Jump to content

XCOM: Enemy Unknown


BarcaS take 2

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nisam igrao prva dva x-coma, ali ne znam cemu hejt prema apokalipsi. Meni je to jedna od najboljih igara ikada... cak sam je i relativno skoro opet obrnuo, ili sam mozda dosao do misiju dve pred kraj, u slicnoj situaciji koju je Cali opisao.

Razvijanje organizacije, baze, ekonomije, nauke, taktike za interseptovanje brodova i za squad combat, ljudstva, skidanje zavese iza nlo pretnje i upad u njihovu dimenziju, sve je jebeno sjajno. :]

Link to comment
Share on other sites

Nisam igrao prva dva x-coma, ali ne znam cemu hejt prema apokalipsi. Meni je to jedna od najboljih igara ikada... cak sam je i relativno skoro opet obrnuo, ili sam mozda dosao do misiju dve pred kraj, u slicnoj situaciji koju je Cali opisao.

Razvijanje organizacije, baze, ekonomije, nauke, taktike za interseptovanje brodova i za squad combat, ljudstva, skidanje zavese iza nlo pretnje i upad u njihovu dimenziju, sve je jebeno sjajno. :]

Pa hejtujemo jer su prva dva dela toliko bolja od apokalipse, a u sustini sam se i sa apokalipsom izigrao jer je gledana samostalno odlicna igra.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Nikada nisam završio Apoc. Igra je mnogo obimnija od dva prethodnika, što je obično dobra stvar, ali kad sam stigao u dimenziju vanzemaljaca i video da treba 5-6 bitki da vodim odustao sam, jer sam bio previše jak da bi bile izazov.

Probao novi XCOM, mehanika mi je skroz OK samo me nervira što nema puno logike sa LOS/LOF - često pucak kroz zidove, pa čak i kroz svoje vojnike.

Na tu temu par pitanja:

  • Da li su bitke skriptovane, tj. ako bih krenuo ponovo da li bi svaka bitka bila identična?
  • Kako da znam u koju klasu će se razviti rookie?

ne mozes da znas sta ce ti biti rookie

bar ja nisam skontao, ima dosta modova, tipa da ti rukiji imaju random statse kad ih regrutujes

ono pucanje kroz zidove izgleda da je samo losa graficka prezentacija jbg...

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ne mozes da znas sta ce ti biti rookie

bar ja nisam skontao, ima dosta modova, tipa da ti rukiji imaju random statse kad ih regrutujes

ono pucanje kroz zidove izgleda da je samo losa graficka prezentacija jbg...

A kakvi su statsi rukijima bez tih modova? Svima isti pa random rastu? I ti modovi jesu u opcijama same igrice ili third party?

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Još jedno brzo pitanje vezano za naučnike i inženjere, da vidim da li sam dobro skontao mehaniku.

  • Za razliku od prethodnih delova gde si morao da obezbediš prostor i ljudstvo, ovde treba samo ljudstvo? Stručnjake dobijam od zemalja na kraju meseca (sateliti) i kao nagradu posle misija, a ako sagradim workshop dobijem instant 5 inženjera?
  • A ako imam više stručnjaka nego što je potrebno ispadne me jeftinije (inženjeri), odnosno brže se istražuje (naučnici)
  • Ako stavim 20 inženjera da grade satelit (20 dana), da li su oni dostupni za ostalu proizvodnju?

Link to comment
Share on other sites

Još jedno brzo pitanje vezano za naučnike i inženjere, da vidim da li sam dobro skontao mehaniku.

  • Za razliku od prethodnih delova gde si morao da obezbediš prostor i ljudstvo, ovde treba samo ljudstvo? Stručnjake dobijam od zemalja na kraju meseca (sateliti) i kao nagradu posle misija, a ako sagradim workshop dobijem instant 5 inženjera?
  • A ako imam više stručnjaka nego što je potrebno ispadne me jeftinije (inženjeri), odnosno brže se istražuje (naučnici)
  • Ako stavim 20 inženjera da grade satelit (20 dana), da li su oni dostupni za ostalu proizvodnju?

da,

da,

ja nisam primetio da mi manjka inzenjera kada gradim satelit i neku zgradu u bazi tako da mi se cini da ti je trazeni broj inzenjera potreban samo za pocetak nekog projekta... ali lako se proveri

Koji je ovo shenenigans bre, rookie-s koje regrutujete imaju 7 hpa, a svi vojnici sa kojim pocinjete samo 4. Ne znam koja je to fora.

da li nisi istrazio ono sto ti daje iskusnije rukije pri regrutaciji

Barracks > Officer Training School - ... ?

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

da li nisi istrazio ono sto ti daje iskusnije rukije pri regrutaciji

Barracks > Officer Training School - ... ?

Nichts, probajte, bukvalno pokrenite novu igru i odmah regrutujte 4 nova rookija, imaju vise hp od pocetnih vojnika. Ta 3 hpa dosta mogu da znace u pocetku igre.

Andjeo smrti spusti buktinju i s' njom ugasi se jadno bice moje.

Link to comment
Share on other sites

Da li moram da koristim psi moći da bih podigao psi nivo vojnika?

Ja sam samo jednoj nasao psi moci i cim sam joj obukao psi odelo mogla je u onaj uredjaj i cim je to odradila dobila je ful psi moci.

Btw vrhstra je igra, konacno su donekle uboli i napravili pristojan rimejk.

Par minusa sto se mene tice su, prekratka, losa fizika, i linearno je cesto.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Meni je bas bilo kul pod vodom, sa airlockovima, podmornicama, sonic oruzjem itd itd.

Bas sam razmisljao dok sam pisao gornji post kako sam skinuo torrent i nisam suportovao kupovinom :( ali jbg previse razocarenja u xcom fransizi pa mi se bas nije rizikovalo.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

sacekaj bozicne rpaznike pa kupi na popustu nekom debelom :)

meni je isto skroz ok terror from the deep akcijanje, mozda zato jer sam prvo njega igrao pa tek onda UFO

evo sta ce patch doneti

Major Fixes

• Abductor roof visibility problems resolved

• Interception game hang issues resolved

o If two interceptors are sent after UFO

o If Skyranger is returning from combat after an Interceptor was already deployed

• SHIV inaccessible issues resolved

• AI Alien Activity Hang resolution

• Multiplayer connectivity optimization

Other Fixes

• TempleShip optimization: All Soldiers properly spawn when restarting the mission after clearing the second room of TempleShip

• Snapshot penalty should no longer apply when Overwatching without first moving.

• Easy Difficulty is now easier.

Again, thanks for all the feedback and for being super patient as we prepare each patch for release. We are always monitoring the forums for issues and will post as soon as we get official updates.

Updated:

Adding my reply to the defeat screen issue here so its more visible. This is NOT confirmed to be fixed on the upcoming patch.

Defeat screen after beating game

Firaxis is currently aware and researching this issue. We got a couple save files (thanks to you guys) on Oct 22nd that they're looking at. I'll let you guys know as soon as I hear anything about it.

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam cemu pechevi kad iako ima replayabilitija nije bas izrazen.

Istrazio sam sve nauke fino vremena pre kraja igre, jedina razlika koju bi mogao da unesem je da krenem prvo na kesh pa posle na nauku ali to i nije nesto. Ili da mozda probam sa shiv-ovima mada je to uvek bilo sranje jer ne dobijaju xp itd itd.

Najvise smara sto je kratko, mogli su lako mnogo toga iz starijih delova da dodaju. Na primer jako prosta stvar, vise baza, vise transport shipova i samim tim vise timova itd itd. Sa te dve stvari bi produzili igru ihaj. a nema mnogo doprogramiranja posto obe stvari postoje vec, samo male izmene u interfejsu da se omoguce.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...