Jump to content

vesti


dovlagsi

Recommended Posts

meni to sa rentingom baterije sranje... realno, kao onaj mali reno dvosed, jedan iza drugog što se sedi, sam koncept je ok, košta tipa 7k, sve to kao "ima neku priču" i onda moraš da rentiraš bateriju koja je 100 evra mesečno ili tako nešto.

Link to comment
Share on other sites

Korporacija "Faraon", na čijem čelu je naš čovek a menadžment čine ljudi koji imaju dosta iskustva u F1, planiraju otvaranje fabrike elektromobila (ZEV) u Srbiji za dve godine, sa dugoročnim planom proboja na globalno tržište i produkciju od skoro milion vozila u narednih 10-15 godina.

Zwerko, šta ti znaš o ovome? :)

faraon%201.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Пословно Име: PHARAOH ELECTRIC VEHICLE CORPORATION DOO BEOGRAD (PALILULA)

Датум pегистрације:16.11.2011

Уписани новчани капитал

500,00 EUR

Уплаћени новчани капитал

250,00 EUR 28.10.2011

Lol.

Edited by VELIKI KURAC
Link to comment
Share on other sites

Upravo, ustavni kapital je 500 evra koliko je propisano zakonom. A dalje ti mozesh da budzish kapital koliko hocesh, s tim shto je udobno placati radnicima minimalac legalno poshto su porezi i dazbine bezobrazno veliki u Srbiji (65%). U Rusiji su skoro podigli sa 25% na 35% i svi skoro svi su preshli na koverte sa paricama, pa su spustili na 30%. Kapiram da u Srbiji vecina ljudi radi na crno zbog takvog stava drzave...

edit: kapital nema smisla drzati na rachunu firme dok ona ne radi neshto konkretno, tako da mi je jasno zashto na rachunu trenutno ima 250 evra (zashto placati drzavi porez kada nishta ne radish?)

Shto se tiche nasheg elektromobila, bilo bi lepo da se tako neshto napravi, ali gledam koliko problema imaju Rusi sa Yomobilom i chudim se da je neko reshio da uleti u tu prichu kod nas.

Edited by ZerBah

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

to nije doca nego rapid

i firma koja kontroliše bus plus ima 500e upisanih u APR bazi. ne radi se o tome da je to zakonito ili nije, prosto je smešno i neozbiljno da firme koje daju bombastične izjave ili im se poveravaju poslovi od javnog značaja budu toliko netransparentne i van domašaja običnih građana.

a termin za ovaj električni auto je "vaporware"

Link to comment
Share on other sites

Koliko je samo skup benzin!

Ja nisam ni znao za ovaj bojkot sipanja benzina danas, ne bih inače ni sipao, nego sam se iznenadio kada sam skapirao koliko sada benzina dobiješ za iste pare kao pre samo nekoliko meseci. Ono, sećam se kao "juče" da je benzin bio 12x dinara, sada je 14x. A onaj kao "mega 98" je 16x ... brate!

A mislim da je početkom 2010 bio onih genijalnih 75 dinara :) Da mi je tada bio rezervoar od par tona! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sipao juče :) Mislim realno je bojkot bezveze jer niko neće prestati da se vozi zbog bojkota, da li neko neće da sipa danas, a sipao je juče ili će sipati sutra je suštinski nebitno. Ono što ja osećam jeste da mi je tipa do pre mesec-dva bilo sipam za 1.000 dindži, to mi je okvirno oko 100km vožnje. Sa evro dizelom na 150 malo sutra...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Sad za 1000 dindži ne dobiješ "ništa" goriva, posebno ako ti auto nije baš baš štedljiv, i troši tipa 8-9l, kao neki automobili koje znamo :)

Za tih 1000 din dobiješ 6,5 litara a to je dovoljno za tih nekih 60-70km što je dva dana pos'o-kuća.

Link to comment
Share on other sites

Realno i ja sam snimio tu priču sa manje kola ali definitivno mi se čini da je zbog mosta, jer ovako ima gužve na svim onim standardnim mestima kao i do sada, nisam stekao utisak da manje ljudi vozi kola.

Što znači da ovi protesti sigurno nisu urodili plodom. Pitam se koja je granica kada će ljudi "prestati" da voze kola, možda 200 dinara za litar benzina? Što nije daleko :)

A kod italijana:

Po podacima uglednog izdanja Kuotidjano enerdžia, cena litre kvalitetnog benzina iznosi u zemlji 1,96 evra. Ne zaostaje za benzinom ni dizel, čija je cena skočila do 1,8 evra.

Ne čudi što se, počevo od ovog meseca, Italija popela na najviše mesto rejtinga evropskih država sa najvećim cenama benzina. Marko D Alojzi, eksperti Saveza naftaša Italije kaže da su u Italiji najveće cene benzina jer u Italiji postoje najveći porezi na gorivne derivate u Evropi.

Ipak, po cenama proizvodnje goriva, Italija se nalazi na nivou ostalih evropskih zemalja. Na taj način, glavni uzrok ovog jaza je visoko oporezivanje.

D'Alojzi ističe da su na jugu Italije cene više nego u proseku u zemlji, a to se objašnjava time što su mnogi južni regioni, osim nacionalnih poreza, rešili da uvedu dodatne poreze koji su doveli do neminovnog skoka cene.

Link to comment
Share on other sites

Realno i ja sam snimio tu priču sa manje kola ali definitivno mi se čini da je zbog mosta, jer ovako ima gužve na svim onim standardnim mestima kao i do sada, nisam stekao utisak da manje ljudi vozi kola.

Što znači da ovi protesti sigurno nisu urodili plodom. Pitam se koja je granica kada će ljudi "prestati" da voze kola, možda 200 dinara za litar benzina? Što nije daleko :)

Pazi, protesti nema šanse da uspeju kao takvi jer prostest onda ne bi trebao da ide u smeru "nemojte da kupujete benzin taj dan", nego "nemojte da vozite kola", a to realno niko neće :) Inače meni se čini da ima manje kola, ali pre svega manje krš kola. Tipa juče na semaforu gledam oko sebe - Reno Fluens, nova Astra, novi Pasat i još neki ono Megan II. Realno kad bi sad gledao prosek na ulicama Beograda (koja se voze, ne parkirana) zaključio bi da je prosečna starost kola 4-5 godina.

A što se cena benzina u Italiji tiče, to je realno stanje stvari, samo kod nas kukaju kako je kod nas benzin ubedljivo najskuplji, mislim daleko da je najjeftiniji, ali kad uporediš naših 1.36 evra (150 dinara) za litar s njihovih 1.8-1.9 je velika razlika.

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...