Jump to content

Suzuki DR 125SM


oddball

Recommended Posts

DR_125_SM_4b1b8c9f34464.jpg

upravo ovaj model. 124ccm, 4V, jednocilindricni, blabla... aj bajkeri da vas cujem: za rookija u motociklizmu da li je ovo ok, voznja iskljucivo po gradu. kapiram da jeste buduci da se u jednoj auto skoli koristi za obuku i polaganje A kategorije.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vozi ga drugar u auto skoli, nisam probao ali kaze da je ok.

Samo bih napomenuo da je 4k puno za motor koji ces jako brzo prerasti.

Pritom mislim da ces imati problema da ga prodas za neke ok pare iz gore pomenutog razloga.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

vise gotivim enduro, a za 125ccm sam se odlucio posto je skroz ok sto se potrosnje, registracije i velicine tice. realno do posla i nazad i jos po neke stvarcice po gradu da se promuljas kroz guzvu. jeftinije nego gradski prevoz.

postoje samo dve istine na ovom svetu:

1). djape je najbolji frajer

2). zemlja je plocha

Link to comment
Share on other sites

e mogli bi, kad se vratim s vakaciona, tamo za 2 nedelje, dotle sam broke. aj javim kad tampi drugara.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam, isto kao i pre.

Imaš opciju A - da ideš u auto školu i plaćaš celu obuku za A kategoriju, voziš časove etc i ideš na polaganje (što niko ne radi) ili

Imaš opciju B - uzimaš u Ljermontovoj L tablice za "samoobuku" u trajanju od 25 dana. Platiš im nešto preko 10.000 dinara, posle 25 dana dođeš po potvrdu da si se "samoobučio" i sa tom potvrdom ideš u auto školu da polažeš za A.

U oba slučaja ti naravno treba lekarski pregled za A + sve dažbine upisa u auto školu, izlaska na polaganje etc.

Polaganje je iz dva dela - "pismeni" deo, sličan onome za B samo mislim nešto kraći i praksa. A praksa je zavisi kako gde, ili samo poligon (napred-nazad i osmice) ili sve to plus ideš iza kandidata koji polaže za B.

Pri čemu je, da bi uopšte polagao za A, uslov da imaš ili PSP ili B kategoriju već položenu.

I možeš na svom motoru ako je sa menjačem, ako nije uzimaš iz škole ako ima a ima ako je "akreditovana" za A kategoriju.

Ispraviće me drugari ako grešim nešto.

Jedino ne znam kako kod mlađih ide to iz A1 u A2 itd, da li se kroz x godina proces jednostavno ponavlja pa dobijaš narednu A ili kako već.

Link to comment
Share on other sites

Ja koliko sam cuo od klinaca iz kraja morace da se polaze opet voznja kad se menja kategorija, sto se poklapa sa pricom lika koji drzi autoskolu da ce morati da kupi motor za svaku od navedenih kategorija koji odgovara tim kategorijama.

Inace to za a1 a2 itd ne kaci matore konje poput ivketa. On dobija odma ful a kategoriju.

I ispravka na ovo lakijevo, u zadnje vreme se ne vozi prakticni deo iza nekoga ko polaze za b nego ispred posto mu se prethodno objasni ruta kojom treba da ide.

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

Link to comment
Share on other sites

kaze ortak kul je za po gradu i to, al je mnogo moneyza i radi k'o motokultivator.

plus, ako imas a kategoriju, ima za te pare bolji motor, eto :D

Edited by Kung Lao

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I ispravka na ovo lakijevo, u zadnje vreme se ne vozi prakticni deo iza nekoga ko polaze za b nego ispred posto mu se prethodno objasni ruta kojom treba da ide.

Sad mi pade napamet, ovo mi ne deluje baš realno izvodljivo i "fer" prema ovome koji polaže na motoru. Ima više smisla da ga pandur i instruktor čekiraju, ali ti kao lik koji polaže šatro ne bi trebalo da znaš rutu kojom te vode, da bi mogli na brzaka da te nešto iscimaju, plus možda polažeš u kraju kojeg ne poznaješ ili pandur zaboravi poneku ulicu koja tu negde postoji pa kao "idi u drugu desno" a trebalo je u treću ili šta da radiš ako u tom trenutku kad voziš bude neka "malfunkcija" na putu? da staneš sa strane i čekaš instrukcije, što je opet podložno slobodnom tumačenju pandura dal' je to što si uradio ispravno ili nije.

Idealno bi bilo da imaš vozilo predvodnika :) u kojem je jedan pandur, pa ti na motoru pa ovaj što polaže u kolima, ali to naravno nije baš realno.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...