Jump to content

WTB auto


Trooper

Recommended Posts

igore, imaš argumente kao pravi deda. Hoće lepo dečko da se ne znoji u busu, pa makar putovao isto, zato sam i ja uzeo kola. Meni sad od gajbe 77-icom i kolima na posao treba isto, ali se vozim u svojim kolima, niko mi ne smrdi, radi mi klima i slično.

Druga poenta je što sa njim odem u hipermarket i do mojih, i generalno sam za nepunih godinu dana prešao samo 6k

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

igore, imaš argumente kao pravi deda. Hoće lepo dečko da se ne znoji u busu, pa makar putovao isto, zato sam i ja uzeo kola. Meni sad od gajbe 77-icom i kolima na posao treba isto, ali se vozim u svojim kolima, niko mi ne smrdi, radi mi klima i slično.

Druga poenta je što sa njim odem u hipermarket i do mojih, i generalno sam za nepunih godinu dana prešao samo 6k

sve to stoji, ali ja imam druge poglede na zivot. no bottom line, postujem sve, samo skrecem paznju na neke fiksne troskove. isuvise znam ljudi koji su se zaleteli pa sad nemaju ni za odrzavanje.

ja u centar i dalje nema sanse da idem kolima recimo. toliko smaranja i jurenja parkinga po guzvama, ma neka.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Sry, ali tvoj odgovor nije drugi pogled. Svi znamo da su kola luksuz, i verovatno mi bez porodice itekako možemo bez njih, ali je to luksuz koji ti itekako podiže kvalitet života. GSP se jeste popravio značajno u poslednjih deset godina, ali i dalje mi nismo metropola gde možeš lagano da koristiš gradski prevoz stalno i da te zabole kurac

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

meni se bas dojmi da jeste. ne znam, brate ako mozes kupi, samo predvidi troskove to je. mom stilu zivota auto apsolutno ne treba, uzeo sam kao zbog klinca i sto sad mogu kad ocu da skokmem na plac ( tri puta godisnje lol), ali realno nije mi trebao auto za ovih 13000km za 4 i po godine.

plus sam nervozan u kolima i uzasno gubim zivce od ocajnih primitivaca u saobracaju, meni je po gradu autobus daleko opustenija varijanta :)

no nisam merodavan jer eto nemam neki razvijen socijani zivot pa da zujim stalno negde.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

a kako si izrachunao 600 eura u amortizaciju i registraciju godisnje? :) redovni servis za novog punta ne mozhe ici preko 8k + registracija max 15k :)

ja josh nisam upoznao osobu kojoj je bolje da se vozi busem nego kolima u beogradu, tj. jesam al' one shto zhive na nbgdu i zemunu i ne izlaze iz kruga od 5km (naravno preko reke se ne ide)

@vudi, ovo ti smesno: 2009-Suzuki-Burgman650b.jpg ?

Link to comment
Share on other sites

Nissan Srbija daje 10k eur beskamatnog kredita. Uzmes novu Micru u full opremi sa original Nissan navigacijom, automatskom klimom, tempomatom, svim mogucim senzorima, 5 godina garancije... iskesiras 2.5k, ostatak polako kvrckas na rate. Problem?

On a more serious note, ako gledas nesto do 4-5k polovno, u taj budzet mislim da mozes da uklopis manje vise svaki racionalan auto koji se kortlja po srpskim putevima. Jedino sto treba malo srece u odabiru polovnog automobila, iskusan serviser od poverenja da ti pomogne, i mnogo strpljenja i cekanja dok ne naleti "prava ponuda".

Link to comment
Share on other sites

Od 3,5k do 5k eura moze da se uzme dobar polovan automobil. Cene su bash pale. Mozda je bolja varijanta neki Stilo JTD ili tako nestio, ako hoces Fiat. I za njih bi delovi trebalo da su jeftini posto ih ima jako mnogo kod nas. Najbitnije ti je da imas nekog da ti pogleda taj polovnjak pre nego sto pazaris.

Link to comment
Share on other sites

a kako si izrachunao 600 eura u amortizaciju i registraciju godisnje? :) redovni servis za novog punta ne mozhe ici preko 8k + registracija max 15k :)

ja josh nisam upoznao osobu kojoj je bolje da se vozi busem nego kolima u beogradu, tj. jesam al' one shto zhive na nbgdu i zemunu i ne izlaze iz kruga od 5km (naravno preko reke se ne ide)

@vudi, ovo ti smesno: 2009-Suzuki-Burgman650b.jpg ?

eto, ja sam bas ta osoba :)

meni je obavezan godisnji trosak (registracija, osiguranje ovo obavezno i servis) ove godine izaslo 38000 dinara. ostalih 20ak euramesecno mi je buffer za gume, ulje i tako neke sitnice.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

eto, ja sam bas ta osoba :)

meni je obavezan godisnji trosak (registracija, osiguranje ovo obavezno i servis) ove godine izaslo 38000 dinara. ostalih 20ak euramesecno mi je buffer za gume, ulje i tako neke sitnice.

skapirao sam da si ti taj tip osobe ali onda ne mozhesh da savetujesh njega da ide prevozom jebaga :)

a kad vidim koliko si pukao na servis i registraciju, malo mi je drago sto mi je thalia 1.2 [:D]

Link to comment
Share on other sites

zasto ne mogu da ga savetujem? pa pitao je za savet, nisam mu naredio, a i eksplicitno sam par puta napisao tipa kolko ljudi tolko cudi.

sad nisam siguran da je 15 k za 1.2 sa osiguranjem, eto i meni je drago da si proso tolkopovoljnije od mene.

eto sad gledam caletovog auta, ja bi na ivanovom mestu razmotrio i daciju sandero, cale je uzeo i sasvim sasvim dobar auto.

uh " caletovog auta", pao sam malu maturu upravo.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

pa ono, nemam razloga da te lazhem pobogu :) proshle godine je bilo valjda 18k jer sam uzimao nove tablice, ove godine 15k jer sam imao smanjenje za osiguranje poshto se nisam chukao :) redovni godisnji servis mi je 8k :)

a za ovo drugo - ako tebi ne treba auto jer ne mrdash sa te strane reke, onda ne mozhesh da znash kako je ljudima koji putuju u pm svaki dan jebote :) ja sam prekjuche prvi put ushao u prevoz posle par godina, ishao sam jednu stanicu od crkve svetog marka do terazija i hteo sam sebi ochi da ischupam koliko je toplo bilo u onoj konzervi.. a josh je bus bio polu prazan, mogu da zamislim kako to izgleda kad se vozish sa josh 40 ljudi od kojih vecina miomirishe :)

Link to comment
Share on other sites

hteo sam da napisem post u stilu tek probudjenog hejta ali posto su u poslednje vreme poceli svi da se vredjaju i nalaze povredjenim kad im neko protivreci onda samo par stavki

1. kola nisu za da se ide sa njima na posao ili mogu da budu u slucaju da neko bas zeli da odvoji veliki deo novca za taj komfort

2. ko ima tu nesrecu da su mu najblize linije gsp-a trole i tramvaji, ja licno imam zelju da se upucam u nogu kada se vozim tim objektima koji idu 10 na sat, posebno na duze relacije kada bi brze stigao peske negde

3. kola pruzaju slobodu, bezbroj mogucnosti i na kraju, daleko bilo, da se brzo brzo i odma stigne do hitne umesto da se zavisi od drugih

primer: (ko pokusa da opovrgne ili mu se nije desilo nikad nek se nabije na ivicu od drvene stolice)

zove te ortak/prijatelj u jedan ujutru jer se polomio od alkohola/da se nadjete, u problemu je/ sednete na limunadu

- najbolji smo drugovi 30 godina ali nema gspa jbg sta cu

- nemam pare za taksi platio sam racun za mobilni duplo vise ovog meseca. ili

- mogu da dodjem za 10min

.

Link to comment
Share on other sites

evo ja ću da ti opovrgnem primer :D

ako ne želiš/ne možeš da ideš kolima na posao (npr. radiš u centru pa bi te ubijao parking) a pri tom imaš relativno solidne linije gsp-a u blizini, za stavku 3 možeš deset puta mesečno da platiš taxi i opet si potrošio daleko manje nego što bi te koštalo imanje kola.

vudu, vozio sam par dana dačiju sandero (rent a car) i kao prevozno sredstvo je vrlo korektna. rekao bih da je bolja od jugo punta. prostrana je, pregledna (dosta se visoko sedi), iznenađujuće udobna na lošim putevima (udobnija od bilo kog zapadnog automobila skorije proizvodnje jer se ne tripuju da bude sportska). 1,4 benzinac je dovoljno jak i za autoput, ide 120-130 bez preteranog dranja, ali će na otvorenom putu potrošiti više benzina nego neka kola sa većim motorom.

ali tu su grozne renoove komande. volan nema nikakav osećaj, kao da voziš need for speed sa isključenim fidbekom, kvačilo ima hod od pola metra, kočnica je preosetljiva a pored papučice gasa nema nikakvog oslonca za desnu nogu tako da sam posle prvog dana vožnje imao upalu nekog sitnog mišića u stopalu :D

Link to comment
Share on other sites

pa onda bi dosli do zakljucka da sem u slucaju da se ne radi o novim kolima koja su izasla iz fabrike juce i u slucaju da kada bi to bio punto i u slucaju da nasi vredni radnici nisu apsolutno nista zasrali i da u slucaju da moze da usere nekog da se apsolutno nista ne pokvari na godisnjem nivou pa da onda ta cifra ne predje 250e na odrzavanje i takse

onda ima logike da je taksi bolja opcija ako neko ne planira da ide kolima na posao ali da taj taksi u proseku kosta 250 dinara, ako ces da ides deset puta mesecno negde sto bi na kraju dovelo do toga da uzimanje kola ima samo veze sa time da se kao sto je nas drugar mohi rekao bi se plodila neka udavaca iz okoline barajeva

Link to comment
Share on other sites

pa ne, prosto ne možeš to posmatrati čisto sa finansijske strane jer onda nikada nećeš kupiti kola (osim ako zarađuješ pomoću njih). kola poboljšavaju kvalitet života a to je nešto za šta vredi potrošiti pare.

druga stvar je što kod nas kupuje kola i onaj koji ne može da ih priušti, i što često uz sve probleme i nerviranje koje kola neminovno donesu kvalitet života zapravo opadne.

Link to comment
Share on other sites

vudu ja bih ako je ista cena pre uzeo daciu sandero sa trecim nivoom opreme (ona je sad 8500) nego fiata sa ekvivalentnom opremom.

ako ces polovan, tu ne mogu pomoci :)

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

pa ne, prosto ne možeš to posmatrati čisto sa finansijske strane jer onda nikada nećeš kupiti kola (osim ako zarađuješ pomoću njih). kola poboljšavaju kvalitet života a to je nešto za šta vredi potrošiti pare.

druga stvar je što kod nas kupuje kola i onaj koji ne može da ih priušti, i što često uz sve probleme i nerviranje koje kola neminovno donesu kvalitet života zapravo opadne.

I to nerviranje je nepotrebno. Sve što treba je da skontaš šta za pravo radiš. Znači moraš da budeš svestan da nije sve registracija, benzin i vozi. I to čak ako je sve u redu, a da ne pričamo da svašta može da se desi (od loše kupvine u startu [:I] do ko zna kakvih sranja koje mogu da izazovu svakojaki vozači, loši putevi, loš benzin,... the list goes on).

Ja sam se svesno zarobio, ali sam isto tako najsrećniji na svetu kad treba da se vozim negde. Nepotreban mi je luksuz, ali to je moj izbor. Svako ima pravo sebi da kroji kako hoće. Ako Vudu hoće da kupi kola, zašto bih ga ja (ili bilo ko drugi) terao da ne kupuje jer eto, pare su skupe. Da ne pričamo o tome da je apsolutno nepotrebno da mu solim pamet koji auto treba da kupi. Naravno, kad god se pita za savet čuće milion raznih i naći će se u još većem problemu. Koliko vidim više ste ga zbunili nego što ste mu pomogli.

Vudu. Sve što treba da odlučiš je koliko hoćeš para da daš (održavanje imaš pa imaš, koji god da je auto) i da vidiš koja ti stavka najbitnija. Da manje troši, da je benzin ili dizel, na koji način hoćeš da održavaš kola, da li ti se više sviđa jedan ili drugi, neku zlatnu sredinu,... Stavki imaš milion. Koliko ja kontam ti bi prevozno sredstvo od tačke A do tačke B. Ako biraš od ova dva nova (Punto, Sandero) svaki ima svoje prednosti i mane i kad odlučiš šta hoćeš od kola lakše će ti biti da izabereš. Ako ćeš na "jeftiniju" varijantu polovnjaka tu moraš da otvoriš četvore oči i to je to. Naravno, opet treba da se odlučiš koje stavke presuđuju u odabiru automobila.

Link to comment
Share on other sites

Vudi ako ne plaćaš sve kešovinom, obavezno overi ove ponude za reno/hyundai/kurac palac finansiranje. Što jeftinija rata to bolje.

Za razliku u kamati možeš uzeti bolju opremu bez problema.

Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem

Link to comment
Share on other sites

Kupujem kola zato shto uzivam u voznji - nije vazno da li brze mogu da stignem vozom, metroom ili autobusom, voznja kola mi je super sama po sebi. To je kao ono iz onog klipa gde lik pricha o letenju avionom - svi seru kako je malo mesta, losha hrana i slichno, a to shto mogu da prelete 6000 km za 8 sati je neshto o chemu su nashi preci mogli da sanjaju....

U kolima, chak i kada sam u guzvi koja traje 2 sata, uvek se osecam kao chovek, drndam dugmice, slusham radio, gledam okolo (nisam pod zemljom u mraku kao u metroou, npr.), u krajnjoj liniji okrenem drugare na mobilni (BT veza rulez!) i imam vremena da razmishljam o lichnim stvarima. A kada nema guzve, voznja ~100 km/h po Moskovskim bulevarima pod gotivnu muziku uvek izvuche osmeh od uveta do uveta ;)

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...