Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

On 2/11/2024 at 10:45 PM, Lucky said:

Novi Volkswagen Tiguan se nalazi i u konfiguratoru uvoznika za Srbiju, pri čemu njegove cene startuju od 40.309 evra.

Za pomenutu sumu je dostupan model Tiguan Life 1.5 eTSI, sa 110 kW/150 KS i DSG 7-stepenim menjačem

240550-vw%20tiguan%201.jpg

Evo ga!

image.thumb.png.d5a27a72900e9371dc2dcf8c3e80b306.png

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zwerko said:

Imaju oni već dugo taj "šaljivi, haha carina" profil. Zašto, pojma nemam 😄 Haraju ovi DS-ovi kadrovi pa to (ne zezam se). 

https://nova.rs/vesti/hronika/profil-uprave-carina-je-najludi-i-najbizarniji-na-instagramu/

hahah, pa ovo je top. mislim ukrali su foru od stranaca naravno, ali zato imaju 65k followera, ovako bi imali 500 🙂

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, dovlagsi said:

Svejedno niko neće da ih zove 🤷 

haha istina 🙂

pratim malo te oglase, nema više ni da se prodaje plug in hibrid, ali ima 2-3 komada koje su prodali i sad ih drže na oglasima polovnjake, tipa kompresor ima jedan već dve godine :))

Link to comment
Share on other sites

i onda posle kako mogu da prodam u 2024 auto za jedno 2000eur više nego što sam ga kupio 2020 🙂

A Renegade prodat 2019 ima istu cenu pet godina kasnije :))

Analizom prosečnih cena svih oglašenih polovnih automobila na portalu (trenutno je oglašeno više od 73.000 putničkih vozila) dolazi se do podatka da su polovnjaci u prošloj godini poskupeli za 19% u odnosu na 2022. godinu. Ipak, činjenica je da trend godišnjeg rasta polako usporava. Podsetimo, pretprošle godine prosečna cena svih polovnih vozila oglašenih na sajtu Polovni automobili bila je veća za 24% u odnosu na 2021.

Takođe, nastavljen je još jedan trend iz 2022. godine, a to je kontinuirani rast cena polovnih vozila iz meseca u mesec. Tako je prosečna cena svih putničkih automobila u januaru prošle godine iznosila 8.454 evra, da bi u decembru dostigla 9.981 evro, što je rast od 18 procenata.

prosecne%20cene%20123.jpg

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, manson said:

Spolja, vizuelno, imho, najlekši auto u toj golf klasi. I iskreno, na trojci, meni je ova polimetal siva boja lepša od one soul crvene, izmedju njih dve sam se dvoumio kada sam naručivao.

soul crvena im malo postaje outdated. našli su dobru nijansu i gurali je jako dugo i to je sve ok, ali prosto nema više taj efekat koji je imala. zato sad kod cx-60 i guraju neke druge boje na promo fotkama, ok ima i dalje crvene ali su i neke druge lagano ubacili u "cirkulaciju".

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, manson said:

ali pošto su prozori mali i sužavaju se, plus je unutra sve crno, ima neki osećaj skučenosti.

moj generalni problem sa mazdom, specifično sa trojkom (a i sad kad gledam ovaj cx-60) je što deluje da je prednji deo sa motorom preveliki za tu klasu vozila i taj tip motora, a onda kabina sama kao da si ušao u mx5 🙂 mislim, kao da ne mogu da se skapiraju dal prave sportski auto ili gradski pa je onda negde između.

deluje mi kao da ne treba da ima zadnja vrata ali su ih ipak stavili (i dobro je što su ih stavili 🙂

Link to comment
Share on other sites

Bravo Mansone!

Meni je iskustvo sa resellerom odlicno, sem sto naplacuju servis kao da se vozi BMW ali ajde to svi deru koliko god mogu.

M3 je realno najlepsi u golf klasi i slazem se za boju, ipak je mnogo suptilnija. Ja sam isto hteo bas trojku da uzmem ali u tom trenutku su imali samo jednu ponudu da je AT i slaboj opremi.

Apsolutno su i M3 i CX3 iskljucivo za vozaca i suvozaca, pozadi je skuceno, neudobno i sto kazes prozori su toliko mali da je gori osecaj nego u avionu.

Za menjac sto kazes, posto sam probao manuelni na test voznji, mozda jedan od najboljih koje sam koristio, posebno nakon Corse raspale gde je kamionski hod ovo je kao premium nivo. AT nije savrsen i ima bagove naravno, posebno u startu i izmedju prve i druge ali sve ostale rade savrseno, posebno ako se vozi penzionerski onda radi neprimetno skroz.

Manjak ponude kod nas, koju americko trziste ima (znam da nije uporedivo), je bas veliki minus, jer nam fale i modeli + nivoi opreme + opcije boja je najveci minus koji vidim. A za sad je sam auto odlican za ono sta pruza za kolicinu novca.

Link to comment
Share on other sites

I da, najkorisnija stvar, onaj hud. Ovde je sada projektor koji baca sliku na šoferku. Prikazuje brzinu, znakove na putu, mrtav ugao, navigaciju, upozorenja za napuštanja trake, radarski tempomat... mnogo dobra i korisna stvar.

I loša stvar, doduše ovo nije do Mazde, do EU komesara i birokrata je 🙂 mislim da sam pomenuo ono kada sam uzeo auto.

ISA https://road-safety.transport.ec.europa.eu/european-road-safety-observatory/statistics-and-analysis-archive/esafety/intelligent-speed-adaptation-isa_en

Mazda je to već uključila u nove modela (mislim da su i KIA i Hyundai, koliko sam video na redditu), ostali će tokom 2024.

Ukratko, auto pišti kada predje dozvoljeno ograničenje brzine na putu. Ima dugme da se isključi, ali to važi samo za tu vožnju, kada se ugasi auto, mora opet da se pritisne. Naravno, nekada mi promakne 🙂 ili da vozim po ograničenju.

Ne može da se ugasi u opcijama za stalno, kod CX3 može, tada to nije bilo obavezno.

 

Kapiram za neku godinu da očekujemo da nećemo ni moći da idemo preko ograničenja 🙂 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, manson said:

Ukratko, auto pišti kada predje dozvoljeno ograničenje brzine na putu. Ima dugme da se isključi, ali to važi samo za tu vožnju, kada se ugasi auto, mora opet da se pritisne. Naravno, nekada mi promakne 🙂 ili da vozim po ograničenju.

 

brate siguran sam da đura iz boleča ume da pritisne tamo neke dugmiće i isključi ga :))

1 hour ago, manson said:

I da, najkorisnija stvar, onaj hud. Ovde je sada projektor koji baca sliku na šoferku. Prikazuje brzinu, znakove na putu, mrtav ugao, navigaciju, upozorenja za napuštanja trake, radarski tempomat... mnogo dobra i korisna stvar.

 

ovo je zanimljivo - dosta ljudi koji ovo imaju kažu da je ovo kul, druga polovina kaže da im je glupo i beskorisno.

Link to comment
Share on other sites

Da, to je neki plan za tamo od 6 godine kada izadje iz garancije. Ovi hibrid g122 i g150 su isti motor. Drugačija je samo mapa, što se motora tiče. I koliko sam video po redditu i forumima na oko 160ks svi idu bez problema, više zavisi od primerka.
Menjač je drugačiji, na g122 ima duže odnose brzina, pa će uvek malo lošije da ubrzava, ali će biti malo štedljiviji.

@dovlagsi g120 onaj ne hibrid ili baš ovaj g122?

Link to comment
Share on other sites

Zar ne može taj revo čip da se "poništi" kad idete na servis ako je strah da se gubi garancija? Nešto mi to prolazi kroz misli.

@mansonne znam koja je oznaka ali sigurno je ne hibrid 🙂

nije to bilo "a thing" pre 10 godina kad je kupio auto :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...