Poginuo Steve Irwin

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vala baš, Mudonja! Ne bi postojao bolji nadimak za njega na srpskom... Baš sam ga gotivio, evo sad čuh na RTS-u... Dok nisu rekli da ga je raža ubola u grudi dok je snimao emisiju, prvo mi je palo na pamet da ga je smazao neki krokodil. Ne znam prosto, kao što neki rekoše, da li je umro glupo... Kontam da baš nije želeo tako da umre, a pogotovu ne ovako mlad, i često se previše izlagao opasnosti snimajući te emisije. Proklete pare! [:(!]

Neka mu je laka zemlja.

Edited by Klinac Balavac

This post has been edited by Klinac Balavac

koji crni engleski akcenat, lik je iz australije..

The BBC reported that this was only the second known fatality in Australian history from a stingray attack.

braaaaaaaaaaaaate, ne verujem :/

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Koliko sam skontao pogodilo ga je direktno u srce, inace bi verovatno preziveo. Slava mu.

Kada bolje razmislim, umro je kako je i ziveo, potpuno neobicno. Mislim da mu je mozda tako bilo i sudjeno, nije mi izgledao kao tip koji ce umreti u krevetu sa 11 unucica.

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Ziva legenda... prikazivao je momente u kojima svi drugi lovci nisu smeli da se usude da urade...

Slava mu

Have you ever noticed that it's only 'perfect' people who are murdered or killed in horrific accidents?

"He was the perfect son" or "She was the perfect daughter."

"Such a tragic accident they were the perfect family."

"They died together, the perfect couple till the end."

Makes me glad I abuse my kids and beat up my wife.

Kind of makes me immortal.

Bas sam se ubedario kad sam cuo ovu vest. Lik se zezao sa zmijama, rvao sa krokodilima, plivao sa ajkulama, a poginuo od raze. Poginuo je radeci posao koji voli. "I have no fear of losing my life - if I have to save a koala or a crocodile or a kangaroo or a snake, mate, I will save it."

Slava mu!!!

'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...

My mother, and my sisters, and my brothers.

'Lo, there do I see... The line of my people...

Back to the beginning. 'Lo, they do call to me.

They bid me take my place among them.

In the halls of Valhalla...

Where the brave... May live...

...forever.

crikey!

mene je steve irwin uvek odushevljavao sto je 200% hyper bio i uvek nasmejan...redio je ono sto je hteo i kako je hteo i nije se nikad plashio rizika...

"He came on top of the stingray and the stingray's barb went up and into his chest and put a hole into his heart," znachi nije poginuo od otrova nego bukvalno od ubodne rane u srce - brutalno!

slava mu, rip