Zanimljivi GIFovi #1 (supported by Dule_smor)

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

RingedScaryAlligatorgar.gif

• Upvote (+1) 1

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Sram te bilo.

Moze da bude i TLC - Travel and Living Channel, iz nekog razloga se tako zove u Australiji, iako mislim da su oba u vlasnistvu Discovery-a. 

http://en.wikipedia.org/wiki/TLC_(TV_network)

TLC (formerly an abbreviation of The Learning Channel) 

Edited by mohican

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

hahaha, zezate da onaj haos od televizije sa onim debelim detetom, plastičnim operacijama i gej modom zove learning ... doduše, piše na ovom linku da su posle samo ostavili TLC iako nemaju veze sa tim.

a ima i ovo zwerkovo.

Aha, imam i ja link sa wikipedije, cak je isti i logo :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Travel_and_Living_Channel

Poenta price je da sam ja prvo cuo da se zove tako - Travel and Living Channel, a tek sam posle skontao da ima kanal s istim logotipom i od istog vlasnika koji se zove i The Learning Channel. 

Samo sto je moj link kompanija koja je osnovana 

The channel was founded in 1972

A tvoj link je o kompaniji koju je doticna osnovala 2004.

Edited by mohican

TLC (Travel and Living Channel) was launched in 2004, formerly it was known as the Discovery Travel and Adventure Channel. Programming on the channel consists primarily of travel and lifestyle, and consists mainly of programming seen on the flagship Travel Channel in the United States with the branding derived from the US version of The Learning Channel.

It was formerly available on SelecTV from March 2007 until the closure of its English service in late 2010.[1][2]

On 1 September 2010, Discovery Travel & Living rebranded as TLC. Unlike the channel TLC in the United States, the TLC service in Australia is an acronym for "Travel and Living Channel", instead of being a meaningless acronym (though it originally stood for "The Learning Channel" in the U.S.), and airs none of the U.S. service's programming. The channel also converted to 16:9 aspect ratio during the conversion.[3]

Dakle tek od 2010 se travel and living preimenovao u TLC, i to u australiji i imaju totalno drugaciji program od originalnog TLC, a koliko sam ja primetio ovaj sa gifova je americki.