Jump to content

sbb problem vec 6 meseci


sasabgd011

Recommended Posts

sigurno u tom ugovoru piše da ako ne pružaju adekvatnu uslugu ili je do njih problem da možeš da raskineš ugovor bez ikakvih penala. Da ti naplaćuju punu sumu za faličan proizvod ili polovičnu uslugu pod izgovorom da čekaju lepše vreme takođe nije po zakonu. Idi kod njih u poslovnicu i reci im da nisu normalni i da ćeš ih tužiti, itd. Da ti ili smanje račun dok ne srede problem ili da zamene kabl u veoma kratkom roku ili da raskidaš ugovor bez ikakvih penala. Ne daj da te zastraše tehnikalijama i nekim kvazi pravnim glupostima - ti si mušterija, jebu te i ne dobijaš obećanu uslugu za svoje pare, imaš kakva takva prava. Idealno gledano - ti nisi u problemu, oni su. I tako se postavi prema celoj priči, izguraćeš bar nešto povoljno po tebe. Pa ako i dalje teraju svoje, potraži pravni savet.

 

I nauči da pejstuješ bez formatiranja teksta.

pljk!

Link to comment
Share on other sites

SBB bi trebalo da snima sve razgovore (makar ti tako kažu na početku razgovora) tako da može i to da traži - naravno oni mogu da ne daju.

U svakom slučaju treba biti uporan. Mi smo bili otkazali SBB i zvali ih i oni kao "da, da, sve ok" da bi nakon x dana stigao račun za naredna dva meseca i mi zvali oni kao "e pa nemamo mi zavedeno da ste tražili raskid morate da platite". I onda nekoliko puta je bilo "morate da platite" da bismo na kraju dobili mail (?) da kao "prihvataju naš zahtev" ili tako neka glupost i ne moramo da platimo.

Link to comment
Share on other sites

Snima se to, ali ti je to komplikacija, maltene na sud treba da imas da bi dokazao da su ti oni to rekli. Ako ti posalju na mail velika je verovatnoca da odes u poslovnicu s tim odstamapanim i trazis raskid bez penala ce ti tamo neki sefcic to odmah odobriti... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Pokusaj da dobijes to obavestenje da ne mogu da zamene kabl zbog loseg vremena u pisanoj formi, na mail. To kasnije lakse moze da ti posluzi kao argument nego nesto sto ti je rekao operater call centra.

 

Pismenim dopisom opisi problem i daj im rok od 10 dana da zamene kabel.Nakon toga im odnesi opremu,podnesi tuzbu za raskid ugovora,plati advokatu i to je to :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...