Jump to content

Recommended Posts

smeh ka svakom ko ne prihvata mogucnost univerzuma u kom pored sprzhene pustara od planeta i platformi koje plutaju svemirom ne postoji nijedan drugi tip svemirskog tela

pa jebem mu misha zasto nemati snow planet tileset i zasto ta dzhungla, gde nema ni zergova ni ljudi ni ikoga ko bi mogao da upropasti okolinu ne bi mogla da je lepa i sharena? sta jel sve planete u galaksiji pate zbog ratova pa su samo tmurnih boja?

jebote...boje...aloooo!!!!

\o/ \o/ \o/

Ja ne razumem ove ljude shto whinuju kako scII sad izgleda kao detinjasto i sve to...Ej bre,evo ja cu da se usudim da kazem da igra izgleda mnogo ozbiljnije nego kec.Jedini razlog zashto vama kec izgleda mrachnije jeste zato shto nema svetlosne efekte,koje sa sobom donose 3d tehnologije i zato shto je 2d crtez previshe prost pa vam u osnovi dozvoljava da taj svet zamislite kako vi zelite...

Uopshte nije igra sharene,vec je najednostavnije recheno sc u 3D.

Shto reche scion, kako da kruzeri ne izlgedaju detinjasto kad je to svemirski ratni brod koji bi u pravoj velichini trebao da zauzima ceo ekran u rezoluciji 2000+ x 2000+

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dule ne misujem poentu ;o) a to je da je SC1, pored sve svoje ozbiljnosti, opasnosti, zomfgimba mrachen atmosfere i dalje imao tu cartoonish komponentu kojom blizard istovremeno kompenzuje tehnicki uzrokovan nedostatak hiperrealistichnih i detaljnih modela kao i sto uliva celoj prichi mnogo shmeka i karaktera

e sad, ti isti ljudi su u jednom trenutku videli da ono sto su mislili da moshe da bude SC ne valja i napravili nesto novo sto valja...sada je ista stvar utoliko sto ce ljudi da se bune kad im se nesto ne svidja i kad se ne uklapa, ali reci da nema mesta u igri za tileset koji glumi prokletu zapustenu dzhungla-planetu, da je "previshe lepo kako izgleda travica"? pa jel treba da je sve sivo-braon sa transparentima krv patnja tuga i bol? =o))

jedino sto ne valja u ceoj prichi je sto sada tehnologija ponovo ne dozvoljava da kad jednom prodju gusenice/laseri/kiselina/big kaboom da ostecenje ostane trajno nego fejduje nazad u originalno stanje nakon 10ak sec...

da li ce to da ti pokvati igrachki dozhivljaj kad se igra pojavi? nigga please =o))

Link to comment
Share on other sites

Zapravo, sadašnja tehnologija to uopšte ne sprečava, to je recimo delimično bilo u Dragonshardu, kad jedinice prođu kroz sneg, on ostaje trajno razgažen itd, a to je igra od pre godinu ipo. Nego je razlog verovatno drugačije prirode, mapa posle borbe od 10 minuta ne bi ličila na kurac od deformiteta.

Link to comment
Share on other sites

Hmm,mozda ce imati opcija za zadrzavanje promena terena i ostataka jednica.

Znamo da to u DoW kada se ukljuchi izgleda prilichno kul,ali nenormalno jede resurse.

Posle 15-tak min partije, mapa od silnih lesheva izlgeda k'o Gazimestan posle Boja na Kosovu :)

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Zapravo, sadašnja tehnologija to uopšte ne sprečava, to je recimo delimično bilo u Dragonshardu, kad jedinice prođu kroz sneg, on ostaje trajno razgažen itd, a to je igra od pre godinu ipo. Nego je razlog verovatno drugačije prirode, mapa posle borbe od 10 minuta ne bi ličila na kurac od deformiteta.

hahah sta vec si smisljao taktiku da saljesh battlecruisere na protivnika dok njihove olupine ne naprave prirodni uspon pa tuda da pushujesh? =o))

nism mislio na deformaciju terena nego samo na povrshinske izmene, za ove sto im je pre lepa igra da prvo naprave manevre po mapi i ugaze ono sto im je previshe ubavo pa onda nasrnu na protivnika =o))...i dalje mislim da je to previshe za ochekivati od mashina za koje blizz cilja svoju igru da to radi

Link to comment
Share on other sites

@savke: Pa kad je endžin neoptimizovan :) ne moraju da ostaju tela, dovoljno je da na licu mesta generiše teksturu sa recimo tragom gusenica tenka i ucrtaju je, i ona jednostavno zameni staru. Tu nema dodatnog trošenja memorije. Još ako udare neki bamp maping na istu, izgledaće ko 3d trag, a u stvari nije :)

Plus kad nešto prođe i prokrči šumu, tu se samo smanji broj modela, tako da je to zapravo dobro za performanse :) Hoću da kažem, ne verujem da endžin funkcioniše kao onaj u war3, jer je on predviđen za fixed-function hardver, tamo su i senke planina, drveća i bilo čega morale da se "prekompajliraju". a kod šejdera već mogu da puste mašti na volju i da menjaju svet u ril tajmu a da to minimalno utiče na performanse, samo ako se potrude oko optimizacije (a verujem da hoće, setimo se da je war3 beta štucala i na 600 MHz, dok je minimum za retail bio 400).

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da ova ekipa na celu sa Gijem ima neki komp u nekom kaficu odu ljudi sednu bacaju fore i fazone ovde na forumu i onda rade refresh i uz pivo se fino cerekaju i uzivaju dok nas loze ovde po forumu :( . HoHoHo ( sinister laughter!!11 ) .

Anyway Da DOW je imao to ukljuceno da ostaju leshevi i to je jedna od stvari sto sam obozavao u DOWu ... odigram partiju i onda 2 sata gledam riplej na najsporije i gledam kako se gomilaju leshevi :) <3 predivno .

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Dawn OF War : warhammer40 k ... trebali bi to da probate po meni to je najbolja strategija koja se pojavila posle sc1 i bice najbolja do sc2 .

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

ovaj, ja sam rekao jednu stvar sa moje tachke gledishta, da igra deluje previshe shareno, sa previshe naglashenim bojama, dzungla je previshe kartunish, teranske jedinice su smeshne za danashnje standarde (po pitanju dizajna) jbga lichno sam ochekivao nesto malo mrachnije tamnije ozbiljnije i po pitanju jedinica i okoline... ne vidim kako to vama moze da sprechi uzivanje ako vam je sve na mestu? samo moje poenta stoji i sa njom se cini mi se mnogi slazu jbga...

btw zasto je dow bolji od coh?

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

DoW je ipak taj koji je postavio temelj na kome se izgradilo CoH,ali da,bolji je CoH.

@Scion:Obrnuto ide naslov WH4ok:DoW :P :P

A da je fantastichna strategija fantastichna je,mada su sa silinim expanzijama u svakom pogledu zeznuli stvar,videlo se da samo pokushavaju da izvuku zadnji kesh od DoW franshize,pre nego shto izbace CoH...

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Slazem se sa tim ... dodushe ja znam samo za winter assault i ovu dark crusade ili kako se vec zove tj samo te 2 sam igrao nisam ni znao da postoji josh neka ( kada su ubacili tau i necronse LIKE TAU WE SHALL PROSPER , LIKE TAU WE SHALL TRIUMPH ... FOR THE GREATER GOOD i ostale provale su za mene previshe kul poshto sam komunista u dushi :) ) ... jbg ja sam lozac na Tau ^_^ .

COH mozda jeste bolja igra ali ja ne volim tu tematiku ... previshe je izlizana.

@G!!! Ako je to tvoje mishljenje onda ga ja postujem ali moras da razumesh da u ono vreme kada su izlazili Warcraf2 i starcraft1 su isto toliko bili "catroonish" kao sto si i sada u odnosu na druge igre . TO je jednostavno stil blizzarda da tako radi ... naravno nekome se to ne svidja mada kao sto mi znamo vecina ljudi to obozava . A ti posto si specijalan chami u tami :)

Edited by StormScion

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Meni je grafika super. Bar ovo sto se videlo do sada. Tereni izgledaju stvarno odlicno.

Jednice na zalost jesu cartoonish, ali deluje ok, bar se jasno zna sta je sta. Mrzim igre gde vodis gomilu razlicitih mracnih jedinica koje isto izgledaju. Mada moglo bi ipak da se sredi da malo manje sljaste :)

But I doubt there's a journey planned for me - As I own every moment of my life

And the blessed they shall call it blasphemy - But I know what I think is right

Still the sun and the stars will shine for me - For the pure I will fight

For no king I will die - For my thoughts I will live

Link to comment
Share on other sites

molio bih vuda i koleta da ne raspravljaju o dizajnu i ostalim delikatnim stvarima koji se tichu keca jer nisu ostavili 6 godina aktivnog igranja na njemu

What he said + SC:BW nije bio dobra igra zbog boja koje su korishcene za jedinice. To je skoro nevazno ako je pregledno.

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

@G!!! Ako je to tvoje mishljenje onda ga ja postujem ali moras da razumesh da u ono vreme kada su izlazili Warcraf2 i starcraft1 su isto toliko bili "catroonish" kao sto si i sada u odnosu na druge igre . TO je jednostavno stil blizzarda da tako radi ... naravno nekome se to ne svidja mada kao sto mi znamo vecina ljudi to obozava . A ti posto si specijalan chami u tami :)

ma no frx, samo u poredjenju sa ws2, sc je daleko od karutnish stila pa sam ochekivao toliko distanciranje u stilu i u ovoj prilici... ne deluje mi uopste da je space strategija, sve mi previshe lichi na fentezi setnig koji je realno mega smorio :) ma bice bolje kada se pobuni koreja i kina nema tu shta blizz nece da promeni ;)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

lol ajd dobro govorite suprotno...ali ako i ja govorim da izgled realno nije bitan koliko igrivost i atmosfera koja proizilazi vishe iz priche nego iz dizajna jedinica i okoline (jesu ovi bitni ali nisu toliko bitni da je travica problem) i vi govorite da ne igrate zbog boja - u chemu je onda problem?

i zasto me lag uljudno moli da ne diskutujem o dizajnu jedinica (chime indikuje da sam napravio neku ogromnu greshku)?

=o( aj dont lajks tu bi rong aj dont =o(

mis'im ako mozhete da formulishete svoj stav i objasnite mi gde greshim pa da skapiram kako stoje stvari a ne "ajd ne moj u to da se meshash, promashio si poentu al necemo vishe o tome..." ono...forum...rasprava...razmena misljenja...=o))

Link to comment
Share on other sites

dobro kolence, mojne da se ljutis:)...btw, nije bas jednostavo objasniti neke stvari, ni usmeno, a kamoli preko foruma...a to za boje, pa dobro, nama jesu bitne boje, odnosno bitan nam je dizajn bez previse boja, koji za sobom povlaci i igrivost i atmosferu...sc je ono sto jeste upravo zbog nedostatka tih warcraf like sharenisha i ja smatram da mu je to jedno od glavnih obelezja zbog koje je igra postala ono sto jeste...eto, valjda sam sad bio jasan:)

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...