RUR CW

rev

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

inace poslednju mapu sam se iznervirao,to ste dobili na foru... ;)

iznervirati protivnika, pa ga onda poraziti :)

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

Ja bih ivanovim amandmanima na igranje na serveru na kojem su prioritet stari forumashi dodao i jos jedan a to je da u slucaju da imamo tri ekipe, jedna ekipa ne mozhe igrati tri partije za redom, makar i da pobedi u dve, jerbo je fora da se svi igraju.

pa nije niko igrao tri partije za redom, koliko mene secanje sluzi?

pa nije...nego je laki verovatno mislio to, jer smo mi bili na serveru,pa oni nisu mogli da udju...

a mi smo ustvari cekali da vidimo da li su oni uopste tu da ne izlazimo dzabe ;-)

btw. i sa ivanom i lakijem se slazem... i koliko se secam to je i vazilo pre

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

dolazim