pričajte

citam sad da surak od onog umobolnika sto je pobio ove ljude prica kako je lik tukao zenu lancem i mokrim konopcem. i jebeno sam sokiran jer ne mogu da verujem da je covek znao da mu ovaj majmun bije sestru mokrim konopcem i niti je sam nesto uradio povodom toga, niti je policiju zvao, nista. i te jebene komsije su to sve isto znale, i cutale, jer je l nisu to nasa posla sto covek tuce zenu lancem i mokrim konopcem. pa eto sad su vasa posla jebiga.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Ne kapiram nista :) malo je tl;dr 

nevermind, videh sad video, gotivno :)

[b)]

ispravna je konstrukcija, fale zarezi i apostrofi

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Listam kroz neki krš od koda, uleti inline SQL, pa se setih RURa <3

CREATE TABLE [dbo].[Domains] (
    [DomainId]   INT           IDENTITY (1, 1) NOT NULL,
    [DomainName] VARCHAR (100) NULL,
    CONSTRAINT [PK_Domains] PRIMARY KEY CLUSTERED ([DomainId] ASC)
);

Listam kroz neki krš od koda, uleti inline SQL, pa se setih RURa <3

mene to uzasno nervira. budem u fazonu da bih voleo da upoznam coveka koji je napisao taj kod, kao da vidim ko je sta je, i da ga pitam a sto tako druze moj

d:Workspacelocalcontent>build nuke & build

BUILD: [build.cmd] Building nuke for mist, please be patient ...
BUILD: [build.cmd] d:Workspacelocalcontenttoolsbuildbuildtypesbuild_nuke.cmd
Starting purger v1.8.0.2 (logs:%tmp%purger_2013.04.11_18.44.18.43730*).

poz za Mendzija

jebote koliko sam se raspao od dosade na poslu danas ...