sasabgd011 Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Internet radi normalno ali svakih 10 do 20 sec zabode na dve sekunde i tako vec 6 meseci.Zvao sam ih vec 50 puta, treba da zamena kabal ali za to treba LEPSE VREME ?? .Racun naravno ostaje uvek isti.... da raskinem ugovor moram da im platim oko 50000 din.Da li je ovo normalno ? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshmee Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 nije. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 sigurno u tom ugovoru piše da ako ne pružaju adekvatnu uslugu ili je do njih problem da možeš da raskineš ugovor bez ikakvih penala. Da ti naplaćuju punu sumu za faličan proizvod ili polovičnu uslugu pod izgovorom da čekaju lepše vreme takođe nije po zakonu. Idi kod njih u poslovnicu i reci im da nisu normalni i da ćeš ih tužiti, itd. Da ti ili smanje račun dok ne srede problem ili da zamene kabl u veoma kratkom roku ili da raskidaš ugovor bez ikakvih penala. Ne daj da te zastraše tehnikalijama i nekim kvazi pravnim glupostima - ti si mušterija, jebu te i ne dobijaš obećanu uslugu za svoje pare, imaš kakva takva prava. Idealno gledano - ti nisi u problemu, oni su. I tako se postavi prema celoj priči, izguraćeš bar nešto povoljno po tebe. Pa ako i dalje teraju svoje, potraži pravni savet. I nauči da pejstuješ bez formatiranja teksta. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Pokusaj da dobijes to obavestenje da ne mogu da zamene kabl zbog loseg vremena u pisanoj formi, na mail. To kasnije lakse moze da ti posluzi kao argument nego nesto sto ti je rekao operater call centra. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 SBB bi trebalo da snima sve razgovore (makar ti tako kažu na početku razgovora) tako da može i to da traži - naravno oni mogu da ne daju. U svakom slučaju treba biti uporan. Mi smo bili otkazali SBB i zvali ih i oni kao "da, da, sve ok" da bi nakon x dana stigao račun za naredna dva meseca i mi zvali oni kao "e pa nemamo mi zavedeno da ste tražili raskid morate da platite". I onda nekoliko puta je bilo "morate da platite" da bismo na kraju dobili mail (?) da kao "prihvataju naš zahtev" ili tako neka glupost i ne moramo da platimo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Snima se to, ali ti je to komplikacija, maltene na sud treba da imas da bi dokazao da su ti oni to rekli. Ako ti posalju na mail velika je verovatnoca da odes u poslovnicu s tim odstamapanim i trazis raskid bez penala ce ti tamo neki sefcic to odmah odobriti... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dende Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Pokusaj da dobijes to obavestenje da ne mogu da zamene kabl zbog loseg vremena u pisanoj formi, na mail. To kasnije lakse moze da ti posluzi kao argument nego nesto sto ti je rekao operater call centra. Pismenim dopisom opisi problem i daj im rok od 10 dana da zamene kabel.Nakon toga im odnesi opremu,podnesi tuzbu za raskid ugovora,plati advokatu i to je to :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 ako imas stari modem atlanta webstar brendiran kroz cisco, trazi zamenu. Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasabgd011 Posted March 20, 2014 Author Report Share Posted March 20, 2014 Ma ovo je novi model, barem mislim pise na njemu: "Model epc3925" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasabgd011 Posted March 22, 2014 Author Report Share Posted March 22, 2014 Danas su dosli i zamenili su mi sve kablove, fala bogu :) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekarman Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 (edited) Znaci crko ti spliter, nista cudno posto su tipa menjali 3 puta modeme a nijednom instalaciju od kako su krenuli da rade. Isto je bilo kod mene. Edited March 22, 2014 by Pekarman Quote Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasabgd011 Posted March 22, 2014 Author Report Share Posted March 22, 2014 Bas to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.