Song of Ice and Fire ciklus - diskusija

Kole

dobra je prva epizoda, i to sto se stalno vide sise i krv verovatno znaci da serija nece biti optimizovana za male degenericne amerikance! \o/

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

S&C je loš product placement-women empowerment pamflet namenjen svim ženturačama sveta sa porukuma da treba da budu još veće ženturače nego što inače jesu. I smarate sa tim "glupi amerikanci ovo, glupi amerikanci ono", ne nedostaje glupave publike nigde na svetu.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Zato sam ja iskusno izostavio bilo kakve epitete pored reci amerikanci =P.

A evo i novog meme-a koji je pokrenut [:D], ups cek da stavim u spoiler:

tumblr_ljygk63HkU1qgbwmzo1_500.jpg

Edited by Sting

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

S&C je loš product placement-women empowerment pamflet namenjen svim ženturačama sveta sa porukuma da treba da budu još veće ženturače nego što inače jesu. I smarate sa tim "glupi amerikanci ovo, glupi amerikanci ono", ne nedostaje glupave publike nigde na svetu.

skini neki noviji fps pa jos jednom razmisli o toj tezi :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Nabroj deset omiljenih igara, pa izvuci koliko njih su pravljene u Americi :)

FPSovi su takvi jer se prave za konzole koje su takve - fast food igranje, koje nije ograničeno geografski kao takvo.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

Pokusao sam da odgledam prvu epizodu, ali nisam uspeo (sa leva klinac koji sere ko foka i dere se, sa desne kole koji drzi detaljan monolog o svakom liku iz serije/njegovim vezama/bratu sestri koji smesti i mnogo toga jos), no svakako deluje kao nesto sto vredi odgledati.

Plus vidjam paralele sa dinom, pa eto jos jednog plusa. Jos ako se kasnije pojavi i koji zmaj, sta covek vise da ocekuje??

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

pa nista vise

za sada kao serija je OK , ovde vidim ima ljudi koji su ocekivali od ove serije redefinisanje zhanra ili sta vec

u formatu 10 filmova po 3 sata u stilu gospodara prstenova samo sa malo vecim budzetom :))))

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Sad mi se skinula druga epizoda, i reko, aj da malo odgledam previously on i špicu opet. Ladno su je izmenili dodavajući nove lokacije, kako bi pratila progres u priči, carski.

Rekao bi da je ovo zajednicki topic i knjige i serije. Mozda bi bilo pametno razdvojiti, ali nisam siguran koliko bi materijala onda bilo za oba topica.

Najpametnije je da ljudi stavljaju u spoilere sve za shta nisu sigurni?

Btw druga epizoda je odlicna bila...prica polako krece...

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Posle koliko vremena obično budu prevedene knjige na srpski od kad se pojave???

'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...

My mother, and my sisters, and my brothers.

'Lo, there do I see... The line of my people...

Back to the beginning. 'Lo, they do call to me.

They bid me take my place among them.

In the halls of Valhalla...

Where the brave... May live...

...forever.

Zavisi, verovatno ce da podele u dva dela da bi brze izdali neshto jer ako se bude cekalo na prevod cele knjige pa tek onda izdavanje to moze da potraje...

Obicno se ceko oko 6 meseci do godinu dana od kada dobiju konacan manuskript. Da li ce ga dobiti pre nego shto knjiga izadje na UK trzishtu ostaje da se vidi, zavisi koliko je izdavac aktivan i dobar. Pretpostavljam da ce Laguna ostati, ali ako sve bude u najboljem redu treba da ocekujemo prevod na srpski negde do kraja godine.