killYg0r Posted February 14 Report Share Posted February 14 On 2/11/2024 at 10:45 PM, Lucky said: Novi Volkswagen Tiguan se nalazi i u konfiguratoru uvoznika za Srbiju, pri čemu njegove cene startuju od 40.309 evra. Za pomenutu sumu je dostupan model Tiguan Life 1.5 eTSI, sa 110 kW/150 KS i DSG 7-stepenim menjačem Evo ga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 14 Report Share Posted February 14 2 hours ago, killYg0r said: Evo ga! haha ma čekaj, ajde auto nego jel to kao carina srbije je šaljiva u svom obraćanju na zvaničnom profilu? :)) pa ovo mi je veći hit nego sama zaplena :))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted February 14 Report Share Posted February 14 Imaju oni već dugo taj "šaljivi, haha carina" profil. Zašto, pojma nemam 😄 Haraju ovi DS-ovi kadrovi pa to (ne zezam se). https://nova.rs/vesti/hronika/profil-uprave-carina-je-najludi-i-najbizarniji-na-instagramu/ Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 14 Report Share Posted February 14 2 hours ago, Zwerko said: Imaju oni već dugo taj "šaljivi, haha carina" profil. Zašto, pojma nemam 😄 Haraju ovi DS-ovi kadrovi pa to (ne zezam se). https://nova.rs/vesti/hronika/profil-uprave-carina-je-najludi-i-najbizarniji-na-instagramu/ hahah, pa ovo je top. mislim ukrali su foru od stranaca naravno, ali zato imaju 65k followera, ovako bi imali 500 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 14 Report Share Posted February 14 Cena prava sitnica! ofc dok ne isprave grešku :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 15 Report Share Posted February 15 Svejedno niko neće da ih zove 🤷 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 15 Report Share Posted February 15 46 minutes ago, dovlagsi said: Svejedno niko neće da ih zove 🤷 haha istina 🙂 pratim malo te oglase, nema više ni da se prodaje plug in hibrid, ali ima 2-3 komada koje su prodali i sad ih drže na oglasima polovnjake, tipa kompresor ima jedan već dve godine :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 20 Report Share Posted February 20 i onda posle kako mogu da prodam u 2024 auto za jedno 2000eur više nego što sam ga kupio 2020 🙂 A Renegade prodat 2019 ima istu cenu pet godina kasnije :)) Analizom prosečnih cena svih oglašenih polovnih automobila na portalu (trenutno je oglašeno više od 73.000 putničkih vozila) dolazi se do podatka da su polovnjaci u prošloj godini poskupeli za 19% u odnosu na 2022. godinu. Ipak, činjenica je da trend godišnjeg rasta polako usporava. Podsetimo, pretprošle godine prosečna cena svih polovnih vozila oglašenih na sajtu Polovni automobili bila je veća za 24% u odnosu na 2021. Takođe, nastavljen je još jedan trend iz 2022. godine, a to je kontinuirani rast cena polovnih vozila iz meseca u mesec. Tako je prosečna cena svih putničkih automobila u januaru prošle godine iznosila 8.454 evra, da bi u decembru dostigla 9.981 evro, što je rast od 18 procenata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reki Posted February 21 Report Share Posted February 21 sta mislite, kad ce da se pojavi neko na ovom topiku zbog onoga cemu je namenjen, da kupi auto poslednji je bio manson ali to nije najbolje proslo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 21 Report Share Posted February 21 Mansone daj feedback sad posle nekog vremena! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post manson Posted February 21 Popular Post Report Share Posted February 21 Ukratko, baš sam zadovoljan, mogu samo da preporučim auto. Pre neki dan prešao 5k km. OK, jeste bio taj peh na početku, ali popravili su za koliko su rekli, vozio sam zamenski, nisam ostao bez auta. tako da realno nisam ni osetio to, ali da je bezveze osećaj jeste. Kada su ga vratili, i dalje je mirisao na novo 🙂 Spolja, vizuelno, imho, najlekši auto u toj golf klasi. I iskreno, na trojci, meni je ova polimetal siva boja lepša od one soul crvene, izmedju njih dve sam se dvoumio kada sam naručivao. Unutra, takodje, minimalizam, i sve je nekako na svom mestu, gde bi očekivao. Plus sve komande su pravi tasteri, nema onih tač sranja 🙂 Mana bi možda bila što nema i nazad jedan USB, ali opet uglavnom sam samo ja u kolima pa meni nije problem. Auto jeste za vozača i suvozača, nazad je OK, ima mesta, ali pošto su prozori mali i sužavaju se, plus je unutra sve crno, ima neki osećaj skučenosti. Vozio nekoliko puta sestru i bebca, ima mesta za ono jaje za babe i tako te stvari za bebu. Gepek jeste relativno velik, ali je nepraktičan, sam otvor, pa može biti problem da se smeste neke stvari, iako ima mesta, problem je da udju 🙂 neke one Ikea gluposti recimo 🙂 dobra stvar, na gepeku ima dugme za zaključavanje, samo se pritisne, zatvori gepek i sve je zaključano, korisno. Samo mesto za vozača je odlično, kada se namesti kako kome odgovara, sve je gde treba. Auto je Gen4 2024 ristajl (drugi paket opreme sam uzeo, ima neko bezveze ime), standardno ima više senzora (ranije kao opcija), veći ekran (+bežični AA i punjenje), sve ostale promene su ispod, navodno je još čvršći. Uzeo sam G122 motor, doduše to je sada eSkyactiveG, neki blagi hibrid. Nema dodatni elektromotor, ali baterija napaja ostale uredjaja, pa tako pomaže motoru. I par hiljada jeftinija registracija 🙂 Mislio da uzmem onaj G150 motor, ali sam odustao. Oba imaju 200Nm, razlika je u snazi 122 vs 150ks. Sa ovim G122 sasvim dobro ide, čas posla dodje do 60-80-100-130, već gde vozim. Menjač, uzeo sam manuelni, dok sam vozio zamenski automatik, mislio sam da se zajebao, ali ipak ne, ovaj menjač je odličan, precizan, dovoljno kratak hod, baš je milina voziti. Volan takodje. Ima težinu. Da ne zvučim kao mazda reklama, ali ono, vozač i auto su jedno 🙂 tako da kapiram da je ona trojka G250 za USA i AUS tržište u stvari prava stvar 🙂 Objektivna mana što na Gen4 trojci je pozadi umesto multilink vešanja ona greda (torsion bar), kako se već kaže kod nas. Nisam vozio Gen3, da mogu da uporedim, ali kažu ljudi da je Gen3 još upravljiviji. Inače, kada sam prešao sa Sandera na trojku, na stranu bolji materijal, jeste napredak, ali deluje kao evolucija, sledeći korak. Ali zato kada sam posle ponovo seo u Sandera, baš se primeti koliko je trojka bolji auto, za vožnju. Doduše Sandero posle trojke deluje kao da sam seo u SUV, i mnogo je pregledniji 🙂 sva sreća da trojka ima sve one senzore i pomagala. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 21 Report Share Posted February 21 23 minutes ago, manson said: Spolja, vizuelno, imho, najlekši auto u toj golf klasi. I iskreno, na trojci, meni je ova polimetal siva boja lepša od one soul crvene, izmedju njih dve sam se dvoumio kada sam naručivao. soul crvena im malo postaje outdated. našli su dobru nijansu i gurali je jako dugo i to je sve ok, ali prosto nema više taj efekat koji je imala. zato sad kod cx-60 i guraju neke druge boje na promo fotkama, ok ima i dalje crvene ali su i neke druge lagano ubacili u "cirkulaciju". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 21 Report Share Posted February 21 I tu crvenu su menjali, sada je zovu kristal soul crvena, malo je crvenija od prošle 🙂 i lepše se presijava. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 21 Report Share Posted February 21 32 minutes ago, manson said: ali pošto su prozori mali i sužavaju se, plus je unutra sve crno, ima neki osećaj skučenosti. moj generalni problem sa mazdom, specifično sa trojkom (a i sad kad gledam ovaj cx-60) je što deluje da je prednji deo sa motorom preveliki za tu klasu vozila i taj tip motora, a onda kabina sama kao da si ušao u mx5 🙂 mislim, kao da ne mogu da se skapiraju dal prave sportski auto ili gradski pa je onda negde između. deluje mi kao da ne treba da ima zadnja vrata ali su ih ipak stavili (i dobro je što su ih stavili 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 21 Report Share Posted February 21 Bravo Mansone! Meni je iskustvo sa resellerom odlicno, sem sto naplacuju servis kao da se vozi BMW ali ajde to svi deru koliko god mogu. M3 je realno najlepsi u golf klasi i slazem se za boju, ipak je mnogo suptilnija. Ja sam isto hteo bas trojku da uzmem ali u tom trenutku su imali samo jednu ponudu da je AT i slaboj opremi. Apsolutno su i M3 i CX3 iskljucivo za vozaca i suvozaca, pozadi je skuceno, neudobno i sto kazes prozori su toliko mali da je gori osecaj nego u avionu. Za menjac sto kazes, posto sam probao manuelni na test voznji, mozda jedan od najboljih koje sam koristio, posebno nakon Corse raspale gde je kamionski hod ovo je kao premium nivo. AT nije savrsen i ima bagove naravno, posebno u startu i izmedju prve i druge ali sve ostale rade savrseno, posebno ako se vozi penzionerski onda radi neprimetno skroz. Manjak ponude kod nas, koju americko trziste ima (znam da nije uporedivo), je bas veliki minus, jer nam fale i modeli + nivoi opreme + opcije boja je najveci minus koji vidim. A za sad je sam auto odlican za ono sta pruza za kolicinu novca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 21 Report Share Posted February 21 I da, najkorisnija stvar, onaj hud. Ovde je sada projektor koji baca sliku na šoferku. Prikazuje brzinu, znakove na putu, mrtav ugao, navigaciju, upozorenja za napuštanja trake, radarski tempomat... mnogo dobra i korisna stvar. I loša stvar, doduše ovo nije do Mazde, do EU komesara i birokrata je 🙂 mislim da sam pomenuo ono kada sam uzeo auto. ISA https://road-safety.transport.ec.europa.eu/european-road-safety-observatory/statistics-and-analysis-archive/esafety/intelligent-speed-adaptation-isa_en Mazda je to već uključila u nove modela (mislim da su i KIA i Hyundai, koliko sam video na redditu), ostali će tokom 2024. Ukratko, auto pišti kada predje dozvoljeno ograničenje brzine na putu. Ima dugme da se isključi, ali to važi samo za tu vožnju, kada se ugasi auto, mora opet da se pritisne. Naravno, nekada mi promakne 🙂 ili da vozim po ograničenju. Ne može da se ugasi u opcijama za stalno, kod CX3 može, tada to nije bilo obavezno. Kapiram za neku godinu da očekujemo da nećemo ni moći da idemo preko ograničenja 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 21 Report Share Posted February 21 1 hour ago, manson said: Ukratko, auto pišti kada predje dozvoljeno ograničenje brzine na putu. Ima dugme da se isključi, ali to važi samo za tu vožnju, kada se ugasi auto, mora opet da se pritisne. Naravno, nekada mi promakne 🙂 ili da vozim po ograničenju. brate siguran sam da đura iz boleča ume da pritisne tamo neke dugmiće i isključi ga :)) 1 hour ago, manson said: I da, najkorisnija stvar, onaj hud. Ovde je sada projektor koji baca sliku na šoferku. Prikazuje brzinu, znakove na putu, mrtav ugao, navigaciju, upozorenja za napuštanja trake, radarski tempomat... mnogo dobra i korisna stvar. ovo je zanimljivo - dosta ljudi koji ovo imaju kažu da je ovo kul, druga polovina kaže da im je glupo i beskorisno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 21 Report Share Posted February 21 Meni je HUD bio zabavan prvih par nedelja. Sad ga pogledam jednom mesecno u proseku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 21 Report Share Posted February 21 nickwood je svoju M3 vozio u revochip, izvukao iz g122 regularnih 187 ks. just sayin 😎 1 Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 21 Report Share Posted February 21 Jos godinu dana mi traje garancija! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 21 Report Share Posted February 21 Da, to je neki plan za tamo od 6 godine kada izadje iz garancije. Ovi hibrid g122 i g150 su isti motor. Drugačija je samo mapa, što se motora tiče. I koliko sam video po redditu i forumima na oko 160ks svi idu bez problema, više zavisi od primerka.Menjač je drugačiji, na g122 ima duže odnose brzina, pa će uvek malo lošije da ubrzava, ali će biti malo štedljiviji.@dovlagsi g120 onaj ne hibrid ili baš ovaj g122? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted February 22 Report Share Posted February 22 Zar ne može taj revo čip da se "poništi" kad idete na servis ako je strah da se gubi garancija? Nešto mi to prolazi kroz misli. @mansonne znam koja je oznaka ali sigurno je ne hibrid 🙂 nije to bilo "a thing" pre 10 godina kad je kupio auto :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 22 Report Share Posted February 22 Da, i meni se tako učinilo, da je ta prošla generacija. Oni mogu više da se tjuniraju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 24 Report Share Posted February 24 ne vidi se to nigde, opušteno. sam revochip daje 3 god garancije. Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
manson Posted February 24 Report Share Posted February 24 Da, otprilike ono što sam i video po forumima/redditu za ovaj hibrid G motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.