pričajte

Sta je ovo, napolju nula stepeni,sutra sneg, a u cetvrtak ce biti skoro dvadeset, pomrijecemo!

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Bio u subotu u headquartersu Budweisera u St Louisu. Ogromna pivara. Svidja mi se ceo kompleks. Imam par fotki al kapiram da se slicne mogu izguglati pa nisam okacio.

"U dresu Redzi Millera idem do svog dilera, vutre puna kesa al' ost'o sam bez dresa"

isprobao jutros windows 8 na kratko, i smorio se jer su svi explorer dijalozi (save as, open, browse etc) i dalje manje vise isti. majkrosoft zvani inovacija.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

prvi put čujem da se neko žali da windows 8 nije dovoljno gej

kako da bude dovoljno gej kad je zaglavio u 2007-oj

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Jes, izdrzava, kad imam ustedjevinu pa sam se izvlacio do sada...jbg, stiglo vreme da moram da prihvatim i malo losije stvari od planiranih...

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom