Jump to content

No Man's Sky


SteXmaN

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Koliko čitam igra nema priču, mehanika nema progresiju, par sati se voziš na "dis gon b gud" hajpu dok ne skapiraš da je pointless i izgubiš ere... ovaj entuzijazam za dalje istraživanje - greota. Treba da licenciraju quest generator iz Starbound-a i da zasuču rukave da naprave neke jebene priče u svom univerzumu od 18 kurcoboliona planeta, kapiram da se neki ljudi oduševljavaju istražujući setove fraktala ali onda čoveka koji to uspešno izreklamira casual publici treba obesiti/krunisati zavisno od ličnih uverenja spram marketinga kao pojave :)

 

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam pomno pratio igru jos od pocetka razvoja, sav srecan sto ce tako nesto da izadje, ali onda sam negde na pocetku godine skontao da se sve sastoji od toga da ti skakuces sa planete na planetu skupljajuci resurse i prodavajuci iste

E sada, ima tu pucanja i to sve ali:
- gde su misije
- gde je prica
- odem na jednu planetu - vau super sve ludilo vidi kako je lepo - ubijam dinosauruse - skeniram biljke - kopam - odem na stanicu i prodam resurse i onda opet u krug

I kontam da bi mi bila kul i zanimljiva jedno vreme ali onda bi samo postala smrtno dosadna...

Link to comment
Share on other sites

Moram priznati da se ne sećam kada sam poslednji put video da igra na metacriticu ima user ocenu 5.0 (od 10). Čak možda igra sama i nije toliko loša koliko su oni napravili hype da će to biti nešto najbolje ikada ikada i onda naravno ljudi tako nešto i očekuju pa su jako frustrirani kad dobiju nešto relativno prosečno zanimljivo. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Možda sam "večiti pesimista" kada neko najavljuje ovakve stvari, ali iz aviona se videlo još od 2013 da ovo ne može da bude to što najavljuju kao i da proceduralno generisanje ima neka ograničenja - možeš ti da zadaš kompu da generiše gazilion objekata ali čemu to? i kako će ih on uopšte napraviti? Ko će da proveri da li to ima smisla? Da ne govorimo što je ovo premali studio da se bavi ovakvim projektom i da mnogo veći nisu to uspeli da izguraju.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je pre poenta u tome što i da se to sve izgeneriše kako treba - REALNO ovakve igre skoro niko zaista ne želi da igra.

Dakle, ljudi zamišljaju sebe kako će UTONITU U TAJ MAGIČNI SVET I JAO BITI PRAVI INTREPID SVEMIRSKI PRONALAZAČI NOVOG HORIZNOTA, ali oni to zaista ne žele, već žele da igraju Dotu i da se nerviraju kad neko fiduje na lejnu.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Link to comment
Share on other sites

Mene uvek zanima razlika izmedju finalnog proizvoda i prvih trailera i slicno. Znaci zadnjih 5-10 godina sve je veci jaz izmedju reklame i onoga sto dobijes na kraju. A najveci razlog tome? Digitalna distribucija. Pre si igru izdavao kao tvrdu kopiju gde si morao da imas neki nivo zavrsenog proizvoda. Sada, Day0 zakrpe su realnost, downgrade u grafici je realnost kao i over-hype. Destiny je bio prodat kao mega ultra giga dozivljaj fps/rpg razmera koji se sveo na loot-base grind kao i The Division na kraju sto ispade. Cak je i Witcher 3 od glorifikovanog dev tima bio izdat sa "smanjenim grafickim opcijama" .

A to da narod nece da igra se videlo jos od Elite-a. 

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Da preciziram - nije da neće niko, takve igre hoće da igra i igraće 1% svetske gejmerske populacije, a tih 1% smo mi samo mi od pre 15-20-25-30 godina - znači entuzijasti, zaluđenici, true nerdovi i sve što ide uz to.

Problem je što se gejming izlio iz te niše i što je lova kod ovih 99% kežualnijih likova, u koje se svrstavamo i današnji mi.

Evo ja imam 45902309574234093724 igara na Stimu, i svako malo instaliram nešto OH JAO KAKO MI SE IGRA BAŠ OVO, i to traje 30 minuta, i onda upalim Dotu i nerviram se.

 

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Link to comment
Share on other sites

Na PS4 je totalni single player. Jedina "interakcija" koju imas sa ostalim igracima je sto ti mozes da vidis kako je neko nesto nazvao ako je to otkrio pre tebe. Znaci sletis na novu planetu, skeniras zbun i ako ga nisi ti prvi otkrio onda pise "bla-bla, otkriveno od strane tog i tog, tad i tad". Sve sto vidis su NPC likovi.

@shw.

Naravno. Ne pamtim zadnji put kad sam igrao nesto sa entuzijazmom koji sam osecao kad sam bio mlad. Pobedio me sistem.

edit:

Moram reci, najjeftiniji potez koji su mogli da urade i da dobiju veci skor kod svih sajtova je da stave neki ranking sistem u igri. Sam taj nagon bi terao ljude da igraju ovo vise. Zamisli taj E-penis gde mogu da vise tvoje ime, wow! Bio bi najveci explorer u bloku. A i u svesci u linije. LD

Edited by Pekarman

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Pekarman said:

Mene uvek zanima razlika izmedju finalnog proizvoda i prvih trailera i slicno. Znaci zadnjih 5-10 godina sve je veci jaz izmedju reklame i onoga sto dobijes na kraju. A najveci razlog tome? Digitalna distribucija. Pre si igru izdavao kao tvrdu kopiju gde si morao da imas neki nivo zavrsenog proizvoda. Sada, Day0 zakrpe su realnost, downgrade u grafici je realnost kao i over-hype. Destiny je bio prodat kao mega ultra giga dozivljaj fps/rpg razmera koji se sveo na loot-base grind kao i The Division na kraju sto ispade. Cak je i Witcher 3 od glorifikovanog dev tima bio izdat sa "smanjenim grafickim opcijama" .

A to da narod nece da igra se videlo jos od Elite-a. 

Fora je što ni oni sami sad više nisu sigurni kako će da izgleda final od trenutka kada ga prvi put najave. Čak i u filmskoj industriji ti vidiš seče, poput ovoga za Suicide Squad npr, a kamoli u gamingu gde igru najave pa je izdaju tri godine kasnije (ili više) gde se u međuvremenu zameni i pola ljudstva, pola featurea otpadne kad vide da ne mogu da ih naprave nikako itd itd. Ne branim ih, nego samo konstatujem da nekad ne postoji "zla namera" iza onoga što su objavili, što naravno nama kao krajnjim "uživaocima" lol ne znači puno.

Link to comment
Share on other sites

pa usrali su se sa konceptom koji je prehajpovano govno, cista zloupotreba proceduralno generisanog sistema, plus su na to dodali neke male lazi oko multiplayera koje su mogle a i nisu morale da znace da ce ga uopste biti

pre toga je tako bio hajp sa sendbox i open world pricama (sve opravdanja da se neko zapravo kvalitetno bavi sadrzajem, pa ih cak smorio c/p sistem)

a zar nije tu nesto bilo da otkrivas neke tajne poruke, zagonetke sta li, tajne baze,  to nesto uklapas u pricu da nadjes centar svemira ili tako nesto

 

mada kad pogledas neke snimke, i skrinsotove zaista deluje neverovatno lepo i misticno

 

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Au, ala ih usraše sa komentarima na Steamu Dva ipo sata posle izlaska imaju preko 5k komentara od kojih su 70% negativni. Najzanimljivije je što se žale ljudi da loše radi, vidim kuka neki lik koji ima i5+GTX 980, pa jebote kako to da im promakne? Gledam i ovaj neki engleski hardverski sajt koji povremeno pratim Kitguru, kažu da im radi kako valja samo na novom Titan X [roflmao]Plus kažu da krešuje masovno. 

Aj što igra ne ispunjava sve što treba, nego mi nije jasan toliki fejl, kao da ništa nisu testirali. 

Edit: Jedini pozitivan komentar koji sam zasad našao na Steamu

Quote

The refund button works well.

 

Edited by Zwerko

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

On 8/12/2016 at 5:07 PM, G!!! said:

a zar nije tu nesto bilo da otkrivas neke tajne poruke, zagonetke sta li, tajne baze,  to nesto uklapas u pricu da nadjes centar svemira ili tako nesto

 

mada kad pogledas neke snimke, i skrinsotove zaista deluje neverovatno lepo i misticno

 

Pa imas sve to i ko zna sta jos, ali pronadji to u gomili planeta. Ja sam kretao dva puta i oba puta me je igra bacila na neke glupave toxi planete. Jedva sam osposobio brod.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, exile said:

Kakvi su rivjuovi do sada, nisam stigao da ispratim sve, uglavnom svi daju neke sedmice ?

ako si se nadao otkrivanju ne znam čega, multiplayeru, ludilu, razočaraćeš se.

ako ti je ok da letiš okolo i razgledaš krajolik - biće ti ok.

Link to comment
Share on other sites

Ima igra taj jedan main quest ,praćenje "Atlas Patha" to centra univerzuma sa minimalističkom pričom.Što si bliže centru igra postaje teža.Ima više (jednostavnog) on foot combata sa živuljkama i sentinelima/robotima a tu je i dogfight sa piratima ili trgovcima.Alieni su uglavnom u bazama i interakcija sa njima je minimalna.Igra forsira učenje njihovog jezika da bi izbor od tri opcije bio lakši kada se komunicira sa njima pa kaada se ubode pravi odgovor daju tech/blueprint/upgrade za craftovanje.

I onda je tu grind. Ima dosta grinda,60-70% igre se svodi na bušenju kamenja i to uništava osećaj istraživanja/otkrića planeta jer posle 10ak sletanja igrač samo razmišlja o tome da pokupi ono što mu treba i to je to.Za bolji brod treba masu cimanja a najgore od svega toga je to da se gleda broj store slotova za resurse u brodu a ne brzina,oružije,štit itd. Sve se te tehnologije craftuju sa resursima i ubacuju u pomenute slotove xD

Da se prodaje kao niskobudžetni indie onda bi bilo sasvim ok i igra je u tom nekom cenovnom rangu ali oni su je sa samom cenom a i bogami sa marketingom predstavljali kao triple A.

14 ljudi je na kraju radilo na njoj (u početku četvoro) pa treba imati to u vidu zašto je igra mehanički i sistemski siromašna ali jedan običan konzument je odgledao onaj E3 trailer i očekivao je Isusa da mu iskoči iz ekrana a dobio je Space Minecraft.

Link to comment
Share on other sites

koliko se sprdaju sa njima na netu, neviđeno.

inače je najuspešniji steam naslov ove godine:

Quote

No matter what you think of the game, No Man’s Sky [official site] has gripped the games industry in a rare frenzy with its promises of nigh limitless space exploration. The game launched today on PC, and although things were a bit rocky, No Man’s Sky is already setting records, swiftly becoming Steam’s most successful launch of the year.
According to Steam Stats, No Man’s Sky peaked at 212,620 concurrent players on its first day. Even at the time of writing this article (which is a ridiculous time, I’ll have you know), No Man’s Sky sits at over 125,000 players, sitting pretty in third place below Dota 2 and CounterStrike: GO. It’s likely we could see these numbers climbing higher as we head into the weekend proper.

sa druge strane naleteo sam na neki chart koji, osim ako nije fejk, kaze da su ljudi ispod 2h proveli u igri u proseku :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...