In game time

moyo

Zanima me koliko je svakom od vas 60 lvl trebalo vremena da to postignete?

Dali mozda znate koji je rekord.......ja sam cuo da za jednog kome je trebalo 11 dana......ingame naravno.

Edited by moyo

"U dresu Redzi Millera idem do svog dilera, vutre puna kesa al' ost'o sam bez dresa"

prvi lik ever - nesto ispod 18 dana

trenutni main (isto hunt) 9 dana do 58og, i onda josh 2 dana za "opremanje uz polako levelovanje" tako da je za 11 dana bio u "boljem stanju" nego onaj prvi za 37 played =o)) inache za koji dan i ovaj drugi ce preci 37 played dana = za godinu dana wowa sam sigurno 3 meseca poveo ingame = nije mi dobro =oD

warlock - 18 dana ingame

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

war. oko 12 ingame dana... mada tokom 58 lvl\a ishao sam samo na rejdove neshto zbog valor seta neshto zbog nekih drugih gluposti ... nisam radio nijedan q. od 58lvla:D

sd imam na njemu nekih 23dana ingame

a pre njega rogue 50lvl... ne znam kolko ingame dana..

a pre toga na us serveru... shaman 30-40lvl nekih par dana posle su mi iskljucili net [:D]

( [;)] )...

mrbean6hi.jpg