Vićsa Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 U Sloveniji je 100 oktanski benzin €1.3 ili €1.4. Šta više da se priča? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 (edited) zavisi sta vozis meni recimo popije bar 3-4l manje na povratku s njihovim benzinom, nego u odlasku sa nasim edit: bio je u slo 1.3e 95 okt a 1.32e 100 okt... auto mi se preporodio na neko vreme u krajnjem slucaju http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=18&razvrsti=1 u jeftinijoj smo polovini Edited March 19, 2012 by Junkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vićsa Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Sva sreća pa je kurs eura na ovoj listi dobar Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted March 19, 2012 Author Report Share Posted March 19, 2012 Ma to nije sporno, ali druge cene nisu toliko različite, recimo kola tamo koštaju isto ili manje nego ovde. Samim tim ako imaš pare za ta kola, onda ti je logično da imaš pare i za benzin, pogotovu ako je jeftiniji. Polovna da, ali nova ne. Italija spada u red skupljih drzava po pitanju cena novih kola. Nisu bas kao Danska :) al su skuplji. U Nemackoj i Madjarskoj su npr. jeftinija nego kod nas, da ne racunamo tu ipak Estonije i tako te gore koji su bas jeftini. facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Nisam mislio u tom smislu. Mislio sam u smislu ako imaš u Srbiji imaš +/- 10k evra da kupiš Punto Evo i u Italiji imaš +/- 10k evra da kupiš Punto Evo, cena je manje više slična. Onda ne možeš da kukaš na standard kad je u pitanju benzin. Mislim realno gledano taj Punto Evo njih košta recimo pet prosečnih plata, a kod nas je to 25. Samim tim nije normalno upoređivati cenu benzina u odnosu na standard, kao njima je lakše da ga kupe, lakše je da kupe i kola pa se i ovde vozi. Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted March 19, 2012 Author Report Share Posted March 19, 2012 to je tacno, da... mi bas vozimo dobra kola koliko nam je lose/koliko kukamo :) facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 pričali smo o tome već. ja mislim da je to do mentaliteta (u nedostatku bolje reči), jer ovde ljudi kupuju auto od preko 20 hiljada a žive sa roditeljima i nemaju pojma odakle će plaćati benzin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Мислим да није тај рад, лупам, неки Амер ће исто да узме лолкућу од два спрата и пет купатила за себе, жену и једно дете и кад га стигне криза и хипотека, избациће га агенција на улицу и онда ће да фура макси колица по менхетну. Хоћу рећи, ако причамо о менталитету, ја гласам за хомо сапиенс менталитет, кад га ставиш у капитализам/креде и те ствари, а не за србин/мексиканац/бурундац менталитет. brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Tačno je ovo što kaže ivke, što ne znači da nije tačno ovo što kaže dule (al' sam pametan!) ali to nije samo kod kola, mislim da ljudi tako razmišljaju za sve što kasnije zahteva neko ulaganje koje previde, bez obzira da li je to nešto čime se hvališ drugima ili nešto čisto onako "za sebe". Kao "treba mi sto evra za ovo" i čim skupi stotku on to kupi, a ono posle toga moraš da daješ još 10 evra mesečno ali to kao "to ćemo lako". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Po meni je najveći problem što je u Srbiji auto mega statusni simbol. I onda imaš likove koji na Polovni automobili prodaju džipove sa plinom - Hummer H2 (prvi vlasnik, dakle on ga je ugradio u motor od 6L, sa sve televizorima, DVD uređajima i sl), Porsche Cayenne S (340KS) i moj favorit Range Rover Sport Supercharged od 390KS sa sve opisom na kraju "UGRAĐEN NOV SEKVENT PLIN PRE 30 DANA"! Mislim sve mogu da mi objasne ljudi i da se nema para i sve, ali da kupiš auto od 6.000 kubika ili 400 konja i da mu onda ugradiš plin jer nemaš para za benzin to baš ne može logično da se objasni... Pritom su ovo samo neki od aktuelnih oglasa, ima ih tamo još, a ima sigurno i onih koji se ne prodaju. Ali jebiga, moraš da budeš seljana i da voziš ogroman džip, a leba da jedeš posle nemaš. Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted March 20, 2012 Author Report Share Posted March 20, 2012 Audi barem ne mora da se troši za one crne folije kad testiraju buduće modele, samo nalepe oko farova (mada se i to zna kako će izgledati). Restilizovani Audi Q5 facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 ne znam, dule, ja mislim da ovde daleko veći procenat populacije zateže kaiš da bi vozili kola nego što je u americi pokupovalo velike kuće. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Mislim sve mogu da mi objasne ljudi i da se nema para i sve, ali da kupiš auto od 6.000 kubika ili 400 konja i da mu onda ugradiš plin jer nemaš para za benzin to baš ne može logično da se objasni... Pritom su ovo samo neki od aktuelnih oglasa, ima ih tamo još, a ima sigurno i onih koji se ne prodaju. Ali jebiga, moraš da budeš seljana i da voziš ogroman džip, a leba da jedeš posle nemaš. A možda je to neko razmišljanje od početka? Nema veze sa parama već sa "željom"? Kao - kupujem auto i ugradiću mu plin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Pazi, nije meni sporna ta želja da se ugradi plin kad neko kupuje tipa polovnog Megana II da bi se nekako prevezao za potrebe sebe i porodice. Ali ovde govorimo o iživljavanju od automobila, gde samo registracija košta 2.000 evra godišnje, gde ovaj što mu je ugradio plin pre mesec dana ga prodaje za 30k evra. Realno ja tolike pare u životu nisam video, a da ih imam na gomili da ih dam za kola (što bi značilo otprilike da imam još plus 200k koje sam rasporedio na bitnije stvari), svakako ih ne bi vozio na plin. I to auto od 400KS! To samo pokazuje da seljanija kod nas nema granica :) Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 pa baš to, ja mislim da je to seljanija a ne uvek nemanje para. kao što recimo više ne mislim da je ona priča sa kućama kad dignu šest spratova a okreče samo prvi to što nemaju para za svih šest, nego zato što kao "ma to ćemo sad ovo i kod svih drugih je tako, sredićemo na proleće, ko će sad da se penje na skele". Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexG Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 (edited) To je seljanija koja ima para, a ne zna šta će sa njima. Čuvena je priča da su, svojevremeno, trgovci automobilima u Aranđelovcu trljali ruke. Prodaja Knjaz Miloša je donela fine pare vlasnicima akcija u tom gradu. Oni su lepo pokupovali skupe automobile i spucali skoro sve pare na to. Kada su počeli prvi servisi, kvarovi i ostali veći izdaci za automobil, isti su postajali stalni inventar dvorišta pa su se u njima čuvala drva/kokoške/sušilo meso itd. Ovo poslednje, naravno, karikiram, ali činjenica je da im sad većina automobila stoji i vata prašinu, jer su hteli da ih prodaju po ceni za koju su ih i uzeli. Neki su uspeli, neki su snizili cenu, ali dobar deo njih nije. E to ja ne mogu da shvatim, niti mi to ide u glavu. Umesto da su lepo uložili pare u nešto, pa neka je to i stan u Beogradu za izdavanje, pa eto mesečnog prihoda. Alav smo mi narod, da je to strašno. /edit: typo Edited March 20, 2012 by AlexG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santa Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Mislim da alav nije tačan izraz. Nego bedan. Pa kad nešto padne sa neba... Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted March 28, 2012 Author Report Share Posted March 28, 2012 Novi BMW serije 1 sa troje vrata, kakav odvratan ugao fotkanja :S facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Realno, a i nije ništa spec, dok je meni ovaj stari serija 1 ok skroz, nekako mi je simpatičan, iako ga ne bih vozio :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted April 3, 2012 Author Report Share Posted April 3, 2012 Novi Mercedes GL facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted April 3, 2012 Author Report Share Posted April 3, 2012 Ocekuj neocekivano! facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 ovo je one off, je l da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Here’s a car you never thought you would see. Your eyes aren’t deceiving you, it’s an estate version of the Nissan GT-R! The station wagon was revealed at the prestigious Nagoya Auto Trend Motor Show in Japan earlier this month. At first glance it looks like the ultimate load-lugger. But actually it’s a Nissan Stagea – a domestic market model that rivals the Subaru Legacy estate. A GT-R-style front end has been grafted on – but unfortunately that’s where the similarities end. There’s no twin-turbo V6 under the bonnet of this beast. It’s the work of Nagoya-based tuning outfit Kids Heart, which is well known in Japan as a specialist manufacturer of bespoke models for use in drifting championships. Bosses there say they will be putting their creation on sale as a complete customised car. It will be priced around 2 million yen – which is around £15,000 Read more: http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/234613/get_a_load_of_nissans_gtr_estate.html#ixzz1r2zENvZH crisis averted ... da su ostavili motor a zamenili njusku, bio bi odlican sleeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted April 4, 2012 Author Report Share Posted April 4, 2012 Nakon novog i30, imamo još jedan skladno dizajniran Hjundai Hyundai Santa Fe facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts