad razvijas "iznutra" fort/defense, zgrade za regrutovanje jedinica i sl, i oko samog grada gde se nalaze rudnici koje opet mozes da upgradeujes, na dva nacina improve i upgrade... prvi je skuplji ali na kraju daje vise resursa i drugi jel pristupacniji ali na kraju daje manje resursa... mozes imati 10 lvl rudnika, s tim sto kada uradis jednom upgrade ne mozes raditi na rudniku vise improve .. malo je konfuzno ali ima dosta tih sim detalja :P

do pvp-a nisam stigao jer sam tek krenuo i jos sam u tom probnom periodu kada me ne moze niko napadati a ni ja nikog... i ne znam da li cu nastaviti, jer ipak nemam vremena ja za ovo ... tako da iako je delovalo bangavo sa pocetka ima dosta "ispod haube" pa ko je zaludan moze da proba :P

ima jos dosta toga da se pise ali realno mrzi me jer kontam da se niko nece ni osvrnuti :P

http://mm-hk.com/referral/df766503a8690df9f4bb07da982c20827d0c6caa referal link sa mog profila :*

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ako zhelite da igrate kvalitetno, obavezno je da koristite kalkulator borbe (nije ilegalno) koji se nalazi ovde

http://mmhk.jactari.info/fight

poshto postoji gomila faktora koji utichu na rezultat borbe, lako mozhe da se desi da ne unesete neki detalj i da dobijete krivo predvidjanje ishoda.

zbog radi toga ;) je najbolje koristiti skriptu koja se instalira sa ove adrese

http://userscripts.org/scripts/show/79617

skripta radi u firefoxu, google chromeu i safariju

korisnici opere bi trebali da razmisle o instalaciji chrome ("najlaksha" je i najbrzha) koju bi koristili za HOMMK, a korisnici internet explorera treba da se dobro preispitaju, pa potpuno predju na neki od gore navedenih browsera

sad malo o samoj skripti, koja je na francuskom

ako ste je instalirali i otvorili igru, mozhete primetiti sa leve strane novo prozorche naslovljeno HOMMK user script. kliknite na 'click to expand' i pojavicje se chetiri dugmeta

ono shto nas zanima je prvo od chetiri dugmeta 'Jactari!' koje sluzhi tome da umesto vas upishe sve parametre predstojecje borbe u kalkulator i spremi vam link ka toj borbi da je proverite i modifikujete. taj link cje se pojaviti ispod poslednjeg dugmeta, na dnu skripte (Jactari permalink) i kada ga kliknete, otvara kalkulator gde je upisano sve shto treba i gde mozhete videti rezultat borbe

e sad.. nije upisano bash sve, primetio sam da skripta ne zna koliko imamo learning stoneova u alijansi, to manuelno podesite (prvi red) na 1, koliko ih ima trenutno. to je to shto se tiche skripte.. sad malo o taktici.

verovatno ste vecj znali da na kraju borbe gubite 30% izgubljenih jedinica u svakom stacku, shto znachi da, ako ste u prvom stacku imali 10 peshadinaca, i ceo stack je izginuo,, kucji cje se vratiti 7, dok ste njih 3 izgubili (10*30%=3).

da bi smanjili taj gubitaj, potrebno je da tu vojsku podelite na dva stacka, npr 6+4, tako ukupni gubitak smanjujete na 2

6*30%=1,8 (zaokruzhuje se na dole, znachi 1)

4*30%=1,2 (znachi 1)

1+1=2

stack do 6 jedinica gubi 1 kad izgine

7-9 gubi 2

10-13 gubi 3

14-16 gubi 4

17-19 gubi 5 itd

fora je da vashu vojsku podelite na shto vishe shto manjih stackova te da tako smanjite gubitke

to najvishe svrhe ima kada se borite protiv vojske koja ima mnogo vojnika, dok kod vojske sa manje vojnika gubi na snazi

npr, ako vam treba 20 vojnika da pobedi jednog andjela, ne mozhete podeliti to na 2*10 jer cje ih taj andjeo sve pobiti iz dva puta.

sa ovim znanjem plus kalkulatorom mozhete praviti odlichne varijante, outstanding victory rezultate i slichno.. namikirite da izgubite shto manje jedinica a dobijete shto vecji exp.. nekada posle deljenja, da bi smanjili gubitke poslednjeg stacka, dodajte u njega vojsku, smanjicjete exp, ali i gubitke..

fml

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...