voodoo_ Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Izvinjavam se onda, ljudi koji primarno koriste sopstveni automobil za saobraćanje po gradu mogu slobodno da nastave da me ubeđuju šta će poboljšati gradski saobraćaj, pošto ja inače nisam donedavno menjao tri prevoza u jednom smeru i tri nazad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Izvinjavam se onda, ljudi koji primarno koriste sopstveni automobil za saobraćanje po gradu mogu slobodno da nastave da me ubeđuju šta će poboljšati gradski saobraćaj, pošto ja inače nisam donedavno menjao tri prevoza u jednom smeru i tri nazad. kakav dobar primer stanja svesti nase zemlje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 meni je jedina reakcija na ovu vest :"koliko su samo pokrali za opremu/uvodjenje sistema i ko li je dobio namesteni tender" propast Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 meni je jedina reakcija na ovu vest :"koliko su samo pokrali za opremu/uvodjenje sistema i ko li je dobio namesteni tender" propast Imajte samo u vidu da plate onih finih cika u zutim prslucima za dva ili tri meseca kostaju koliko ceo sistem... A ti ljudi sada postoje da bi se svi navikli da prevoz nije besplatan i ne moze biti ako treba da bude bolji... Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 A ti ljudi sada postoje da bi se svi navikli da prevoz nije besplatan verujem da je to stvarno bila odlucna ideja ljudi koji su doneli istu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Isti sistem funkcionishe u mnogim gradovima u Evropi koji nemaju metro, tako da argumenti nisu na mestu. A i ako su ruski penzosi mogli da se navinknu na ovo, zashto nashi ne bi mogli? Kenjate k'o foke, opet. Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatboy Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 meni je jedina reakcija na ovu vest :"koliko su samo pokrali za opremu/uvodjenje sistema i ko li je dobio namesteni tender" propast Znaci kad budes prestao da "reagujes" to ce znaciti da je tvoja firma dobila taj tender! Quote Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 valjda je neka turska firma uzela to da radi :) Projektovana vrednost opreme i softvera je 12 miliona evra. Grad Beograd za ovaj posao neće izdvajati sredstva, a ugovor predviđa da firmama koje su za njega zadužene pripadne 8,53 odsto prihoda od mesečne prodaje karata. Ugovor je potpisan na 10 godina s tim što Grad ima mogućnost otkupa opreme pre isteka tog roka. Quote Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 najvise boli sto dajemo strancima da rade gradjevinu, it, saobracaj iostale unosne grane. uzas uzas uzas. sto je najgore vecina tih stranih kada dobije posao, posto su dobili tipa trideset posto vise od realne cene, angazuje nase kao podizvidjace, da im pare i ode sa jaoming facom. opet, uzas uzas Imajte samo u vidu da plate onih finih cika u zutim prslucima za dva ili tri meseca kostaju koliko ceo sistem... A ti ljudi sada postoje da bi se svi navikli da prevoz nije besplatan i ne moze biti ako treba da bude bolji... to ti pricam. kad se uvede sistem, te fine cike ce i dalje ostati da rade bez potrebe (otksz tesko da ce dobiti, idu izbori) tako da sam ja od svog poreza finansirao oba resenja, kako ono sa previse neefikasnih kontrolora/komunalnih policajaca, tako i resenje sa automatizacijom. moze li jos koje resenje kao bekap za prva dva, radu cu i njega finansirati! Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 27, 2011 Author Report Share Posted August 27, 2011 Kad smo ih već "nagazili", komunalci realno počinju opasno da me smaraju, iako srećom nemam direktnog kontakta sa njima, tj. nisam imao, ali ih viđam ovde po bulevaru, samo se voze onim raspalim Čerijima i ono staju na svakih 10 metara na fazon "e ti, nemoj da se naslanjaš na stablo drveta da ne bi puklo", "e ti tamo nemoj da hodaš po liniji za slepe jer evidentno imaš čulo vida" i ostalo. Pre neko jutro su drndali likove koji sede na stanici autobusa a ne čekaju autobus (trebalo je da kažu da čekaju :)). A ovaj BusPlus, nemam pojma, ja ne koristim javni prevoz svakodnevno ali volim da idem prevozom kad mogu, ali nekako se plašim da bilo šta dodatno napišem ima da me prebije neko :) No slažem se sa Igorom, i meni je prva asocijacija odma' bila "koliko, ko, šta" ali opet, moraju neke stvari da se rade, tj. ne može sad ništa da ne funkcioniše jer uvek mislimo da je neka nameštaljka :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 pa naravno da moraju, i naravno da ce se neko ugraditi, ali vise mi je muka kad pomislim KOLIKO ce se ugraditi i da ce to opet raditi stranac A oko komunalne ja ih nikad nisam sreo. ali cuo sam da je vrh posao. 40-50 iljade a ladis jaja Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 27, 2011 Author Report Share Posted August 27, 2011 'de nije vrh posao, uvek ih je po 3-4 u kolima, vozaju se okolo i drndaju vunicu. Kapiram da čak nemaju ni ono "drillovanje" koje parcijalno imaju pravi panduri, nego im je nadređeni lik koji sedi u kancu i pika Farmville, a oni ostali se voze okolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Mislim da biste vi poludeli da zivite u Moskvi Treba da dodjete kolektivno do mene, da vidite shta se radi u Rusiji. Ali realno. Onda bi prestali da serete :) Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted August 27, 2011 Report Share Posted August 27, 2011 Ne znam koliko bi to bilo dobro po naše zdravlje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruja Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 da Srbo,sta ti koji kurac pricas,pa Moskva ima samo 10 miliona stanovnika,naspram dva miliona u Beogradu,sigurno je da je u Beogradu sjebanije nego u Moskvi,gde mahom zive jos gore budale nego ovde Quote gruja novi alenko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruja Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 No,you. Quote gruja novi alenko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 realno, srbo, mi ne znamo kako je u moskvi a ti ne znaš kako je u beogradu. ne može tu nešto da se poredi. ako je moskovski prevoz iole nalik londonskom (london je inače dosta veći od moskve, ili je bar bio poslednji put kad sam proveravao), metro je okosnica prevoza a autobusi se koriste za kraća putovanja i za dolazak do i od najbliže metro stanice. u takvom sistemu nije strašno da autobus bude spor, jer se ljudi njime voze 15-ak minuta (pa dodatnih minut-dva ne smeta). s druge strane, u gradu bez metroa, gde je autobus osnovno sredstvo prevoza, dodatih 10 minuta na put od 45 minuta itekako smeta. a ulaženje na prednja vrata traajeeee... btw, opet ja sa londonom (al ako se išta može naučiti od engleza, to je organizacija javnog prevoza), al u zglobne autobuse se i tamo ulazi gde hoćeš, na prednja se ulazi u dabldekere koji imaju dvoje vrata ukupno. stvarno bi bilo glupo da kod nas uvedu ulaženje na prednja vrata u zlobne autobuse, kojih je velika većina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 28, 2011 Author Report Share Posted August 28, 2011 To je taj podsvesno namerni typo :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 haha čak sam na jednom mestu uhvatio i prepravio, al mi je ovo drugo promaklo :D i bolja je bila prva slika :p p.s. vidim sad da sam se zajebao za poređenje veličina, al to nije ni toliko bitno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shekk Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Dakle, sad umesto dinara u bušač karata preduzimljivi penzosi nose neodimijumske magnete? Quote jebote, smorio si sa kukanjem vise :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 28, 2011 Author Report Share Posted August 28, 2011 @ šeki - hah, nisam znao za foru sa dinarom! @ ivke - jes', al' bila ogromna slika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 Realno Ivane, ne moze da bude u BG-u gore sada nego shto je bilo 90-ih, tako da serete :) A i vozio sam se autobusima u Beogradu poslednjih nekoliko puta kada sam bio, ne pricham napamet. U Moskvi isto imash mnogo z(g)lobinh autobusa i trolebusa, a tramvaju su smeshni, izgledaju kao oni koje su kod nas izbacili iz upotrebe 80-ih. Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 a šta tačno seremo? da će se duže putovati ako se ulazi samo na jedna vrata, i da je retardirano da se zglobni autobus koji je u špicu pun ko oko popunjava samo kroz jedna vrata? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VoOdoO_MaN Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 (edited) Zar u staroj Jugi nije bio besplatan gradski prevoz? Nisam hejter, ali malo su skupe ove karte za jednodnevnu upotrebu s tim što ajd' da je neki prevoz, nego nit' znaš kad će da naiđe onaj prevoz što ti treba, nit' znaš gde treba da izađeš ako ideš npr. na neki deo grada koji dovoljno ne poznaješ. Ja sam 2007. u Pragu platio kao neku dnevnu kartu tipa jedan evro. Ceo dan sam se vozio sa njom (nigde je nisam kucao lol) i sve je pisalo u narednih 5 stanica, gde staje, kad staje itd. S tim što nije bilo konduktera, sve je čisto i otvaraju se sva vrata na tramvaju/basu. Ja se npr. ponekad zapitam kako se stranci snalaze sa našim prevozom. :D Edited August 28, 2011 by Mr.Minus Quote Got some minuses for free? Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 a šta tačno seremo? da će se duže putovati ako se ulazi samo na jedna vrata, i da je retardirano da se zglobni autobus koji je u špicu pun ko oko popunjava samo kroz jedna vrata? Da. :))) Al ozbiljno, tako su mnogi vikali (pa i ja) kad su kod nas najavili taj način ulaska u bus... "jao sada ćemo putovati 45 umesto 30 minuta" i slične priče. Istina, bilo je malo gubljenja prvih mesec-dva, dok se narod nije navikao, sada je sve ok... i ne, nemojte i meni opet tu spiku "ne možeš da porediš BG i NS", ulaz na prva vrata je ulaz na prva vrata, zglobni autobus je zglobni autobus, i u BG-u i u NS-u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.