Pricajte sta ste gledali u poslednje vreme.

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ime ruze mi se dopadao dok nisam procitao knjigu

kad sam ga posle toga pogledao ponovo, bio sam u fazonu "oumaj gad ko je napravio ovo govno"

ma film je njesra iz prostog razloga shto ne mozhesh onoliku radnju da strpash u 2h filma .. a knjiga. knjigu sam prvi put prochitao onako lagano. onda sam otishao na net i 2 nedelje chitao religijama i pratetjim stvarima (iako znam vishe o subjectu nego prosechni poznavaoc). onda sam opet prochitao knjigu. onda sam tek skapirao koliko ne znam :( jednostavno svaka slika iz knjige je alegorija na neshto .. i da bi pohvatao sve morash u fazonu da studirash teologiju na sorboni. suvishe hevi za opushteno chitanje.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

about K-PAx

1.Genre: Sci-Fi

2.Surprise After End Credits

3. I wanna tell you something Mark, something you do not yet know, that we K-PAXians have been around long enough to have discovered. The universe will expand, then it will collapse back on itself, then will expand again. It will repeat this process forever. What you don't you know is that when the universe expands again, everything will be as it is now. Whatever mistakes you make this time around, you will live through on your next pass. Every mistake you make, you will live through again, & again, forever. So my advice to you is to get it right this time around. Because this time is all you have.

4.Vidi se ko iz aviona da je vanzemaljac bio u KEvinom telu i posle otisao kuci.

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

ime ruze mi se dopadao dok nisam procitao knjigu

kad sam ga posle toga pogledao ponovo, bio sam u fazonu "oumaj gad ko je napravio ovo govno"

pa sad, ovde dolazimo do onog aksioma "knjiga je uvek bolja od filma koji je na njoj baziran", sto zbog vremenskog ogranichenja, sto zbog toga sto kada ti chitash ti onda u svojoj glavi savrseno rezirash, imash savrsheni kasting....sve je tachno kako ti hocesh. Tako da su ta poredjenja filmova i knjiga generalno glupa, jer je zaista knjiga odlichna i uvek bolja od filma. Ali ipak stojim da mi je ovo najbolji Konerijev film pored The Man who would be king, Dzona Hjustona

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

meni su matori bondovi "kemp",i njih ne rachunam kao neke vrhunske filmove. Kao klinac sam obozavao lov na crveni oktobar ali mene generalno iritiraju ti njegovi superheroj likovi. Ako izuzmemo indijanu dzons i hajlendere gde nije bio centralni lik on nema mnogo dobrih filmova....

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

pa kazhem glupi su ti parametri .. uostalom nije on glavni lik u imenu ruzhe, tj. previshe su ga isforsirali u filmu .. u knjizi se pricha iz lica slejtera.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

film je super samo zbog scene sa valentinom vargas

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".