RURology 06: Wallpaper takmičenje

Lucky

• Replies 564
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

brate ako se mene pita samo je ovo srbino pravi wall koji bih koristio, tj tamno je tamo gde su mi ikone i logo je tamo gde mi je ekran prazan, ostala izhivlajvanja koja izgledaju lepo BEZ ikona me chisto ne interesuju...

steta sto nemam ni sredstava ni mogucnosti da realizujem neke od svojih ideja, ali igi kazhe "selavi", verovatno je u pravu =o)

moja ideja bi osvojila. da znam ista u vezi grafike osim olovke u Paintu. :)

Edited by Formica

Does sponsors helping to you and your team or?

-Yes he support us at all but it was really tough to for him and because there is no sponsors.

kole ce prevesti.u redu je...

evo jos jednog mog

www.soinfo.org/temp/cker/inside_rur.jpg

mnogi ce se zapitati gde je ovde veza sa rurom - u zelenim diodama koje ispisuju bas - KlanRUR

i jos jedan fajl koji bi trebalo doraditi ako vam se svidja :

www.soinfo.org/temp/cker/2.jpg

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Srbo, Srbo!

Daj jos neki ;) Steta sto banman ne moze da se pridruzhi, ali neka okaci barem pokoji kada bude imao vremena, evo mozhe bas da realizuje ovu statorovu ideju, kapiram da bi to on mog'o fino da napravi :)

Deal. Samo par stvari. Shta beshe mudobil? Ko su akteri? Ako se stator odluchi da umlati prodavca neizpravnog hardwera ja odradjujem ideju djuture necenzurisanu :)

Mada realno, chika kole je right, much too detail it is.

Ljudi ja se izvinjavam ali bio sam odsecen od sveta. Zahvaljujuci mom braticu shooshu mogli ste videti ovaj novi wall!!!!!!!!! Pa eto malo sam poterao max! Modeling je kompletno rezultat moje malenkosti osim lovaca koje sam imao i malo ih remodelovao i dodao im svetlosne efekte na mlaznicama. :D

clanrurinvadersan9.th.jpg

Edited by Kartmen

Screw you, hippie.

@Shoosh/Kartman

Odlicno, samo bih ja napravio jedan veliki brod, a ne ovoliko, prenatrpano je, a taj jedan bi bio smekerski, sa malo vise detalja, ovo-ono.

Slazes da onda ne bi bila invazija vec vizita ;)

@kartman

braticu ne ide ti to sa linkovanjem bas :)))

Edited by shoosh

fml

Zamolio bih ljude da ne kace, ponavljam ne kace fajlove od 800kb kao img na forum

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.