Jump to content

BusPlus


Recommended Posts

Koj moj imam da "Validiram" mesecnu markicu za prevoz. Platim svoje 3200 i sta vise imaju. I bez i sa validaije kad dodje kontrola mogu da vide da je mesecna pretplata placena. Cemu jebeno cimanje? Naravno ako postoje planovi da se mesecna ogranici na neki sitan broj voznji onda dresura ima smisla.

Link to comment
Share on other sites

Ја нисам параноичан, али негде у бази свакако постоје подаци о целокупном твом кретању (за оне који користе само тај вид превоза), што се мало коси са неком слободом, следеће ће бити "дај да вас чипујемо, то је за ваше добро". :)

Naposletku ti si navek znala da sam svirac,brosic sto se tesko pribada,da me moze oduvati najblazi nemirac,da cu u po reci stati,da se necu osvrtati nikada...

Link to comment
Share on other sites

Meni je ovo od svega najsmesnije

 

 

 rekao je Mali i najavio i da će, takođe, protiv žene, koja je juče ogrebala kontrolora, biti podneta krivična prijava. 

 

Zar uopste moze da se podnese krivicna prijava kad neko nekoga ogrebe? Mozda bi bilo bolje da ga je pljunula?  [roflmao] Ono kao Sinisa Mihajlovic na svetskom prvenstvu pa se posle pravi lud :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Ja se neki dan raspravljam sa ortakom koji je u fazonu "hocete da ne placate a imate javni prevoz, A, a, a?", bas oko cene kostanja prevoza. Sto kaze Kili, za cenu kostanja mesecne se pola meseca vozis na posao, i to ako si solo, ako nemas nekog da karpulujete resurse. Kolima. Jedna osoba.

 

Naravno, ortak je sve vreme to predstavljao kao vrlo komplikovanu i slozenu racunicu, zasto to sve toliko kosta, jer se ja eto ne razumem a on kao neko ko prati razvoj grada profesionalno zna vise... ali zapravo sam na tom primeru video da i ljudi koji se bave time i koji vole da sole pamet ostalima zapravo isto ne umeju da objasne zasto to toliko kosta. Vec je subvencionisan prevoz pa se iz budzeta pokriva fazon 70% cene, sto znaci da je tih 75 dinara samo 30% cene voznje... eeeej, pa jel ti autobusi idu na tartufe?

Link to comment
Share on other sites

ne, ramzi, računica je prosta, u Novom Sadu je ~50 kinti karta u busu, prostom logikom dođeš do zaključka da je gorivo u NS-u jeftinije ~33%, ali obzirom da se i od Novosadskih :tf: para finansira 70% Beogradskog prevoza, onda je ipak u NS-u cena goriva zapravo ~15-20% od cene goriva u Beogradu! who was phone

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Ja se neki dan raspravljam sa ortakom koji je u fazonu "hocete da ne placate a imate javni prevoz, A, a, a?", bas oko cene kostanja prevoza. Sto kaze Kili, za cenu kostanja mesecne se pola meseca vozis na posao, i to ako si solo, ako nemas nekog da karpulujete resurse. Kolima. Jedna osoba.

 

Naravno, ortak je sve vreme to predstavljao kao vrlo komplikovanu i slozenu racunicu, zasto to sve toliko kosta, jer se ja eto ne razumem a on kao neko ko prati razvoj grada profesionalno zna vise... ali zapravo sam na tom primeru video da i ljudi koji se bave time i koji vole da sole pamet ostalima zapravo isto ne umeju da objasne zasto to toliko kosta. Vec je subvencionisan prevoz pa se iz budzeta pokriva fazon 70% cene, sto znaci da je tih 75 dinara samo 30% cene voznje... eeeej, pa jel ti autobusi idu na tartufe?

 

 

Lepo reci deki.

 

Ta povlastica pokriva vise od voznje na posao ako sam dobro skapirao posto je neogranicena. Ergo ako ti je preskupa, ne koristis je dovoljno :tf:

 

Salu na stranu ako je oko 3k i ako uzmemo u obzir inflaciju i slabljenje dinara, to mi lici kao na ono koliko je nekada kostala.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

O bože idiotizma. Gundjam kontroloru koj kurac me tera da validiram mesečnu, "gospodine kako ne možete da shvatite da je to za vaše dobro". Znači šta li njih mukice uče da pevaju i kakvo li je to ispiranje mozga.

to i jeste za njihovo dobro... ako validiraju onda se zna koliko ima putnika na nekoj liniji i mogu da pojacaju prevoz... meni je sporno bilo samo ako te neko tera da radis nesto za tvoje dobro...

Kucam, zato i pizdim. Onog dana kad zaboravim tada cu biti onaj 1 u 10000 kome naplate kaznu.

ne bih im platio po cenu batina i zatvora... ako se svercujem to je drugo, ali ovo je idiotarija...

zamisli jebote, naterali te da validiraš kartu. 

jesi se vozio sa gsp-om od prvog?!?

pritom dok ja validiram, cela gangster mi sedne na jedino slobodno mesto...

ocu boli me kurac... :P

a i vama sto imate mesecne karte...

jel vam tesko da jebeno stavite u mrtvi dzep istu tu kartu i da je chekirate kada udjete u bas?

nekad mi je tesko...

ako je bus poluprazan, ako ne pada kisa, ako... ... ... onda nema frke...

sta vam je ljudi kao da se nikad niste vozili gsp-om... u jednoj ruci fascikla, u drugoj kisobran, na ramenu torbica, u autobusu svi nabijeni na vrata dok je sredina prazna...

u busu makar 50% ljudi nema kartu... jos 25% ima prepaid i ne validira dok ne vidi kontrolora... a oni drkaju ljude koji im placaju mesecnu kartu... DA FAK!?!

ne, ramzi, računica je prosta, u Novom Sadu je ~50 kinti karta u busu, prostom logikom dođeš do zaključka da je gorivo u NS-u jeftinije ~33%, ali obzirom da se i od Novosadskih :tf: para finansira 70% Beogradskog prevoza, onda je ipak u NS-u cena goriva zapravo ~15-20% od cene goriva u Beogradu! who was phone

bilo je davno, pa nije merodavno, ali se secam da me je lik u cacku vozio taksijem sa kraja na kraj grada (a cacak nije bas tako mali grad) i racun je bio 115 din... jos mi covek vraca kusur u dinar... kod nas je start tada bio minimum 150... jos sam bio u soku sta su tada tamo radili ljudi... zovnes taksistu i narucis sta hoces... i covek ti pokupuje sta treba i donese ti na kucnu adresu... za bagatelu...

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.tarzanija.com/ajde-da-ukinemo-gradski-prevoz/

 

Odličan tekst, vredi pročitati.

 

"Dalje, postavićemo svuda natkrivena stajališta jer nije u redu da kisnete ko govna dok čekate dupke punu pedeseticu na stanici u Mordoru"

 

Opet ova nesrecna linija sa kojom idem svaki dan.. ujutru u 7 i uvece u 10 ispadaju ljudi kao govna kroz prozor... jedino mi nisu jasne horde ljudi oko 12-1 koji u nenormalnim kolicinama idu negde istim tim prevozom

 

Sto se naplate tice zaista je jedino resenje da cene mesecnih karata budu manje za koliko je god moguce procenata. Rezultovalo bi da makar duplo veci procenat ljudi placa te karte

Link to comment
Share on other sites

Pa realno bi trebali kao u Njemačkoj, mesečna za zaposlene ~4% od minimalca i kkthnxbye.

 

Ili prosto, neka država naloži poslodavcima da uvećaju plate radnicima za onih ~3200 za prevoz i da se usvoji porez za SVE zaposlene u BG-u od 1-2% na platu koji će se dotirati za javni prevoz. Za lica koja primaju ispod ~2 soma evra mesečno bi taj prevoz izašao jeftinije od onih 3200. Ne bi imali više troškove kontrole, troškove raznih VALIDATORA SPERME i komunalne policije, a mene bi iskreno boleo kurac da primam ~60k i da mi odbijaju ~600-1200 kinti od plate iako ću imati dovoljno novca da se vozim kolima, a da pritom znam da će nekome značiti da može da se vozi "na moj račun" prevozom, kako bi pokušao da nađe posao, ili ZATO ŠTO PROSTO NEMA, a ujedno ne bih razbijao glavu oko karte ukoliko budem želeo da koristim taj isti prevoz.

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Sto se naplate tice zaista je jedino resenje da cene mesecnih karata budu manje za koliko je god moguce procenata. Rezultovalo bi da makar duplo veci procenat ljudi placa te karte

 

Mislim da to apsolutno ne bi imalo uticaja na placanje karte. Problem i jeste ovo sto covek kaze u tekstu na Tarzaniji - pre svega neophodnost i kvalitet usluge pa cena tek posle. Da autobusi idu tacno u minut i da se iz njih ne ispada kao sto kazes mislim da ljudi ne bi pravili problem oko placanja trenutne cene, mozda cak i malo vise. Problem je u tome sto svi vide da je prevoz u raspadu, da autobusi gore, da u njih ne mozes da udjes, a ne da validiras kartu i onda ti neko objasnjava kako je to za tvoje dobro, bio to Djilas ili Mali je potpuno svejedno, nece ljudi da ih prave debilima. 

 

Pa realno bi trebali kao u Njemačkoj, mesečna za zaposlene ~4% od minimalca i kkthnxbye.

 

Ili prosto, neka država naloži poslodavcima da uvećaju plate radnicima za onih ~3200 za prevoz i da se usvoji porez za SVE zaposlene u BG-u od 1-2% na platu koji će se dotirati za javni prevoz. Za lica koja primaju ispod ~2 soma evra mesečno bi taj prevoz izašao jeftinije od onih 3200. Ne bi imali više troškove kontrole, troškove raznih VALIDATORA SPERME i komunalne policije, a mene bi iskreno boleo kurac da primam ~60k i da mi odbijaju ~600-1200 kinti od plate iako ću imati dovoljno novca da se vozim kolima, a da pritom znam da će nekome značiti da može da se vozi "na moj račun" prevozom, kako bi pokušao da nađe posao, ili ZATO ŠTO PROSTO NEMA, a ujedno ne bih razbijao glavu oko karte ukoliko budem želeo da koristim taj isti prevoz.

 

To je ono sto sam ja pominjao jos na pocetku ovog topica da ti ladno mozes da uvedes da je prevoz "besplatan" tako sto ces ga finansirati u potpunosti iz budzeta, sto znaci vece poreze u nekom delu, da li ovako kako ti predlazes ili drugacije nije bitno u ovom trenutku. Ono sto je sigurno da se nece desiti jeste da povecaju poslodavci ljudima plate za 3.200 dinara za prevoz, ako ce morati da ga placaju oni to ce ici iz dzepova radnika. Takodje mozda tebi ne bi bio problem da izdvojis 2% od 60k plate, ali nisam siguran da li bi isto rezonovao i neko ko prima 25k dinara pa treba da izdvoji 500 a recimo ne koristi gradski prevoz. 

 

Moja logika je da prevoz mora da se placa, bilo kroz prevoz ili kroz poreze nije toliko bitno. Problem je samo u tome kad te teraju da placas za uslugu koja je nikakva, kao pretplata za RTS koji pusta Srecne ljude po stoti put. Nije meni problem da platim pretplatu 500 dinara, problem mi je da platim Srecne ljude toliko. Isto verujem da dobrom delu ljudi ne bi bio problem da plate kartu ako bi znali da autobus 50 na stanicu u Ustanickoj dolazi u 8:01 i da mu treba 54 minuta do Banovog Brda. Podrazumeva se naravno da putnik moze racunati da ce u doticni autobus uci i da iz njega nece ispasti negde usput, kao i da je verovatnoca da se isti zapali ispod 0.01%. U tom smislu cak ni tih 3.200 dinara da svakog dana normalno stignes na posao ne bi bio problem, pa cak ni da uvedu ogranicen broj voznji po markici (sad cak pricaju i o tome da se razlicito placa razlicit broj stanica voznje). To sve moze da funkcionise u nekoj Holandiji, gde se ljudi s mesecnim karticama validiraju i na ulasku i na izlasku iz vozila, ali je bus cist i normalan (da ne kazem spejs satl za ove nase), a kad pise da ces na zeleznicku stanicu stici u 8:29 ti zaista tamo i stizes i mozes da uhvatis voz koji je u 8:35 kako bi svakog dana u 9:00 bio na vreme na poslu. I uopste ne razmisljas, tvoje je samo da se validiras i da platis vrlo lepu uslugu. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...