Lucky Posted January 19, 2005 Report Share Posted January 19, 2005 nažalost, jat nema dovoljno dobar milkšejk ni za ryanair šablon.. njihovo glavno tržište su gastarbajteri i treba prema njima da formiraju ponudu (pa ako treba u "gepek" da ugrade hladnjače za prasiće i sarmu, nek ugrade).. naravno, tu se postavlja problem čitave radničke strukture koja razmišlja u razmerama jata koji je najbolja kompanija u ovom delu evrope i ima skoro 10 miliona putnika godišnje, a to je bilo pre 15 godina.. naravno, tu su i faktori koji jebu svaku državnu firmu - jebavanja sa nesposobnim ministarstvima, višak radnika, borbe između stranke koja postavlja direktore i stranke koja kontroliše sindikat, itd.. Pa u svakom slucaju ce neke osnove morati da pocnu da rade, kao sto i rade s vremena na vreme (letovi po evropi do 100 evra i to) a sve zbog toga sto to rade i mnoge druge avio kompanije. A na kraju krajeva, ne bi bilo loshe da kao EasyJet, neki baja skupi kintu, iznajmi avione i krene ... kao sto je krenuo Zeljko Pink Mitrovic, samo naravno da ne bude okrenuto "biznis ljudima iz inostranstva" nego obicnim jadnim ljudima. Ono, to vrlo lako moze da se isplati kada krenu da spustaju cene da budu u rangu voznje busem ili tako nesto. Samo naravno treba neko da se seti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlajonja Posted January 19, 2005 Report Share Posted January 19, 2005 Pa eto... saznao sam danas da neki koji putuju, npr. za francusku, belgiju... kupe kartu tamo, neko ko dolazi vamo im donese i odu za onamo... jer fora je da je tamo karta duplo jeftinija!!!! breeee.... upucati... sve to treba na kolac... uzhassss Quote Ujaaa greemmmliiineeee... Oh no! We're all gonna die!! WE'RE SAVED!!!I'm screw'd! "Mi smo uvek tu - RUR Gerila" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sasuke-kun Posted January 19, 2005 Report Share Posted January 19, 2005 kazu ima raspon krila ko fodbalsko igralishte covece odakle ce to poleteti??? Mislim ono... ako je TOLIKI raspon onda bi mi trebali da odvojimo neznamkolikopuno mesta za tu pistu Quote http://img67.imageshack.us/img67/1829/lol4thlk6.jpg kako pricati sa GM-om Paladins are gay Blizzard loves paladins Therefore, Blizzard is gay Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaudDib Posted January 19, 2005 Report Share Posted January 19, 2005 pa zato ne moze da polece & slece na sve aerodrome .. Quote • crno nam se piše • belo nam se šmrče • mind over matter • jebo sam vam mater Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 19, 2005 Report Share Posted January 19, 2005 može na beg ;) btw tripujete se, nije mu raspon krila toliko veći nego kod jumbo-a.. mrzi me sad da tražim podatke ali jumbo je oko 70 i nešto metara.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatboy Posted January 19, 2005 Report Share Posted January 19, 2005 moram vam nesto reci iz licnog isqstva...kad ste vec pomenuli Emirate... Videti iz profila njihovu flotu putnickih aviona iz zgrade njihovog aerodroma je JEDAN OD NAJVECIH RESPECT MOMENATA KOJI SAM DOZIVEO...bese to na leto 2003-ce... A mogu da mislim kako ce tek sada sve to izgledati sa jos 40-tak novih Airbus-ova... Quote Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије! Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted April 28, 2005 Author Report Share Posted April 28, 2005 da ne otvaram novi topic da nastavim ovde Juce je prvi put poleteo A380, za dve-tri godine bi trebalo da krene da leti, mislim da ce ih Singapore Airlines dobiti prvi. A i taman za to vreme da unaprede aerodrome na koje ce da slece. evo jedna slika, uzletanje http://www.airliners.net/open.file/825948/L/ PS za admine, ne radi search, pa sam morao rucno da nadjem topik :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 zato kad se ovakav avion srushi :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 kolko je tachno koshtala karta za konkorda?poshto je voditelj na discovery-u procenio da bi konkord opstao jedino da je bio pun non stop a da su karte koshtaale 6000!svaki motor pojedinachno na svakih sat vremena potroshi 35tona goriva?! Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 kako ne radi search, ja sam ga bas malopre koristio ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 zato kad se ovakav avion srushi :( što bi se rušio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted April 28, 2005 Author Report Share Posted April 28, 2005 da, sada radi, malopre mi je izbacivao greske :) a sada za istu stvar je nasao :) svasta :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 što bi se rušio? pa jebiga, i konkord je bio kao senzacija u svetu dok se nije srushio [ chini mi se vishe puta ], pa su ga povukli i evo sad ga opet koriste. Mislim, nije nemoguce da se ovakav avion srushi, a sobzirom na to koliko putnika prevozi, to bi bila velika tragedija. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted April 28, 2005 Author Report Share Posted April 28, 2005 gde sad jos koriste konkord? a i statisticki, avio saobracaj je najbezbedniji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 dobro, ne koriste ga nigde ali sam chitao negde da rade neke ispravke pa ce ga ponovo ubaciti u upotrebu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weasel Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 gde sad jos koriste konkord? Za terorizam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 konkord se nije rusio vise puta nego samo jednom, pre tri godine na pariskom aerodromu sarl de gol, kada je na pisti naleteo na parche metala (koje je spalo sa aviona koji je pre njega koristio tu aerodromsku traku) koje mu je probushilo gume i rezervoar. Ali konkord nije povuchen ( i nece se vishe nikada vratiti) zbog te nesrece nego zato sto je postao preskup za odrzavanja i aviokompanije (Air France i British Airways) su na njemu samo gubile pare iako je povratna karta od londona/pariza do njujorka kostala vishe hiljada dolara. Quote It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Najveci problem Airbus-a A380 je u tome shto nece moci da slece na sve aerodrome, dok ce novi boeing moci... A shto se tiche JAT-a, prestao sam da letim njime zato shto: a) lopovi, b) avioni loshi, c) katastrofalna usluga i overbooking... Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Najveci problem Airbus-a A380 je u tome shto nece moci da slece na sve aerodrome, dok ce novi boeing moci... A shto se tiche JAT-a, prestao sam da letim njime zato shto: a) lopovi, b) avioni loshi, c) katastrofalna usluga i overbooking... ti koristish aeroflot i one ultra zimske popuste sa povratnom kartom od 150$ ?:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 ti koristish aeroflot i one ultra zimske popuste sa povratnom kartom od 150$ ?:) koristim kada mogu :) Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 kolko je tachno koshtala karta za konkorda?poshto je voditelj na discovery-u procenio da bi konkord opstao jedino da je bio pun non stop a da su karte koshtaale 6000!svaki motor pojedinachno na svakih sat vremena potroshi 35tona goriva?! Karta za Konkord je kostala oko 2000$ sto je opet jedno cetiri puta vise nego za normalan let (koji doduse jeste nekoliko puta sporiji). Konkord je napravljen u eri kada se mislilo da ce se mnogo zaradjivati na ekstra brzim avionima, ali usred razvoja se desila velika naftna kriza i ljudi vise nisu hteli da idu brze nego jeftinije. Tako da je vecina kompanija koje su vec bile narucile avione odustale od porudzbina i ostalo je da su ga napravili samo za nacionalne kompanije drzava koje su finansirale proizvodnju, za Air France i British Airways. Zanimljivo je kako je jedno vreme British Airways posto su im Konkordi bili prazni radio "ture" Konkordom po Skotskoj i Irskoj samo da bi promovisao letove, i to ih je kostalo djavo ipo Inace kad neko vec pomenu Discovery ima mnogo dobra emisija koju vodi Bruce Dickinson (pevac Iron Maidena) koja se zove tipa nesto Heavy Metal Flying. Najjace je kada on pokusava da spusti Boeing 707 na pistu od 1500m, i posto naravno avion nije predvidjen za tako nesto popucaju mu sve gume i ne znam sta jos, ali se bar zaustavi na 15m od mora :) Sta sve mozes u svetu kad imas pare :) A sto se A380 tice samo jedan primer koliki su diletanti nasi novinari. Znaci uzimam u kaficu danas Blic i na naslovnoj strani ovako: Uspeh Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted April 28, 2005 Author Report Share Posted April 28, 2005 Najveci problem Airbus-a A380 je u tome shto nece moci da slece na sve aerodrome, dok ce novi boeing moci... Da, samo sto novi Boing, 787 (ranije 7e7) i A380 uopste nisu u istoj klasi. A i taj Boing jos nije ni napravljen, probni let ce tek biti negde 2007/8. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debeli Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 AB je naneo tezak udarac Boingu ovim, pokazao je da ce da ga napadne tamo gde je ovaj bio neprikosnoven. inace, avio industrija je od 11/9 u zescoj krizi, tako da je ovaj uspeh AB-a time veci. americka avio industrija vec 10 godina polako ali sigurno gubi bitku od AB-a. to je i bio razlog fuzije Daglasa i Boinga, mada se trend nastavlja. zanimljivo je da su SAD i EU skoro usle u trgovinski rat krajem 90-tih zbog bezocnog dampinga/subvencija u avio industriji sa obe strane. mislim da ce doci do uravnotezenja kada Boing prihvati da je deo trzista nepovratno izgubio, mada se sada umesala i politika, pa se kupovina letelica svela na to kojoj interesnoj sferi pripada pojedina drzava. Quote MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVAStyle over subsistenceCrown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatboy Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Gledam sve ove postove o tim avionima i mislim se gde smo mi u celoj toj prici... Mislim, ono, secam se povratka u Srbiju, usranog malog 737 koji se raspada poput Grunfovih izuma, i slece na pistu koja je ravna ko njiva po kojoj su celo leto orgijale krtice ....a ja se unutra tresem ko da jasem vibrator od 2 metra i gledam malog zadriglog klinju koji sedi do mene i zavrshava sestu Carnex pastetu dajuci tim aktom unique flawa svim putnicima i clanovima posade... Ih bre, kada sam se vracao iz Dubaia, glavna vest tamo bila je da je sheik narucio odmah 30 (trideset) tih novih Airbusova......da se nadje... Quote Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Kad ovaj nigger ne bi iskoristio priliku da nesto maksimalno iskarikira, gde bi mu kraj bio :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.