Lakiranje stola - nakon sto je prethodni lak sprzen

Spustio sam vreo tiganj na onaj drzac za vruce stvari, na lakirani sto, ali je ipak tiganj bio prevruc pa je ostao trag na stolu (verujem da se taj lak nekako sprzio) i smrdi u tri lepe. Mislio sam da samo uzmem i prelakiram taj deo, al da li treba da skinem lak pre toga sa tog dela, il kako ? :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Mozda lupam ali koliko se ja razumem morash prvo da ogulish stari lak, pogotovo tu gde je sprzen jer necesh moci samo da prelakirash preko njega?

Kako se zove onaj sajt na kome imaju ovakve zajebancije? samosvojmajstor.com ili tako neka nebuloza...nisam uspeo ni da ga izguglam tako da nije to cisto da znate [:D].

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

ismirglao, sutra kupim lak pa premazem. hvala :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ismirglao sam, al ne znam za foru sa fenom?

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ono kako smo mi obično radili kad je u pitanu restauracija namestaja (da, slučajno to mi je bila struka, e sad što sam postao programer to je druga priča xD ) je da smo koristili malu ČELIČNU pločicu, koju blago zakrivite i stružete površinu. To je najbolji način za skidanje (pogotovu debljeg) laka.

Iskreno ne znam kako će ispasti, ako pokušavaš da išmirglaš i ponovo izlakiraš samo jedan deo ravne površine. Ako je moguće uradi celu površinu ponovo.