dovlagsi Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Evo, kad se pozivate na Wikipediu i ona sama lepo kaze: "The Bugatti Veyron 16.4 is currently the fastest, most powerful, and most expensive street-legal full production car in the world, with 1001 horsepower, though several faster or more expensive vehicles have been produced on a limited basis." tacka. :) mada, to nema mnogo veze sa raspalim Exelerom. I nemojte mi dirati Vejrona, sve u vezi sa njim dobija novu dimenziju jer je projektovano za brzine na koje se do sada nije racunalo. Taj automobil ide 360 kultivisano, kao neki normalan automobil na 150. I iako su njegovi tehnicki sorsovi vec vidjeni, to ne znaci da oni nisu znacajno modifikovani kako bi radili kako treba u ovakvom okruzenju. Npr. DSG menjac sa sedam brzina, koji radi kul i kad treba da "prenese" 1250 Nm obrtnog momenta. Fazit: nemojte porediti tamo neke namenske, nazovi super-sportske modele sa Vejronom. Taj skrnavi Exelero da valja, sigurno bi ga prodavali, jel? A i posto volite da se spremate na wikipediji pre pisanja postova, evo jos malo iste" Exelero is a one-off design commissioned by Fulda Tyres." Ja bi se zbog ovakve recenice smorio da sam radio na razvoju tog automobila :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 10, 2007 Author Report Share Posted August 10, 2007 Ja ni ujednom momentu nisam rekao da je Exelero bolji od Veyrona, al meni izgleda 500 puta bolje - jer volim taj look koji ima exelero...mada ne bi trebalo toliko da ga podsenjujesh, nije exelero bash za bacanje... Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 mnogo je prek ovaj dovla jutros, mora da su on i laki sinoć opet pili. :) ne delim tvoj entuzijazam prema veyronu, iako daleko od toga da mislim da je loš. to što menjač može da podnese toliko opterećenje (i što, pretpostavljam, može da traje bar 300 hiljada kilometara) nije baš inženjerski podvig. prosto, mislim da su sa neograničenim budžetom i neograničenim prostorom za nove ideje morali da stvore nešto revolucionarno, a ne sve što smo imali i do tada, samo veće/jače/brže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 10, 2007 Author Report Share Posted August 10, 2007 (edited) Da takodje da spomenem 5.908cc - 700HP (0.118HP/CC) 7.993cc - 1001HP (0.125HP/CC) Tako nije bash da se mnogo razlikuju... Edited August 10, 2007 by Dreadlord Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kole Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Fazit gotta love ze germans! <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Ja ni ujednom momentu nisam rekao da je Exelero bolji od Veyrona, al meni izgleda 500 puta bolje - jer volim taj look koji ima exelero...mada ne bi trebalo toliko da ga podsenjujesh, nije exelero bash za bacanje... Okej, kapiram ja da je nekome Exelero lep i to uopste nije bilo u spici, posebno zato sto Vejron nije bas best looking car ever :) ali to je jos uvek namenski auto i bice brzo zaboravljen (ako vec i nije). prosto, mislim da su sa neograničenim budžetom i neograničenim prostorom za nove ideje morali da stvore nešto revolucionarno, a ne sve što smo imali i do tada, samo veće/jače/brže. Ja mislim da si ti samo previse ocekivao. Vece/jace/brze je verovatno i bio njihov cilj, a uostalom povecati seriju sa pocetnih 300 na 400 komada (ili koliko vec bilo) automobilu koji kosta preko milion evra je uspeh. U svakom slucaju, kada me neko pita koji je najbolji automobil na svetu ikada - ja kazem Veyron. Ne vidim boljeg, jbg. I nemoj da mi protivrecih kada sam prek jebote! :) Da takodje da spomenem 5.908cc - 700HP (0.118HP/CC) 7.993cc - 1001HP (0.125HP/CC) Tako nije bash da se mnogo razlikuju... A zar nisi rekao da ti je Exelero jednostavno lepsi od Vejrona? :) 1001 KS>700 KS 407 km/h>351 km/h 1250 Nm>1020 Nm To je ono sto se u voznji da osetiti. Cak su i Vejronove Michelin run-flat gume bolje od Exelerovih Fuldica, oko cega se ceo projekat vrti. :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 10, 2007 Author Report Share Posted August 10, 2007 (edited) Samo otju da kazhem da se i tehnichki ne razlikuju mnogo :) Sa razlikom da je Buggati puko brdo para za razvoj tog motora, dok je ovo Maybachu manje vishe standardna oprema. A i zar ti kao Speed-ovac, ne bi trebao da budesh malo dublji od pukog potroshachkog 1001 KS>700 KS 407 km/h>351 km/h 1250 Nm>1020 Nm Edited August 10, 2007 by Dreadlord Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Samo otju da kazhem da se i tehnichki ne razlikuju mnogo :) A dobro, aj onda ovako :) W16 15° =/= V12 60° 4 valve per cyl =/= 3 valve per cyl DOHC =/= SOHC (potpuno razliciti motori) i naravno: 1001 KS > 700 KS 407 km/h > 351 km/h 1250 Nm > 1020 Nm Sa razlikom da je Buggati puko brdo para za razvoj tog motora, dok je ovo Maybachu manje vishe standardna oprema. Pa Majbah je govno, a Vejron je do jaja, logicno je. :) A i zar ti kao Speed-ovac, ne bi trebao da budesh malo dublji od pukog potroshachkog Ne razumem ovo? Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 10, 2007 Author Report Share Posted August 10, 2007 Pa gledash krajnji produkt tj uporedjujesh 6000 i 8000 kubika, treba gledati shta bi bilo da su oboje na 8000 kubika tj kolko su oni kvalitetni po jedinici a ne po finalnom proizvodu - gde odprilike dolazimo na istu cifru - tj da je jedna razlika shto Maybach nije hteo da se prekenjava nego je napravio neshto realnije - al da su hteli mogli su da naprave neshto veoma priblizhno veyronu bilo dole bilo gore. Al dobro ochigledno si fan Veyrona, pa netju da se raspravljam oko toga. Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 a ti si ochigledno fan dresha, tj maybacha, ae pali drej Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 10, 2007 Author Report Share Posted August 10, 2007 Pa ja bash nisam u fazon maybach kralj, veyron je govno - ko shto je dovla vice versa... Ja sam u fazonu da su tu negde...to nije bash da stajem na ichiju stranu... Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 ti samo porediš babe i žabe, jer s jedne strane imamo gotov proizvod koji možeš čak i da kupiš, a s druge show car. :) dovla, ne bih rekao da sam očekivao previše jer sam znao šta da očekujem čim je veyron najavljen. :) pre bih rekao da sam razočaran uopšte napretkom auto industrije. za 100 i kusur godina, imali smo jednocifren broj suštinskih inovacija i milion sitnih evolucija koje jesu početni proizvod drastično poboljšale, ali ga nisu revolucionizovale. veyron je samo vrhunac dostignuća te industrije (tu se slažemo) i sublimacija svega što ona može, pa kritikujući njega zapravo kritikujem auto industriju. al ovo je već filozofija :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 Jebi ga, dokle god budemo imali zalihe nafte a samim tim i naftne kompanije, Vejron ce biti najbolji automobil na svetu. :) Kapiram da necemo doziveti neki revolucionarni napredak. Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 11, 2007 Author Report Share Posted August 11, 2007 Kolko sam ja skapirao tek skoro su se ozbiljno posvetili nekom revuliconarnom dizjaniranju novih kola, kao shatro levitacija i ti fazon (misim Hidrogen, E85 i Hybrid su vec skoro zavrshili fazu razvoja i pripremaju se za serijsku prozivodnju, tj neki su vetj i krenuli) Ali realno shta josh ima tu da se uradi? Imamo samo da se petljamo oko goriva - kola kao takva trenutno ne bi mogla da isprati levitacju - suvishe je rano, treba promeniti kompletno razmishljanje i uredjenje globalno. A i globalno je fokus na vozove - sad im je kao aktuelna onaj vakuumski preko-okeanski tunel sa nad-sonichnim vozom koji bi trebalo da srezhe avio sabratjaj Amerika-Evropa. Jedina sledeca stepenica je ne kovecionalan auto - zashta treba mnog... Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzontra.volta Posted August 11, 2007 Report Share Posted August 11, 2007 tehnologija levitacje nece postojati jos 30 godina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weasel Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 (edited) Dread bas si uporan :) evo dovla je objasnio :* Vejron je brzi jaci i skuplji automobil i . Ja sam u fazonu da su tu negde...to nije bash da stajem na ichiju stranu... U pogresnom si fazonu :) Nema potrebe biti fan da bi se videla razika koja postoji Edited August 12, 2007 by weasel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Niko da pomene McLaren F1 LM? cena mu je bila 500000, a sada ja 1500000 i raste svakim danom... +bio je najbrzi u to doba a mozda i sada... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 ne spominjemo ga zato što pričamo o automobilima koji se sada proizvode i prodaju. ako krenemo po oldtajmerima, pričaćemo do sledećeg milienijuma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 U principu, mnogo preskupih automobila dolazi u obzir. Recimo, Koenigsegg CCX Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 with the top gear wing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Vidi molim te, Beli Mocni Rendzer vozi koenigsegga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 13, 2007 Author Report Share Posted August 13, 2007 Vidi molim te, Beli Mocni Rendzer vozi koenigsegga. Ulepso si mi dan, koji mi bash onako katastrofalan xD tehnologija levitacje nece postojati jos 30 godina Zapravo gledah danas na discovery-u, vetj su izprojektovali to, i to bogme lepo - chak shta vishe savrsheno. Al je fazon da bi svi automobili bili kontrolisani od strane jednog baznog servera koji bi svim "kolima" prorachunavao putanje (da ne bi ljudi morali da uche da lete, i da ne bi bilo lupanja a i da bi put bio shto lakshi i ugodniji) - tj ti sednesh u kola, kazhesh ulicu i kola odlete lagano do tamo navodjenja kompjuterom koji saradjuje sa baznim serverom i nekim elektronskim tunelima - tako da je to tu odma iza tjoshka - samo da krenu da shtancuju pojednog Cray-a za svaki grad i to je to. Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 - tj ti sednesh u kola, kazhesh ulicu i kola odlete lagano do tamo navodjenja kompjuterom koji saradjuje sa baznim serverom i nekim elektronskim tunelima - tako da je to tu odma iza tjoshka - samo da krenu da shtancuju pojednog Cray-a za svaki grad i to je to. i onda ga neko hax0rzuje i posalje sve ljude pravo u reku :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted August 14, 2007 Author Report Share Posted August 14, 2007 i onda ga neko hax0rzuje i posalje sve ljude pravo u reku :) Eh sad ako vetj krenu da shtancuju jedan cray po gradu, valjda tje tad znati kako i da ga obezbede... Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
weasel Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Pa znaju oni mnogo toga da obezbede ali u praxi se pokaze sasvim drugacije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.