Jump to content

Prodaja Zastave


dovlagsi

Recommended Posts

Pre svega, izjava dana :)

""Verano" bi zapravo kupio "Zastavu", ali bi se u njenim halama u dogovoru sa "Pežoom" pravio jedan njihov model sa licencom. To bi bio novi model, a ne neki na izdisaju, kao što je, na primer, "opel astra". Pominje se čak i "pežo 307!"

Najnoviji model, nema sta.

Elem, prica se da Verano, u saradnji sa Pezoom, oce da krajem godine kupi Zastavu. Dinkic je najavio tender u decembru, sto ja mislim da je ok resenje. U igri su jos cak i Peconi i Rodic. :) Ako se trenutni menadzment hvali sklapanjem zastarelih modela Punto i Astra (Astra cak bez brenda Zastave), onda ja ne vidim da situacija moze biti losija, makar Peconi pravio heroin i slot masine dole.

Pazi ti to, oni su skinuli carinu na uvoz ovih mucenih Astri (sada kosta 10800 evra, neki Opel-ovi saloni cak imaju na popustu za 11500 modele sa starog lagera) i potpisali su ugovor o uvozu 5000 modela godisnje. Sam Opel je prosle godine imao rekordnu prodaju od nekih 3500 automobila - i to ukupno (od toga nekih 500 Astri Classic)! I sad taj neki baja gosn Savicevic iz Zastave kaze:

"Vlada je poranila sa prodajom. Da bi našli pravog partnera i da bi obnovili auto-industriju u Srbiji, potrebno je više vremena i novca. Vlada bi morala da iz nacionalnog investicionog plana izdvoji bar 200 ili 300 miliona dinara za "Zastavu", da joj odobri neke poreske i carinske olakšice, kako bi privukla nekog ozbiljnog partnera. U tom slučaju imali bismo šta da ponudimo. Bar šest meseci treba da radimo na našoj fabrici, kako bi je što bolje prodali. Neka tender bude, na primer, u martu sledeće godine, do tada ništa neće propasti. S druge strane ako država nema interesa da obnovi auto-industriju u Srbiji, onda može odmah da oglasi prodaju, pa šta bude.."

Ponavlja se '87, kada je tadasnji disha Zastave zvrljao preko Djudjarovih skica buduce Floride...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nisam u tom svetu, ali po meni ovo sa Astrom ma koliko da je ok, kao ajde nesto se desava, sa druge strane je smeh jer realno ta cena nije nista TOLIKO povoljnija. Ne znam kako nisu uspeli da zbudze u 9000, 9500, 9999 ili tako nesto, kapiram da bi tada mogli da ocekuju stogod.

A sto se tice ove kupovine, sta bi taj Peconi i Rodic radili tamo, ne znam sta oni drzhe od te auto industrije?

Link to comment
Share on other sites

A sto se tice ove kupovine, sta bi taj Peconi i Rodic radili tamo, ne znam sta oni drzhe od te auto industrije?

Nadam se da bi doveli nekog jaceg inostranog partnera iz auto-industrije. Ako ne, onda ce uloziti sve u Zastava Oruzje, izradu slot masina, rulet stolova i piva. :)

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

sve sve samo ne Peconiju. lik uskoro treba na tender u tvorza.

isto tako nisam za prodaju Zastave sada u ovom trenutku. prvo shto koliko toliko ista je krenula da radi neshto i suvishe je rano da se procene rezultati tog rada, a sa druge strane vrednost u ovom trenutku mozhe samo da raste na gore, a ne na dole. josh jedan od razloga jeste shto ostali delovi Zastave za razliku od onih koji rade automobile, ne mozhe se retji da razbijaju al daleko od toga da posluju loshe.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

pa onda nije losha fabrika nego losh menadzment koji je smenjiv, nije takav sluchaj samo u zastavi to nam se odbija o glavu shto taj deo prilikom izbora nije profesionalizovan u smislu da tu rade (mozhe chak i stranachki) menadzeri koji polazhu rachune vladi o uspehu poslovanja na bazi rezultata i postavljenih ciljeva, a ne da vlada mora da moli njih za informacije o stanju u njenom preduzetju.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

ćile, malo čega u zastavi bi ostalo isto kada bi je čarobnim štapićem pretvorio u dobru fabriku... možda zidovi, kapiram da i krov prokišnjava. menadžment je godinama dovođen po stranačkoj liniji, nepotizam pojeo kadrovsku politiku, obični radnici nemaju znanja za sklapanje iole modernog automobila i navikli su na nerad, a mašinerija je, naravno, zastarela do jaja.

Link to comment
Share on other sites

izguglaj fabrika vagona kraljevo i vidi shta pametan menadzment mozhe da uradi za manje od pola godine. samo na nesretju nije nash pametan menadzment :(

slazhem se da je sve sranje, al i sam znash shta znachi za zemlju ove velichine kad nema ni u planu kakvog takvog domatjeg proizvodjacha kola. chisto sumnjam da tje neko nastaviti proizvodnju kola kad bude privatizovana, kapiram da vishe kupuju zbog ostalih delova.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

To je slučaj sa svakom Floridom? Ili zaključujemo na osnovu pojedinačnog iskustva?

Pošto ja znam troje ljudi koji su izuzetno zadovoljni tim automobilom, a nijednog koji nije.

Ja znam za troje koji su kupili juga, i jedan je polu-zadovoljan, drugo dvoje su ga vozili na servis "sutradan".

Link to comment
Share on other sites

Mi smo u firmi imali onaj Poly (kao stojadin pick-up) i to je bila takva krsina da ja nemam reci. On je na 60.000 km izgledao i ishao kao da je pregurao milion km! Komsije iz Zig Marketa imaju sluzbeni Jugo, kome su prosle godine (kupljen mislim '03) totalno otkazale kocnice... i tako, ima slucajeva da ne nabrajam sad bezveze, jasno je sve.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Danas citam Blic i ponovo se javlja onaj reta iz Zastave, gosn Savicevic.

Daklem, izjava dana: "Jugo moze bez problema da traje vise od deset godina. Svakako bolje nego uvoz krseva od polovnjaka iz Zapadne Evrope!"

Stoga, sve sto procitate kao izjavu ili citat ovog coveka, znajte da verovatno nije tacno ili je pak apsolutna glupost.

U istom tekstu iz Blica pominje se pocetak proizvodnje (tacnije montaze) jos jednog Fiat-ovog automobila. To bi bio zapravo prvi dobar korak Zastavinog menadzmenta, jer je u pitanju Fiat Doblo:

fiat_doblo_side_17_12_05.jpg

Ko je bio u Turskoj ovih godine, sigurno je primetio da mnoooogo ljudi vozi Doblo, jer se od pre nekoliko god on proizvodi i tamo. Gotovo svi taksisti ga voze.

Isto tako, najavljuje se i zamena za Juga. Najverovatnije iz Fiata, tokom 2009. i kostace manje od 5000 evra. Najavili su pocetak proizvodnje tog nekog automobila prvo u Brasilu, pa ja kapiram da je to zapravo ovaj model:

FiatPalio.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Najverovatnije iz Fiata, tokom 2009. i kostace manje od 5000 evra

To bi bio vrh. Ja se ne razumem toliko u automobilsku industriju, ali mi se cini da sada fali (a moguce da je pre postojalo, ne znam) nesto sto ce pokriti taj naj-naj-naj nizhi segment trzhista, gde ja ne racunam samo na nas raspale kojima je i 7000 za Daciu skupo, vec na sve one koji bi da kupe detetu nov auto da se malo vezba i tako to.

Link to comment
Share on other sites

kako laki kaze

relano ja hocu nov a jeftin auto. Da ima klimu, abs i to je to nista vise.Ne treba mi bre ni kastesa unutra........

Ali kurac ako hoces klimu i ABS moras kupiti malgnek, faorove, elktricne podizace kurac palac i ostalo

a ova klot kola koja se prodjau za 7 000 .......... jbg

neznma kupicu polovnog krsa najverovatnije

Porno Ikona 90-tih:)

dve najmocnije grupacije na svetu: Deijevi rodjaci, Mohijevi Ortaci

(Ivan_ @ May 27 2009, 10:33)

da se kojim čudom nađem na čelu plejboja, promenio bih fazon totalno.

jebao bih vrlo mnogo, drogirao se jos vise i vodio kojota kao maskotu na zlatnom lancu okolo, a on bi vikao HARRRRSACU DAT E JBEEM NAMATSIO SAM KARU KOAKINOM

Link to comment
Share on other sites

Although Tata Motors has recently been talked about for its air-powered City Cat, the next big small thing to roll off of its assembly lines may only be fit for the fearless. The reason, interestingly enough, is not that the automaker is aiming to release a comparatively small four-door car for under $3,000, but that "much of it will be [made of] plastic." Reportedly, the company "has yet to release [an official] name for the car or even a sketch of what it might look like," and moreover, the "low manufacturing costs in developing countries" were pinned as a primary cause for the incredible affordability. And you thought driving around in a $30,000 sedan made entirely in China would be frightening.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...