Jump to content

vesti


dovlagsi

Recommended Posts

mislim da svi znaju onu priču o hrvatskim tablama, al ajde da je ponovim: posle ZG 9999 BF ide ZG 0001 BH. ja ću da uzmem BG 011 ZG, pa da mogu u hrvatsku na letovanje bez da mi buše gume!

Link to comment
Share on other sites

Sve znam al' jebeš ga, deluje dosta.

el.preklapanje retrovizora

A-HA! Nepotrebna funkcija!

pročitao sam sve, i šta znam, vozim se stalno pored BMW salona i tamo nude neki BMW valjda serije 3 za 27.000 eur, verujem da ima dobar deo opreme kojeg ima i ovaj suzuki.

Link to comment
Share on other sites

znajuci kako nemci struktuiraju cene automobila (posebno porshe, audi i bmw) za tih 27 hiljada dobijesh samo abs i 4 vrata

Iz iskustva, sada bi zaista pre uzeo klot BMW 3 nego Kizashi za te pare... Tj, pre Merc C jer se ne dekra. :)

Razlika je u voznji znatna jbg... Nisam vozio Kizashi, ali otprilike znam sta bi ocekivao.

Sa druge strane, Alfa Romeo sledece godine baca fau-veu rukavicu u lice i predstavlja Mi.To sa TwinAir benzinskim motorom! Dakle, motor sa dva cilindra, MultiAir konceptom i turbo-punjacem... U prevodu: 0,9 R2 8v turbo 105 KS 155 Nm 4,5 lit/100km!

alfa-mito-sport.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

A tek sa tri! :)

Ko hoće da ga provozam u Korsi neka javi. Mada je izdržala pet gmazova na putu do Igija! :)

Iz iskustva, sada bi zaista pre uzeo klot BMW 3 nego Kizashi za te pare... Tj, pre Merc C jer se ne dekra. :)

Razlika je u voznji znatna jbg... Nisam vozio Kizashi, ali otprilike znam sta bi ocekivao.

Tako je nekako. Mercedes "početni" kapiram da zaista šije na svim frontovima Suzuki i ostalu ekipu, sličnih cena ali "nabudžene".

Link to comment
Share on other sites

btw

Od Nove godine gorivo će biti jeftinije do 10 dinara

BEOGRAD - Gorivo na pumpama od Nove godine biće jeftinije. Iako se retko ko usuđuje da prognozira koliko bi pojeftinjenje moglo da bude, neki naftaši tvrde da bi cene mogle da padnu i za 10 dinara po litru. Ono oko čega nema dileme jeste da će konkurencija na tržištu biti veća, kvalitet derivata bolji, a na pumpama će se pojaviti nove vrste benzina.

Vlada Srbije je na jučerašnjoj sednici donela odluku da ukine uredbu o cenama goriva i izvrši potpunu liberalizaciju tržišta. Od 1. januara cene derivata zavisiće od ponude i tražnje pa se očekuje da gorivo pojeftini. I sam resorni ministar Petar Škundrić očekuje da će ukidanjem monopola NIS-a od Nove godine cene biti ispod sadašnjih.

- Pozivam naftne kompanije da u tržišnoj utakmici pokažu da zaslužuju poverenje građana - rekao je Škundrić i dodao da je odluka Vlade istorijska.

- Ukoliko otvaranje tržišta ne rezultira nižom cenom, to će govoriti o nesposobnosti i netržišnom ponašanju učesnika u ovom sektoru - istakao je Škundrić.

Na pitanje da okvirno kaže za koliko bi gorivo moglo da pojeftini, ministar je odgovorio da ne može da daje procene jer bi to bila sugestija trgovcima derivatima.

Ni velike kompanije nisu sklone da govore o konkretnim iznosima iako ne poriču da će nižih cena biti.

U NIS-u kažu da će veleprodajne cene svakako biti nešto niže.

- To može da se odrazi i na cene na pumpama, ali one zavise i od prodavaca i od kupaca - navode u NIS-u.

Ostali veliki igrači na tržištu će, čini se, za sada nastaviti da nabavljaju neke derivate od NIS-a, dok manji naftaši još razmišljaju da li da nastave saradnju.

“Lukoil - Beopetrol” je spreman za liberalizaciju a, kako ističu, cene derivata u idućoj godini biće na nivou cena u regionu.

- One mogu biti i niže, ako ne bude nekih ograničenja - kažu u toj kompaniji i potrošačima garantuju da će u sledećoj godini moći da kupe benzin, evrodizel i tečni naftni gas najviših evropskih standarda.

Ta kompanija će u 2011. godini glavno težište prebaciti na uvoz sopstvenih proizvoda iz rafinerija u okruženju, ali računaju i na nastavak saradnje sa NIS-om.

Vuk Radović, zamenik generalnog direktora i izvršni direktor “Eko-Srbije”, članice “Helenik petroleuma”, kaže da bi bezolovnih benzina iz uvoza trebalo da bude na pumpama sredinom januara.

- Moguće je da se neko pripremio pa će se derivati pojaviti i ranije. Već sada na našim pumpama ima bezolovnog benzina evropskog kvaliteta jer NIS proizvodi određene količine, pa ga od njega kupujemo - navodi Radović.

On ističe da su upućeni na saradnju sa NIS-om jer će od ove firme kupovati manje kvalitetne derivate koji se ne mogu uvoziti, ali i one sa evropskim standardom.

Na pitanje da li je dobro to što će se cene formirati slobodno, Zoltan Majkl Takač, direktor “Intermola”, članice MOL-a, kaže da je najbolje rešenje da konkurencija odredi cene.

- Slažem se da je za građane bitno kolike će biti cene, ali vrlo brzo će videti da nije sve u ceni, već u celokupnoj usluzi - kaže Takač.

On ističe da im saradnja sa NIS-om olakšava poslovanje. - Naručite danas gorivo od NIS-a i vrlo brzo ga dobijete, što nije slučaj kod uvoza - dodaje on.

Na pitanje da li zbog najave iz NIS-a da će u veleprodaji cene biti niže, može da prognozira kako će se to odraziti na maloprodaju, Borisav Tatić iz Udruženja privatnih benzinskih stanica odgovara:

- Kako sada stvari stoje, cene će ići naniže. Tržišna utakmica će krenuti, ali će NIS u početku imati prednost jer ima odmah robu na tržištu. Ne mogu tačno da kažem koliko bi to pojeftinjenje trebalo da bude, ali možda će čak ići i do 10 dinara. NIS će krenuti u akciju, a ako spuste cene, onda ćemo morati da se jurimo sa njima - ističe Tatić.

Bolji kvalitet derivata koje će kompanije od januara uvoziti jeste nešto što naftaši mahom ističu kao osnovnu prednost liberalizacije. Ono o čemu se manje priča jeste to da će se na tržištu pojaviti i nova goriva.

Dizel je već na slobodnom uvozu, a motorni benzini mogli bi da budu kvalitetniji jer će pumpe prodavati benzin od 98 oktana i benzin od 95 oktana, koji je ekvivalent sadašnjem vrlo skupom premijumu. Broj oktana znači da je benzin kvalitetniji i bolji po motor jer onda ne dolazi do slučajeva da motor detonuje umesto da derivat sagori bez ikakvog zvuka.

Link to comment
Share on other sites

Iz iskustva, sada bi zaista pre uzeo klot BMW 3 nego Kizashi za te pare... Tj, pre Merc C jer se ne dekra. :)

Razlika je u voznji znatna jbg... Nisam vozio Kizashi, ali otprilike znam sta bi ocekivao.

Mozda bih se slozio sa tobom ako se radi o originalu aktuelne C klase ali posle ovakog redizajna, pre bih ipak uzeo seriju3, ma bre cak i zhasu a4 iako je samo nacifrani pasat

01-2012-mercedes-benz-c-class.jpg

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

"što se tiče komforta" :)

ali dobro, nisi odavno bio u Srbiji, oprašta se :))

btw, šta je sa cenama goriva, jel neko prolazio pored neke pumpe, jel neko nešto menjao, ili su od 1. tek krenuli u "nabavku" pa će tamo od marta da krenu promene? :)

Link to comment
Share on other sites

Koliko vidim i dalje je ista cena ... čini mi se da sam negde pročitao da ovi manji čekaju da vide šta će NIS da uradi pa će oni nakon toga, a OMV i ekipa verovatno čekaju da uđu prvi kontigenti "njihovog" benzina, jer je tek od pomoći skinut monopol.

edit: ahahah, pa ovo je genijalno:

Iako je iz Ministarstva energetike najavljivano da bi trebalo da dođe do pojeftinjenja, zbog usklađivanja akciza sa inflacijom, do kraja meseca bi trebalo da dođe do poskupljenja goriva, moguće i za 10 dinara.

"Gorivo će da poskupi i već su se stekli uslovi da se to desi iz dva razloga, prvi je usklađivanje sa berzanskim cenama na svetskom tržištu i drugi razlog je što oko 15. januara mora da dođe po zakonu od akcizama do usklađivanja akciza. Ono što je evidentno da će do kraja januara poskupeti između 8 i 12 dinara", kaže Milan Rakić iz Udruženje privatnih naftaša.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=01&dd=01&nav_category=9&nav_id=483214

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...